Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 169
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
SADA I ZA TELEKOME
Povratak na članak

Kraj prakse koja je užasavala korisnike: Ukida se ugovor preko telefona

Ministarstvo gospodarstva izradilo je konačni tekst zakona po kojemu se teleoperatori više neće izuzimati od obveza kakve imaju svi trgovci na daljinu

Komentari 26

MV
Mijat vrdoljak
16:51 26.11.2018.

Većina blokiranih građana, blokirana je upravo od teleoperatera a među njima je ne mali broj maloljetnika a preko njih i roditelji jer su teleoperatri i sa malom djecom preko telefona sklapali ugovore.

VL
Avatar Apsalar
Apsalar
00:02 27.11.2018.

A dobro su se sjetili. Glupljeg ugovora od tog telefonskog nema.

VL
AR
Artukovic
19:17 26.11.2018.

A kad to stupa na snagu....

VL
MX
Mister X
21:22 26.11.2018.

Super Idijotiju se nije smilo niti dozvoliti niti legalizirati . Tko je kriv i odgovoran za stotine tisuć a štenih beskorisni suvišnih ugovora. Bolesnije ne ide kurvinski demkratski sitem dvijeasto posto . Kad trebaš ti nešto novaca onda sve preispitajuu svakoga jer za Banke i Državu su svi građani jednostavno lopovi krimnalci koje trebaš moraš super oprezom da legitimiraš provjeravaš svakoga lično ili sa super pisanim ovjerama dokumentima ako im posuđuješ ili nešto izadaješ .... Ali zato daš pravo da se ih ( mafija ) telefonski nasadi i da bezbroj ljudi nemočni budu žrtve telefonske pljačke godinama . ,

VL
DO
domxerex
23:58 26.11.2018.

Sjetili se! Što bi ferengiji rekli; ugovor je ugovor je ugovor.

VL
Avatar siva_sova
siva_sova
20:21 26.11.2018.

jel se može znati ime i prezime onoga tko je to dozvolio ?

VL
IZ
Izbavitelj1
01:29 27.11.2018.

Raskid ugovora zbog promijenjenih okolnosti- Nakon sklapanja ugovora mogu nastupiti izvanredne okolnosti koje se nisu mogle predvidjeti, spriječiti ni otkloniti u vrijeme sklapanja ugovora. Što je dulji vremenski period između sklapanja ugovora i dospijeća ugovorne obveze veća je i mogućnostst nastupa promijenih okolnosti, naročito kod ugovora s trajnim ili sukcesivnim obvezama. S druge strane, pri sklapanju takvih ugovora strane moraju računati s izvjesnim poslovnim rizicima. Ispunjenje preuzetih obveza u takvim okolnostima za jednu od strana postalo bi pretjerano otežano ili bi joj nanijelo gubitak, pa bi inzistiranje na dosljednoj primjeni načela pacta sunt servanda značilo povredu načela jednake vrijednosti činidaba. Unatoč tome nitko nije vidio ništa sporno u ugovorima sa valutnom klauzulom pa ni dan danas nema zakonske odredbe koja bi zaštitila građane odnosno obvezala obje strane na ponovne pregovore ako se osnovna činidba uveća više od npr.10 % (o postotcima bi se dalo raspravljati kad bi netko zaista htio donijeti takvu odredbu).

VL
DU
Deleted user
06:34 27.11.2018.

prijatelj je nakon prometne nesreće dobivao neku rentu. on je sa time plaćao osnovne troškove itd i njemu su to ukinuli prije više od godinu dana. nisu mu poslali obavjest, već ga nastavili isplaćivati. Nakon godinu dana ga žele ovršiti za 40 000kn tu su i kamate ukljućili i još mora vratiti za sudske troškove 35 000 . ..... Kako da se on izvuće iz duga ???? ima posao ali on bude to neprekidno vraćao. ... drzava koliko čujem otpisuje dio duga do 20 000 ali koliko vidim to je samo odgađanje neizbježnog. ....

VL
Avatar cuvarkuca
cuvarkuca
08:11 27.11.2018.

I bilo je vrijeme! Imao sam sličnu situaciju mada mi je isticao ugovor s jednim tele operaterom, pa su mi nudili povoljniji paket. Sve je bilo u redu dok nije stigao račun u koji je bilo uključeno nekoliko usluga (tipa 1 kuna prvih 6 mjeseci), koje nisam tražio niti sam ikada koristio. Zvao sam i pisao e-poštom na reklamacije. Telefonski mi je rečeno, nakon provjere, da je vjerojatno operater krivo shvatio. Naravno, na slijedećem računu je obavljena korekcija, ali ostao je pomalp gorak okus, da ništa nije bilo slučajno. Pitam se kako bih to riješio da se ne koristim e-poštom.

VL
DU
Deleted user
07:44 27.11.2018.

Prvo da se zakon usvoji, pa potom podrška. Postojeće stanje je u cijelosti obespravljujuće za potrošače i to od strane poslužitelja i kontrolnih agencija poput HAKOMa koji znaju za malverzacije i zloupotrebe, ali ništa ne čine kako bi iste onemogućile već uglavnom nastupaju sa pozicije podrške poslužiteljima. Nadalje, primjetno je da Vlada ništa ne čini kako bi se spriječilo jednako bahato i monopolističko ponašanje HRTa i beskrupulozno ovršavanje ma bilo koga. Tome se mora stati na kraj. U svakom slučaju izmjene ovršnog zakona samo su kozmetičke prirode..

VL
UM
Umjereni
10:00 27.11.2018.

Čitav niz komentara ovdje pokazuje kako ljudi slabo poznaju zakone, a svakodnevno "vise" na internetu i informacija im je dostupna na dohvat ruke. Ugovor sklopljen telefonskim putem je tzv. ugovor sklopljen na daljinu. I prema postojećem zakonu, trgovac (u ovom slučaju najčešće telekom operater) bio je dužan na kućnu adresu poslati prvo prethodnu obavijest što je dogovoreno telefonom, a zatim i konačni ugovor s točnim napomenama o korisnikovom pravu da ga može u roku od 14 radnih dana bez navođenja ikakvog razloga raskinuti. Još jedna važna stvar! Teret dokazivanja da je takva obavijest i konačni ugovor poslan na kućnu adresu leži na trgovcu! Ako dakle tu obavijest nije poslao preporučeno s povratnicom, svaki se ugovor - pa makar bili i zadovoljni njime - može raskinuti u roku od 12 mjeseci ako na kućnu adresu nije dostavljeno pismeno ono što je usmeno dogovoreno. Novinski članak je dakle tendeciozan i netočan. Ništa se spektakularno ne mijenja osim što će po novom ugovor trebati potpisati i poslati natrag trgovcu ili putem maila ga obavijestiti o prihvaćanju ugovora. Razumijem da stariji ljudi to ne znaju i nisu u stanju guglati, ali da mlađi ljudi nisu u stanju potražiti informacije na internetu to je pomalo žalosno.

VL
DO
dosta
09:55 27.11.2018.

Telefonom ili na ulici ti proda smece, tarifu koju ne mozes obnovit, nego prijedlog skuplja, ali i gube kupca ali je to promjenjivo koliko od jednog ode od drugog dodu kod prvog,

VL
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.