Švicarska Mediterana – imamo dalmatinske pse, kravatu i otoke
Treba osmisliti nešto što nas neće financijski opteretiti, a što će biti efektno i predstaviti ono što smo mi, a što nema svatko
Komentari 16
mate112; moj dragi Svicarska je dobila potporu od 1 Miliardu Euro za znanstvene svrhe, to jedna Hrvatska nece nikada dobiti jer bi to odmah vlada podijelila izmedu sebe, to je razlika...
Prvo, rijec brand se izgovara onako kako se i pise [brand]! Zanimljivo je da onih desetak Engleskih rijeci sto se u Hrvatskoj korisit, sve i jedna se krivo izgovaraju. Valjda stoga sto ljudi ne znaju da se neke rijeci izgovaraju kako se i pisu (jos su primjeri flat [flat], Apple [aple], scanning [skaning] da nabrojim samo neke. To se lako provjeri na netovskim rijecnicima koji imaju opciju izgovora i to Americkog i Engleskog engleskog.
Sto se tice price o brandingu Hrvatske, mislim da su to samo akademska caskanja bez vece vaznosti. Hrvatska vec ima brand a to je kvaliteta i ljepota prirode. Hrvatska se vec turisticki pozicionirala kao destinacija vise kvalitete iliti up-market destinacije. Znam da gradjanima Hrvatske to ne izgleda mozda tako i da im je hrvatski turizam cesto vezan za turiste iz istocne Europe koji cesto nisu dubokog dzepa. Medjutim, za Zapadno Europskog gosta koji je prosao dosta svjeta (i sam sam taj), Hrvatska se doima kao doista pozeljna i skupa destinacja sa osjecajem visoke klase turizma - sto i jest! Na primjer, jedrim godinama sirom svjeta i clanovi Londonskog jedrilicarskog kluba hoce uvijek ici natrag na samo jednu destinaciju - Hrvatsku. Jadranska mjesta stvarno imaju tu auru magicnosti, kvalitete i gotovo aristokratskog ponosa i ljepote.
Kravata i Dalmatinci ce nam ostati.ali za otoke nisam siguran!!!!!!
Hrvatska je imala dugi niz godina vrhunsko pokučstvo od hrastovine vrhunske kakvoče ! Danas se proizvodi »namještaj« od »šperploče« i drugorazrednog drveta koji zbog slabo organizirane proizvodnje ne može ići u korak s drugim »brendiranim«proizvođačima. Da bi situacija bila jošš gora umjesto da smo omogućili koncernu »IKEA« otvoriti proizvodne pogone u zemlji bogatoj s drvom, mi stimuliramo prodaju njihovih gotovih proizvoda na našem tržištu. Kako u takvoj konkurenciji može poslovati naša »tradicionalno« neracionalno vođena drvna industrija? Izlaz postoji još jedino u vrhunski oblikovanim i od vrhunskog drva izrađenim proizvodima za strano zahtjevno tržište.Da imamo konja za utrku i na drugim područjima u to nema ni najmanje sumnje. Od maslinova ulja,vina,sira,mlijeka,brojnih mliječnih proizvoda,smokava,rogača,ljekovitog bilja,prvoklasne izvorske vode,mesa,ribe,meda…do sutra se može nabrajati!Mi to danas uvelike uvozimo!Mala drvena brodogradnja ,luksuzne jahte,sve su to potencijalni brendovi! A mi muku mučimo s gubitašima od brodogradilišta i zbog njihove »sudbine« čekamo pred vratima EU!?
koi brend koi bakaraci pola talijana nezna di je kroazia geografski a kamoli svicarci koi su dalje od hrvatske
Sve što mi imamo sada,dijelit ćemo s drugima. Pitanje je kako ćemo psihički izdržati da oni s tim bolje upravljau od nas. Bojim se da će nam sada sv drugii biti gori od nas samih, a sada dok sami imamomo priliku preuzeti stvar u svoje ruke, ništa se ne dogadja...
većinu hrvatskih brendova je "pokupila" Slovenija kada je ulazila u EU i registrirala kao svoje a naši nisu ni riječi progovorili protiv toga
koja korist od toga da ljudi znaju da kravata potjece od hrvata, ak kupe neku koja je proizvedena u kini??? treba proizvodit i to izvozit, a ne prodavat maglu
Prvi uvijet da Hrvatska postane Švicarska je taj da pljačkaši cijelog svijeta stavljaju lovu u hrvatske banke. :-)
Hrvatska za prepoznavanje može koristiti kulturnu baštinu, prirodne raznolikosti, razvedenu obalu, gastronomiju, sportske uspjehe... nabraja Skoko. ================== A gdje je red,rad i disciplina? Pa nije Svicarska postala Svicarska na jeziku...
"27.01.2013. u 20:03h Londoncanin je napisao/la: Prvo, rijec brand se izgovara onako kako se i pise [brand]!" Govoris o stvarima o kojima ocito ne znas puno. Po standardnoj fonetskoj transkripciji Daniela Jones-a, koja je standard za BE, "a" u brandnd se izgovara kao spoj glasova "a" i "e", dakle ae. A o tim naklapanjima da je hrvatska odrediste visokog turizma - sto bi ti covjek rekao - dodji u najrazglasenija obalna mjesta i sam se uvjeri u ciganiju....nema reda, nema ponude, nema mira, nema tisine - dakle sve ono sto traze gosti dubokog dzepa. Sto mislis, zasto bogatasi idu na izolirana mjesta? Da bi se gurali kroz guzvu s masom i slusali cajke na otvorenom? Jedrenje nema veze s ostatkom ponude, a i tu je servis u najbolju ruku osrednji.
jedna stvar je bitna! da švicarska nije u EU. Italija isto ima obale, turizam pa je pred propašću makar je u EU godinama. ne mažite ljudima oči. EU, SDP i prošla vlast odvode nas u propast..
Akobi bili pametni iskoristit ovo prelazno vrijeme fosilni goriva u elektricni pogon stoje neizbjezno. Samo josuvijek mocne naftne kompanije su prepreke tome. Mismo mala zemlja i kodnas nema tako mocni naftni kompanija. Podrzati naseg covjeka dase predje na serijsku proizvodnju elektricni automobila i tu preuzeti vodstvo. Brzobi bili svugdje prepoznati. Hrvatska treba industrije modernu Auto industriju.
gjuro_zd; treba znati pljackati u razlici nasi politicari pljackaju svoj narod, a drugi pljackaju velike firme i bogatune, tu je razlika...Balkanci nece to nikada nauciti...
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Švicarska Mediterana – imamo dalmatince, kravatu i otoke !! ----A sta je Zagorje, sta je prsut, a sta je Hrvatsko vino sto pije najjasveremenija elita svijeta, a sta je savremene korpupcija a sta je nezaposlenost pa sve to BRENDIRA HRVATSKU posebno nezaposlenost !!