Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 15
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
brodogradnja
Povratak na članak

Škverovi do 2014. godine dogovorili 24 broda

Pulski Uljanik ima ugovorenu gradnju devet brodova, ove godine isporučit će dva broda, iduće godine čak četiri, a u 2013. tri broda

Komentari 13

KA
kajinx
17:00 01.09.2011.

Konačno ćemo svijetu pokazati da smo sposobni mjeriti se sa bilo kojim brodogradilštem u kvaliteti i ekonomičnosti gradnje.

VL
KU
kukuriku
17:26 01.09.2011.

..ma Monfalcone sa 4000-zaposlenih proizvodi i do 15-brodova, Podmornica, Kruzera..na godinu,sa najmodernijom Tehnologijom i sve Automatizirano, ...daleko smo mi od njih !

VL
GL
glupkostup
17:35 01.09.2011.

divno ... kada sve to isporuče, ostat će minus na računu od jedno 2.000.000.000 kuna, koje će porezni obveznici opet uspješno sanirati i to bez pitanja uz jedno veliko huuuraaa

VL
KA
kajinx
19:12 01.09.2011.

01.09.2011. u 17:26h kukuriku je napisao/la: Monfalcone… sa najmodernijom Tehnologijom i sve Automatizirano, ...daleko smo mi od njih ! Daj nam ti objasni kako možemo i mi to postići ili još bolje, pokaži primjerom.

VL
KU
kukuriku
19:34 01.09.2011.

kajinix,...primjer je jednostavan,...oni koji su bili dobrisljakeri, su otisli tamo i ne samo u monfalcone..i po malim privatnim-brodogradilistima..i delaju Cúda -Luksuzne brodice -samo lakirano-drvo..., znaju nasí puno toga \"ako ih Platis´\" !!

VL
ST
stefj
22:11 01.09.2011.

Možda privatizacija malo sredi stvari. Naša brodogradilišta su jedina u svijetu gdje preko 50% zaposlenih čini administracija i pomoćno osoblje... Uz ove hvalospjeve u članku, možda da se malo spustimo na zemlju i vidimo kako to stvarno izgleda na jednom nedavnom primjeru. Naime, jedno brodogradilište uspjelo je sa Šveđanima dogovoriti završetak broda. Brod su preuzeli od talijanskog brodogradilišta koje je bankrotiralo. Posao je dogovoren i na papiru je sve izgledalo sjajno. No onda slijedi prvi potez našeg brodogradilišta koje šalje diletante da preuzmu brod, koji su otišli do talijana, samo izvana škicnuli brod, potpisali papire i preuzeli ga. Tek kada su doveli brod u brodogradilište, netko malo pametniji popeo se na njega i skužio da su talijani, kada su bankrotirali, totalno opelješili brod, odnijeli sve što vrijedi, skupe stvari, pumpe, ograde, elektroniku... Budući da su potpisom potvrdili da je brod preuzet u kompletu, sada brodogradilište samo od svoje love mora ponovo kompletno opremiti brod, a to je skoro najskuplji dio. I tako od jednog dobro pogođenog posla ispadne jedan veliki gubitak...

VL
12
12foryou
22:37 01.09.2011.

stefj@ malo mi cudno zvuci tvoja tvrdnja. hmm, kako dovest brod od luke do luke bez uredjaja. sorry ali ne drzi mi prica vodu nimalo. da bi bod isplovija mora imati odobrenje od klasifikacijskog drustva i zastave koju nosi. daklee da je to sve pokradeno onda nebi moga isploviti iz jedne luke za drugu. mislin da ti se prica temelji na rekla kazala......

VL
12
12foryou
22:39 01.09.2011.

glupkostup@ nick ti je u skladu s komentarima

VL
GL
glupkostup
23:07 01.09.2011.

12foryou ... znam, hvala na komplimentu ... btw: imam za tebe nagradno pitanje: brod su stvarno dopremili bez uređaja (autopilota) jer ... a) nisu htjeli da im se desi isto kao i Horvatinčiću ... b) opljačkali ga gusari ... c)) opljačkali ga radnici u brodogradilištu ... d) opljačkali ga kooperanti

VL
12
12foryou
23:18 01.09.2011.

glupkostup@ autopilot se ne moze ukrasti. ako zelis mogu ti preciznije to elaborirati. pirati ne kradu radare, jer bi im tribalo tri dana da rastave radar, antenu i spuste ga na svoj camac. mozda su ukrali gps, echo sonder.....ali to novci nisu veliki.

VL
GL
glupkostup
23:34 01.09.2011.

12foryou ... kakve veze ima radar sa autopilotom ? ... zar nisi gledao film \"Ima li pilota u avionu 1 dio\" ... oni su imali samo autopilota i pumpu i lijepu funfu

VL
Avatar nekakav
nekakav
11:01 03.09.2011.

bez državne pomoći?! šali li se novinar?! pa državna jamstva su uvjet u tim knjigama narudžbi! kad se ugovor bude potpisivao, nizozemac će tražiti jamstvo. a bankrotirana i nesposobna dalmatinska poduzeća nemaju što založiti, nemaju čime jamčiti. koja ih banka uopće prati?! zanimljivo da sva jamstva dolaze na naplatu.... uspješnost? kolko nas koštaju ti njihovi brodovi? generiraju ogroman uvoz, jer ne proizvodimo ni kvadrat čeličnog lima, ni litru boje, ni jendu žicu ni gumu, a od izvoza nikakve vajde, jer se svaki put aktiviraju jamstva. recimo to ovako, država plaća kompletno sve radnike u brodogradilištima, sve troškove poslovanja. stranac brod. kakvo je to poduzeće?! nek država plati moje radnike i moje troškove, i ja hoću tako poslovati!

VL
PJ
Pjotr2ST
11:21 04.09.2011.

03.09.2011. u 11:01h nekakav je napisao/la: bez državne pomoći?! šali li se novinar?! generiraju ogroman uvoz, jer ne proizvodimo ni kvadrat čeličnog lima, ni litru boje, ni jendu žicu ni gumu, a od izvoza nikakve vajde, jer se svaki put aktiviraju jamstva. nek država plati moje radnike i moje troškove, i ja hoću tako poslovati! ----------------------------------------------------- ne mos sve imat.. zato imamo bandiceve wc-e od 20000 eura, usaina bolta u zagrebu, aeromiting, trgovacke centre... inace a sto ti proizvodis?

VL
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.