Samo dvije valjane ponude za kupnju šest hrvatskih brodogradilišta
Nastavak restrukturiranja nema alternativu i moramo što prije pripremiti drugi krug privatizacije. Kolike su stvarne dubioze, utvrdit ćemo ovih dana te na osnovu toga i promijeniti neke uvjete natječaja - rekao je Polančec.
Komentari 20
koliko ja znam i vidim kompanije koje kupuju i ulagju u projekte u kojima ce napravit profit a nasa brodogradilsta su deficitu zadnji 20 god. koce tu ulagat samo ludi narod bi tu ulaga svj novac
Brodogradilišta, kao i sva ostala poduzeća koja stvaraju gubitke, treba pod stečaj i u likvidaciju.Zašto da ih građani dotiraju.Nitko nije moju firmu dotirao.Imali smo plaće kakve smo imali, ma nikome nismo bili na grbači.
Polančec je najnekompetentniji ministar gospodarstva u povijesti RH.Mislim da bi trebalo najprije promijeniti njega.
a mda li je to ponovo veliki uspjeh hdz na pomolu? uspješno kao i svaki put do sada !
Matijasevic je u pravu, sada nije vrijeme za prodaju brodogradilista jer je ponuda u brodarstvu daleko veca od potraznje. Trenutno je oko 700 brodova na prisilnom vezu od Filipina do Norveske a Baltic Dry Index je na rekordno niskoj razini.
\"ne bude li ponuda i u drugom krugu\"................. Pa ljudi naznam kakove skole su isli HDZ ekonomisti i strucnjaci ali je manje-vise poznata stvar da brodogradnju drze Kinezi, Koreanci, Italijani, Rusi i da hrvatska brodogradilista nemogu njima konkurisat. Ostavit jedno brodogradiliste za vojne potrebe i remonte a ostalo zatvorit ili da se bave necim drugim.
Samo dvije valjane ponude za kupnju šest hrvatskih brodogradilišta ============ 0 Aha, jedan je davao 98 lipa za brodogradilišta, a ostali su davali kao ono 1.5 kunu, pa su se te ponude odbacile, jer točno mora iznositi jedna kuna i da se svi radnici zadrže, no da im se svi ugovori obavezno preformuliraju na određeni radni odnos od 3 mjeseca, pa da im se može dati noga u dupe. Daj prekinite više rasprodavati, nego pozatvarajte menađere i direktore iza brave, a radnicima koji stvarno hebački rade svoj posao platite koliko su zaslužili. Krvav je to posao, a vi se vozikate jahtama i zgrčete milijune sa štetno sklopljenim ugovorima i nitko vam ništa ne može. Kako ono kaže nedavno ona pevaljka Alka Vukica, pa nama stvarno treba prava revolucija da se tom lopovluku stane na kraj.
Tko se napucao bunike da kupi brodogradilišta....kupi ih za jednu kunu a mora još izkeširati preko milijarde eura da bi postao vlasnik. Pa da odmah poćne superprofitabilno poslovati (što je danas nemoguće u brodogradnji) treba mu jedno 150 godina da povrati investiciju. Najžešći su mi ovi iz sindikata....kažu da ako im samo zakasni plaća eto ih odmah u Banskim dvorima. Time jasno daju do znanja tko im daje plaću sve ove godine, krava muzara je riknula. Živim za dan kad će brodokradilišta zaraditi svoju prvu plaću sami.
....evo i mene...kamocemo10..nudi za sve...1kn....
Gospodin Damir ce svoje probleme prebroditi sa brodom.
šta se sada javljate komunjare i socijalisti nema više rada na tuđu grbaču nema plačanja pa barem 1/3 viška zaposlenih u brodogradilištima ona koja vrijede če bez problema nači kupca a ove silne miljarde koje su išle njima , neka idu u školstvo i izgradnju hotela,cesta ,zdravstvo
Samo dvije valjane ponude za kupnju šest hrvatskih brodogradilišta, prodali bi i rođenu mamu ti bolesni, samo da se doćepaju love \"zna se\"! a onda lako čemo !
pa nije to bas ni tako jednostavno staviti kljuc u bravu i najuriti 100000 radnika da je to idealno rjesenje bili bi ga primjenili i u OPEL-u ovo sto kaze ovaj Ozren Matijasevic cini mi se u ovom trenutku najpametnije da se pokusa naci neko rjesenje sa kapitalom kooperanata kojima je u interesu da ne izgube narudzbe
..jedino sto valja u tim brodogradilistu je TEREN...sve ostalo je zastarjelo..i bezvrijedno.i improvizirano..preskupo za ulaganje.i moderniziranje...konkurencija (jeftinija) u drugim drzavama ne spava........ostaje. samo kljuc u bravu......
DA LI JE TO MOGUCE!!! Quote Polancec - Kolike su stvarne dubioze, utvrdit ćemo ovih dana te na osnovu toga i promijeniti neke uvjete natječaja - rekao je Polančec. Unquote Ministar gospodarstva pravi plan privatizacije brodogradnje a nema pojma kakveakve su brodogradilištima bilance??? Privatni investitori mu otvaraju oci i kazu da su dubioze vece nego je on mislio. Ili je pak naivac mislio da ljudi koji ulazu svoj novac dubioze nece primjetiti. Ima li drugog rjesenja do smjene nesposobnog ministra? Nema ali treba imati u vidu da je Polancec Hrvatski ministar. Jadna zemljo ko te vodi.
pojava kosorice je za Hrvatsku više nego pojava Einsteina za fiziku hahhahahhahahahhahahaha! vjerovatno se i isto odnosi za polančeca-on je više nego pojava Da Vincia u umjetnosti hahahhahahahah ma hdzu je samo izum kotača - al pari hahhahahahhahahaha
Ne mozemo niti jedan brod izgraditi bez gubitaka.U Jugoslaviji se moglo,ali danas tesko.Do sada je drzava pumpala u brodogradilista i kupovala mir. I tome je dosao kraj.
Tijekom 1993. i 1994. Damir Vrhovnik je protuzakonito kupovao povlaštene dionice od radnika “Lenca” iznad zakonom dozvoljenog broja (odnosno postotka) dionica. U to vrijeme Vrhovnik je obnašao dužnost predsjednika Skupštine Riječke banke, te je s te pozicije “otkupio” od radnika povlaštenih dionica “Lenca” u ukupnoj vrijednosti od 3 milijuna njemačkih maraka, što je tada bilo protuzakonito, jer je Vrhovnik smio kupiti povlaštenih dionica najviše za 20 tisuća DEM, a dionice radnika je mogao otkupljivati po tadašnjim zakonima isključivo ukoliko su dionice bile u cijelosti isplaćene Fondu za privatizaciju, što nije bio slučaj u “Lencu”. Već s te osnove daljnje vlasničke i promjene u upravi “Lenca” bile su nezakonite, te bi brodogradilištu bez političkom dogovora Račana s tadašnjim premijerima prijetila revizija pretvorbe i privatizacije, njezino poništenje i vraćanje u prvobitno vlasničko stanje. Međutim, na Račanovu zamolbu i Valentić i Mateša prikrivali su ove nepravilnosti u Lencu iako su bili upozoravani na nezakonitosti. Dodatna je zanimljivost da se, zapravo, većina tih “Vrhovnikovih” dionica u Fondu za privatizaciju i vodila na imena umirovljenika i radnika “Lenca”, jer dionice još nisu bile u cijelosti otplaćene, te se njihovo vlasništvo nije niti moglo upisati na druge vlasnike.
Jedini pravi izlaz je da brodogradilista kupe stranci. Ovako ili onako ali radi se o tome moze li i koliko posla moze dovesti novi gazda ... Ovo nema veze niti sa jednom Vladom niti sa jednom strankom. Business to ne trpi. Besmislene diskusije i prepucavanja u komentarima naravno trpe.
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
daj, ne lazi kamocés´,.. tebi i prikljicák na internet placá tvoja stara-mama od svoje brizne penzije...,..pih !!....