Niskobudžetne aviokompanije nanijele su udar nekim tvrtkama
Glavni su izazovi sigurnost zračnog prometa, tržišna utakmica, ukidanje monopola...
Komentari 20
Croatia Airlines uništila je pljačka kompanije iznutra i nesposobnost vodstva. Svi direktori su danas multimilijunaši, to je neosporna činjenica. A politički podobni, prijatelji \"kompanije\" i mnogi mnogi drugi godinama su uživali u besplatnim kartama za razne destinacije. Hajde, recimo istinu!! A čelniku agencije koja je trebala to sve kontrolirati želim poslijeizborno čekanje na burzi. Dozvolio je sve to da se dešava.
Zanimljivo pitanje: \"Kakva je situacija u regiji i posebno Hrvatskoj?\" Jel novinar glup, asuovronik još gluplji pa odgovara na pitanje? Boli me obrva za regiju. Ako hoće regiju, neka ga regija plaća, a ne porezni obveznici iz Hrvatske.
Bude li kvalitetno odrađeno, davanje ZLZ u koncesiju može biti snažan generator razvoja zračnog prometa dovođenjem značajnijeg interkontinentalnog prometa. ------------------ Ovo bude malo teže. Vienna i Beograd su preblizu, imaju kapacitete i iskustvo... Pa, zar nije propao direktni let za Ameriku (opet preko Bg.) zbog nedostatka putnika? Treba osuvremeniti i pojačati kapacitete na obali. Ovakav ZLZ je sasvim dovoljan.
Interesantno kako ne vide slabosti u vlastitim redovima.Avio karta CA iz Zagreba do Splita koštala je sve donedavno blizu 1000 kuna,a za te pare sa niskobudžetnim kompanijama obletiš cijeli svijet.A uz to kad ti u upravi sjedi Žužul,a nadzire gaa Vrdoljak,sreći nema kraja.
Nas nacionalni avio prijevoznik propada zbog poznatog Hrvatskog problema. Drzavna firma postoji da bi se u nju preko rodjackih veza zaposlilo familiju i podobnike i to naravno ne u avionu nego u uredu. To omogucuje parking mjesto u krugu ureda, privatne odlaske pod krinkom poslovnih sa sluzbenim vozilom kojih je naravno cijela hrpa. To omogucava muljanje prilikom nabavke svega i svacega sto se dijeli za vrijeme leta. To omogucava muljanje sa robom koja se prodaje u DF shopu. To omogucava namjestanje dobrih letova poznanicima i podobnicima koji lete i slicno. I zato kabinsko osoblje koje jedino proizvodno radi ponekad zna strajkati uglavnom bezuzpjesno. Napomena; ne radim u CA ali sam posredno dobro upoznat.
\"Kakva je situacija u regiji i posebno Hrvatskoj?\" ...pita ovaj genijalac. Regija je, naravno, prva, a Hrvatske je, eto, \"posebno\" (problematično?) tu. Sugovornik je neobično inteligentan i izbjegava pitanje o regiji, preusmjeravajući razgovor na suradnju u EU. Da novinar znaa o čemu priča, znao bi da je suradnja s (njihovom, ne hrvatskom prirodnom!) regijom smiješan pojam, jer je ta njihova regija crna rupa na karti zračnog prijevoza. Ali jugonovinar ne odustaje, pa pita \"Koliko je u zrakoplovnoj industriji važan čimbenik regionalna suradnja?\". Nimalo pajdo, jer zrakoplovna industrija se bavi proizvodnjom zrakoplova, a mi s time (\"mili\" komšije pogotovo) nemamo nikakve veze. Ukratko, fascinantna je opsesija naših novinara Jugoslavijom i regionom. Pitam se je li stvarno stvar samo u tome da netko izvana to gura (a vjerojatno ima i onih kojima je region u interesu) ili jednostavno imamo toliko ljudi bez trunka nacionalne svijesti i ponosa. Bojim se da je više ovo drugo, a najgore je što uz to nemaju niti znanja!
morales, jebale te nacionalne paranoje. ako nam regija nije prirodno okruzenje, zasto onda s tim drzavama najvise poslujemo? da, novinar je ovim razgovorom htio uspostavit trecu Jugoslaviju, ali ti si ga, srecom, raskrinkao.
Hrvatska također osjeća sve globalne i regionalne izazove. Međutim, glavni je izazov pred hrvatskom zrakoplovnom industrijom kreiranje i provođenje proaktivne i realistične nacionalne strategije zračnog prometa koja će osigurati da svi elementi sustava zračnog prometa opstanu, imajući na umu činjenicu da su u Hrvatskoj već na snazi gotovo svi europski propisi te da će formalnim ulaskom u EU državni suverenitet nad prometom u velikoj mjeri biti prenesen na Europsku komisiju. ............................................................................................................................. . Novinarska gluposti prepuna kontradiktornosti i stupidnosti ............... CA kao i SVAKA hrvatska avio kompanija će NESTATI sa neba ulaskom u EU kao što su nestale najznačajnije banke u 100 postotnom vlasništvu hrvatske ......... ako se ovako nastavi ulaskom u EU CA će biti zakrpa u vlasništvu lufthanse. I koje su tu onda hrvatski interesi ????????????????????????? Koji su to hrvatski interesi ulazak u EU ???????????????????
takve bajke pricajte svojoj mami, ja samo znam da druge kompanije lete sa plusom i to jeftinije nego Hrvatska Airlines, znaci neko je tu prevaren u svakome slucaju putnici....!!!
O kome ovaj uopće priča.... Velika avio kompania je ??????? ?????
@porezni.obveznik Ako ne znaš o čemu pričaš, onda bolje šuti. Najveći hrvatski gospodarski partneri su NJEMAČKA, ITALIJA i AUSTRIJA. Što ćemo sad? Kakva regija?! Najzaostaliji dio Europe, a pametnjakovići poput tebe misle da nam je to prirodno okruženje?! Prirodno hrvatskoo okruženje je srednja Europa, bilo i ostalo kroz cijelu povijest (osim za vrijeme nesretnih Jugoslavija), a pametan čovjek se zapita zašto nas se uporno gura u \"napredno\" društvo regiona! A kad se dotaknemo zračnog prijevoza, onda tek regionske teme dovode do apsurda! Te zemlje ne da su crna rupa što se tiče toga, nego praktički ne postoje za veliku većinu prijevoznika. Hrvatska je zanimljiva zbog razvijenog turizma i zato ima velik prostor za napredak, a i već je donekle razvijena. Zato se treba ugledati i uspoređivati s prirodnom regijom - Slovenijom, Mađarskom, Austrijom itd., a ne s ovima. Jesi što naučio? Drago mi je! (Iako sumnjam, takvima poput tebe najveći je neprijatelj istina i statistika, a onaj tko ju kaže je \"nacionalno paranoičan\".)
Croatia Airlines ima više od 3000 zaposlenih zemljaka, kumića i druge redbine... podijelite to na 5 aviona i dobit ćete pravo stanje stvari
Hm Omere Pita - peci pite, u tome si možda dobar. Imamo najskuplju avio kompaniju na svijetu i tu je uzrok svih problema.
@morales Ako baš hoćeš, porezni.obveznik ti je sve točno rekao. Ali ti uporno jašeš po svojoj paranoji i valjda se osjećaš bolje kad laprdaš o gospodarskom partnerstvu s državama s kojima čak niti ne graničimo. Ono što ti smatraš \"prirodnim hrvatskim okruženjem\" možeš objesiti mačku o rep. Glavno je pitanje s kojim državama Hrvatska ostvaruje gospodarski višak, a to su - gle čuda, zemlje \"tih nesretnih Jugoslavija\". A kad se već pozivaš na statistiku, ajde nam onda navedi koliko i što mi to izvozimo u tvoje prirodno okruženje, a što pak uvozimo od njih te koji je omjer.
morales, jos ti samo fale masoni i zidovi... naravno da nominalno vise izvozimo na trziste od 400 mil. stanovnika, nego na ono od 20, no zanimljivo kako su nam u prve 4. zemlje po izvozu Slovenija i BiH. Gdje suu Francuzi, Englezi, Spanjolci, Poljaci...? Kad u jednu malu BiH s gotovo mrtvom privredom izvozimo vise nego u Italiju, onda ti je sve jasno. da, statistiku mozes svakako tumacit
@octopus, ZLZ je do 1990 imala 5 direktnih letova za SAD i Kanadu. Nije istina da je ovog ljeta let propao radi nedovoljnog interesa. U boeing 767-200, kapaciteta do 230 , sjedilo je 220 putnika ali je let otkazan od od američke FAA jer Swift Air nije obnovio certifikaciju sigurnosnih procedura koje su posebno strože za interkontinentalne letove. Današnje tržište \"regije\" je disfragmentirano i svima bi nam dobro došla međusobna suradnje. S EU prirodno, ali i sa zemljama u okruženju. Po kojoj osnovi bi se ZLZ kao glavni budući \"hub\" trebao puniti ? Ima tu još prostora za sezonske letove po destinacijama kao što su Mostar (Međugorje - turisti), Tivat u Crnoj Gori. A izostanak direktne linije Zagreb-Beograd od 1991. je sada više stvar \"igre re-pozicioniranja\": tko prvi privuče kritičnu masu putnika, postaje hub. Tko god razmišlja mentalitetom \"sitne duše\" i misli da je ZLZ u zgradi iz 1964, odnosno stračarskoj štali OK - može vas biti sram. 5 direktnih letova ponavljam: Zg- Chicago, Zg- Cleveland, Zg-NY, Zg-Toronto, Zg-Montreal. KOmpanije: JAT, AIr Canada i PAnam. Zašto nebi išlo u 2011. pa barem Zg- New York i Zg-Chicago. ?
@porezni.obveznik i umjereni Prvo, ponosan sam kada mi vas dvojica kažete da sam \"nacionalno paranoičan\". Sudeći po vašim porukama, to može biti samo pohvala. O vašem znanju suvišno je govoriti. 1. Kao i neki drugi na ovakvim forumima, ne znateate niti pročitati jednostavan izvještaj Državnog zavoda za statistiku. Evo nekih podataka za 2010. (izvoz, u mlrd. kn): Aust 3.5, BiH 7.5, Ita 12, Njem 6.7, Slovenija 5, Srb 2.5 Za Sloveniju sam i ja spomenuo da nam je prirodno i prije svega poželjno okružje. Dakle, Srbija je skoro triput manje važna po izvozu (uvozu i ulaganjima da ne govorim) od jedne Njemačke, ali o njoj se priča taman kao da se ne znam što događa ondje, da imaju američku kupovnu moć za naše proizvode itd. Pametan čovjek se zapita zašto, a budala misli da je to prirodno. O brojkama kod uvoza bolje ne pričati. Što se BiH tiče, bilo bi zanimljivo vidjeti podatke bez Hercegovine. Bez nje je ta suradnja daleko slabija. 2. Ja nisam nigdje spomenuo niti Eng, niti Špa…takva zamjena teze potječe iz zna se kojeg vremena (bar vas dvojica to znate).
3. Da, zanimljivo bi bilo pogledati koji proizvodi idu kamo. Razvijena tehn. sigurno ne ide vašim ljubimcima. Prva stvar koje se sjetim koju izvozimo u BiH je nafta, al je i uvozimo (B. Brod). Ne da mi se tražiti, ali vjerujem da ima velik udio. Od vas dvojice ni ne tražim da to nađete, to je prevelik intelektualni napor. 4. Ne znam uopće što reći o čovjeku koji je u stanju napisati da zašto ja spominjem da nam je prirodno okruženje Austrija i Češka, ali mu je sasvim u redu da smo u regionu s Alban. i Maked! S njima, naravno, graničimo. I geografija te muči? 5. To što s BiH, Srb. i sličnima imamo plus je pohvalno, surađivati treba, ali je suludo koliko se forsira takva suradnja, pa i tamo gdje nema ama baš nikakvog smisla. Kod njih je zračni prijevoz jako nerazvijen i takav će ostati još dugo!
Jedino gdje se može region. surađivati na tom polju bi trebalo biti ovo što kaže papa. No tu trenutno nema suradnje. Zagreb prvo treba dobiti novi aerodrom (slažem se da je ovaj sramota) i postati regionalno čvorište, a onda se može surađivati na njegovom punjenju. Dakle, na našu korist, a ne se brinuti kako razviti njihovu nerazvijenu industriju. To je to od mene, nemam više namjeru gubiti vrijeme na ljude kojima je jedina istina ono što čuju u partiji (bila ova ili ona).
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
to je se na vrbi sviralo-dolji sa cenama, pak bo unda i vec ljudi putovalo