Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 2
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
crno nam se piše
Povratak na članak

'Nema razloga da zovemo MMF, što bi oni tražili, možemo učiniti i sami'

Branko Grčić smatra da ni krediti koje MMF nudi nisu povoljni kako se čini jer su im kamate iznad 4 posto

Komentari 134

DU
Deleted user
10:20 21.09.2011.

drugim riječima oni neće otpuštati nikog u državnoj upravi, nego će naprosto čekati da se sve uruši, nimalo se ne obazirući na ekonomiju, samo pokušavajući doći do fotelja pod svaku cijenu. NIŠTA se više ne može pokrenuti u državi bezz masovnog otpuštanja državnih nazovičinovnika, a defakto plaćenih neradnika, no to foteljaške stranke naprosto neće činiti, pa što bude. tko je pametan iz privatnog sektora, izvući će novaca koliko može i iseliti se odavde.

VL
Avatar drInternet
drInternet
10:31 21.09.2011.

*** 35 godina stihijskog vođenja državne politike je došlo na naplatu. - - Na vidiku nema državnika koji vidi dalje od 4 godine jahanja krepane kobile. ^^

VL
OB
-obrisani-
10:42 21.09.2011.

@ munjia \"dobar ovaj MMF sve radi BESPLATNO\" --- Je, ne daj Bože da nam se ponovi sudbina Poljske. Naime kada je počela kriza, Poljaci su u pomoć pozvali MMF i gotovo neokrznuti preživjeli krizu. . S obzirom da naša Vlada uporno radi na tome da se mi iz krize ne izvučemo, više je nego očigledno da joj je pomisao na pomoć MMF-a anatema. Radije će kod Svjetske banke dizati lihvarske kredite sa 6% kamata.

VL
OB
-obrisani-
11:24 21.09.2011.

21.09.2011. u 10:42h Svantevid je napisao/la: S obzirom da naša Vlada uporno radi na tome da se mi iz krize ne izvučemo, više je nego očigledno da joj je pomisao na pomoć MMF-a anatema. Radije će kod Svjetske banke dizati lihvarske kredite sa 6% kamata. ---------------------------------- nema sanse da hrvatska vlada pozove mmf iz najmanje 3 razloga: 1. poziv mmfu znaci obavezivanje hrvatske vlade da ce ispostovati sporazum s mmfom. mmf trazi odrziv i perspektivan program koji ima glavu i rep. ne znam za nijedan ekonomski program hrv. vlade u zadnjih 20g. koji ima glavu i rep, s mmfom ili bez njega. 2. vlada mora pitat eu smije li prdnit ili ne, kamoli potpisat ugovor s mmfom...)) 3. sporazum s mmfom budi sjecanja na sfrj i antu markovica, a bozemoj di ce s rvatska usporedjivat s tamo nekim sfrjotom. usporedbe s sfrjotom ne smi bit, taman rvati pasli travu. iz svega navedenog slijedi da ce hrvati pasti travu...)))

VL
OB
-obrisani-
11:20 21.09.2011.

21.09.2011. u 10:42h Svantevid je napisao/la: @ munjia \"dobar ovaj MMF sve radi BESPLATNO\" --- Je, ne daj Bože da nam se ponovi sudbina Poljske. Naime kada je počela kriza, Poljaci su u pomoć pozvali MMF i gotovo neokrznuti preživjeli krizu. .+++++++++++++++++++++++ Svjetska Banka i MMF imaju istog gazdu ! Onog koji štampa virtualni bezvrijedni novac i onda ga mijenja za stvarnu vrijednost preko hipoteka u famoznim Sporazumima sa MMF-om.Preko tog virtualnog novca su opljačkali čitav svijet. Glede Poljske nisi u pravu. Poljska je jedina zemlja EU koja nije ušla u recesiju, nego je i u razdoblju najveće krize u okruženju bilježila gospodarski rast. U čemu je bila poljska tajna? Otpisali su 18% nenaplativih kredita. I istu tu količinu novca zapravo poklonili svojim poduzećima, građanima. Umjesto da ulete u recesiju poput ostatka EU kako bi pokazali da su nacionalne države nesposobne same odolijevati tržištu, Poljaci su se usudili pokloniti novac vlastitim građanima i izbjeći recesiju. Kina je takvih kredita imala 50%!!!!!! Argentina također oko 50%, ista ona Argentina koja je poput Poljske ispratila MMF stručnjake nogom u guzicu iz svoje zemlje.

VL
OB
-obrisani-
11:27 21.09.2011.

MMF nikog nije spasio jer mu to niti nije zadaća.Oni rade isključivo u korist krupnog kapitala.Rezanje svih socijalnih ,mirovinskih,zdravstvenih prava i što manja davanja za vlasnike multikorporacija koje zastupaju.A onda čudite kako je u USA vanjski dig preko 14,bit će prije 15 Trilijuna $$$$$$$$$$$.Tamo najveće korporacije niti ne plaćaju porez,lihvarske privatne banke se spašavaju novcem svih poreznih obveznika,opet na teret državnog duga. A povrh svega PRIVATIZACIJA preostalih resursa. Tko ovdje želi da se privatizira ostatk vrijedne državne imovine.Od HEP-a HPB, poljoprivrednog i građevinskog zemljišta,Hrvatskih Voda,Hrvatskih cesta, Hrvatskih željeznica,Luka itd. itd. To su stvarii po koje dolazi MMF sa svojim kreditima naštampanog novca.

VL
OB
-obrisani-
11:32 21.09.2011.

21.09.2011. u 11:27h pLoto* je napisao/la: MMF nikog nije spasio jer mu to niti nije zadaća.Oni rade isključivo u korist krupnog kapitala.Rezanje svih socijalnih ,mirovinskih,zdravstvenih prava i što manja davanja za vlasnike multikorporacija koje zastupaju.A onda čudite kako je ------------------------------------ a ko tebi onda valja? ne valja ti mmf, hrvatska vlada ocito nema pojma - dokazano zadnjih 20 godina, ko je slijedeci - marsovci???!!!...)))

VL
OB
-obrisani-
11:38 21.09.2011.

21.09.2011. u 11:32h disarrayST je napisao/la: a ko tebi onda valja? ne valja ti mmf, hrvatska vlada ocito nema pojma - dokazano zadnjih 20 godina, ko je slijedeci - marsovci???!!!...))) ++++++++++++++++++++++++++ Tebi ništa nije jasno ! MMF je dio problemaa ,a ne rješenja.Malo se raspitaj tko drži svjetski monetarni bankarski sektor i kako njime upravlja pa onda možemo nastaviti dalje.Od tog novca ,kojeg je posijao MMF i bankarska klika,koja stoji iza njega i Svjetske banke,manje od 10% je stvarna vrijednost,a onih 90% je virtualan novac kojeg mijenjaju za stvarnu vrijednost,a to su resursi država u svijetu.

VL
OB
-obrisani-
11:43 21.09.2011.

21.09.2011. u 11:38h pLoto* je napisao/la: 21.09.2011. u 11:32h disarrayST je napisao/la: a ko tebi onda valja? ne valja ti mmf, hrvatska vlada ocito nema pojma - dokazano zadnjih 20 godina, ko je slijedeci - marsovci???!!!...))) ++++++++++++++++++++++++++ Tebi ništa nijee jasno ! MMF je dio problema ,a ne rješenja.Malo se raspitaj tko drži svjetski monetarni bankarski sektor i kako njime upravlja pa onda možemo nastaviti dalje.Od tog novca ,kojeg je posijao MMF i bankarska klika,koja stoji iza njega i Svjetske banke,manje od 10% je stvarna vrijednost,a onih 90% je virtualan novac kojeg mijenjaju za stvarnu vrijednost,a to su resursi država u svijetu. --------------------------------------- ti ocito sve znas pa mi odgovori na pitanje - ako ne mmf onda tko?

VL
OB
-obrisani-
11:48 21.09.2011.

Svijet je u teškoj recesiji i jedini izlaz iz krize je rušenje postojećeg monetarnog sustava ,gdje jedna klika kontrolira štampanje novca na bazi vakuma i onda ga ta ista klika posuđuje državama uz kamate.Oni daju ništa za nešto što vrijedi i to samo zato jer su uzurpirali pravo na štampariju i štampanje novca. Sve EU države su prezadužene i radi se o sustavnom problemu koji zahtijeva radikalne mjere.Ovako kako sad funkcionira lopovski monetarni sustav kojeg kontrolita navedena klika,svijet ide prema diktaturi,ukidanju nacionalnih država i jednoj globalnoj valuti i vladi koji bi opet kontrolirala ista ta klika koja sad ima ekskluzivna prava na štampanje novca i koja je OPLJAČKALA SVIJET !

VL
OB
-obrisani-
11:48 21.09.2011.

21.09.2011. u 11:43h disarrayST je napisao/la: nastaviti dalje.Od tog novca ,kojeg je posijao MMF i bankarska klika,koja stoji iza njega i Svjetske banke,manje od 10% je stvarna vrijednost,a onih 90% je virtualan novac kojeg mijenjaju za stvarnu vrijednost,a to su resursi država u svijetu. ------------------------------------ da prostis, hebe se meni za 90% resursa u svitu... reci ti meni kako se izvuc iz gov.na??...)))

VL
OB
-obrisani-
11:50 21.09.2011.

@ pLoto* \"U čemu je bila poljska tajna? Otpisali su 18% nenaplativih kredita.\" --- OK, hvala na pojašnjenju. Iako mi i dalje ostaje čudno na koji je način opraštanje duga insolventnima pomoglo, s obzirom da nisu imali ni za pokriti kredite.

VL
CP
copy paste
11:50 21.09.2011.

ploto ima pravo.kakav mmf,kakvi bakarači,hrvatska vlada i ostale nebuloze.to su sve instrumenti globalnog porobljavanja,a mi ih pušimo ko da su eliksir vječnog života.ali neka,i treba nas kad smo neznalice,budale i podvijači repova.takvima kao nama i nije drugo nego da budemo roblje,jer ako se čovjek sam ne sačuva neće ga ni bog čuvati.igra i njena pravila su postavljeni odavno,utakmica se igra,a očito je da mi to još ne znamo,nego bulaznimo o izlasku iz krize,izborima,komunistima,tuđmanu itd.itd.iz ove krize izlaska nema,to bi i najvećoj budali već trebalo biti jasno.ali lakše je stoci u guzicu nego u glavu utjerat.za sad je marva još donekle sita,ali kad ogladni i ožedni ima da bude vatrometa kakav svijet nije vidio od samog postanka.a tako će biti i tako treba biti.kada zemlja preraste u korov onda ju valja ognjem pročistiti.

VL
OB
-obrisani-
11:51 21.09.2011.

@ pLoto* \"Svjetska Banka i MMF imaju istog gazdu ! \" --- To i jest bila moja poanta spominjanja da Vlada odbija MMF, a traži pomoć kod Svjetske banke. :-)

VL
OB
-obrisani-
11:52 21.09.2011.

21.09.2011. u 11:48h pLoto* je napisao/la: Svijet je u teškoj recesiji i jedini izlaz iz krize je rušenje postojećeg monetarnog sustava ,gdje jedna klika kontrolira štampanje novca na bazi vakuma i onda ga ta ista klika posuđuje državama uz kamate. ------------------------------- slazem se. \'viva la revolucion\'!!!!....)))) samo nisam siguran da ce ta opcija biti otiskana na izbornom listicu....))) u medjuvremenu, ako nisi znao, narod mora nesto jist....)))

VL
MK
Mitar Kirov
12:02 21.09.2011.

Koliko vidim i mali Perica je ukapirao kako funkcioniše svetski poredak. Štampaj pare u tri smene, upotrebi medijsku mašineriju da ubedi auditorijum da iste imaju pokriće i kupuj za njih nezavisnost banana država.

VL
OB
-obrisani-
12:04 21.09.2011.

21.09.2011. u 11:48h disarrayST je napisao/la: 21.09.2011. u 11:43h disarrayST je napisao/la: nastaviti dalje.Od tog novca ,kojeg je posijao MMF i bankarska klika,koja stoji iza njega i Svjetske banke,manje od 10% je stvarna vrijednost,a onih 90% je virtualan novac kojeg mijenjaju za stvarnu vrijednost,a to su resursi država u svijetu. ------------------------------------ da prostis, hebe se meni za 90% resursa u svitu... reci ti meni kako se izvuc iz gov.na??...))) ++++++++++++++++++ Pa to vrijedi i za naše resurse.A što misliš iz čega će se puniti proračun,ako prodamo preostale velike sisteme stranom kapitalu,koji će dobi iznositi van RH. O ne samo to,nego će puno ljudi osatti bez posla,a onda ćeš imati i socijalne nemire te porast kriminala i političku nestabilnost. Iz govana se možemo izvući po sistemu \"uzdaj se use i u svoje kljuse\" i nikako drugačije.Poziv MMF-u je isto kao da zamoliš lopova da ti čuva kuću ! Što misliš kolika je dobtit samo iz HT- i koliko biznačila da je naša,a ne stranih vlasnika,.

VL
OB
-obrisani-
12:06 21.09.2011.

21.09.2011. u 12:02h Mitar Kirov je napisao/la: Koliko vidim i mali Perica je ukapirao kako funkcioniše svetski poredak. Štampaj pare u tri smene, upotrebi medijsku mašineriju da ubedi auditorijum da iste imaju pokriće i kupuj za njih nezavisnost banana država. ++++++++++++++++ Ne znam tko ej mali Perica,ali ja sam se već umorio od napisanih komentara o NWO ,ali me uvijek iznenadi koliko ovdje ima naivaca koji još ništa ne shvaćaju i troše vrijeme uzalud na posljedice,a da uzrok nisu niti okrznuli.

VL
OB
-obrisani-
12:09 21.09.2011.

@ pLoto* \"ja sam se već umorio od napisanih komentara o NWO ,ali me uvijek iznenadi koliko ovdje ima naivaca koji još ništa ne shvaćaju\" --- S obzirom da živimo u državi u kojoj vladajući lopatom bacaju novce na kupovanje socijalnog mira, a da bi to narpavili sumanuto nas zadužuju, ispričaj nas što su nam prioriteti malo drugačiji od tvojih. Prvo da sredimo brvno u svom oku, dok nismo dobili konjuktivitis. A onda ćemo o zrnu u svjetskom oku.

VL
OB
-obrisani-
12:19 21.09.2011.

21.09.2011. u 12:11h disarrayST je napisao/la: ++++++++++++++++++++ Ne radi se samo o hrvatskom problemu,nego o sustavnom problemu na globalnoj razini !MMF je dio problema,a ne rješenja.

VL
« 1 2 3 4 5 6 7 »
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.