Najuspješniji hrvatski klaster širi se na tržišta BiH i Srbije
Prošlu godinu Gastro Grupa završila je s realizacijom od 101 posto, što je glavni pokazatelj da je klaster, unatoč padu tržišta, rastao zahvaljujući povećanju tržišnog udjela – kaže Ivana Vidušin, izvršna direktorica marketinga. Tvrtka ima udjel od 25 posto u ukupnoj hrvatskoj veleprodaji, ukupni su prihodi grupacije u 2009. iznosili 2,45 milijardi, a dobit 73 milijuna kuna.
Komentari 1
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Klaster? KLASTER?? Kakav klaster???? Koji je to jezik?