Monetizacija autocesta: Tri milijarde eura, ali uz jamstva
Budući koncesionar vjerojatno će tražiti jamstvo prometa i zaštitu od valutnog rizika.
Komentari 8
Dajte sad udruge, stranke i slične organizacije pokrenite referendum oko ne/prodaje nacionalnih bogatstava a ne ova sranja oko brakova isl...
Ako će koncesionar zaraditi,onda je to dokaz da je vlast nesposobna. Iznajmiš pa može??? A zašto sad ne zarađuju??? Nesposobni???
Ako je netko sposoban prodati CO koji donosi dobit, a ništa ne košta, za male pare - što ne prodao autoceste koje samo donese nevolju. Vidite da se čak i nepotkupljiva Kukuriku koalicije cijenom kilometra od Vrgorca do Ploča izjednačila s HDZ cijenom. Sad kad nema više opravdanja treba dodati još koji milijun konzultantima i nekako zamaskirati uvjet garancije prometa, a vjerojatno i anekse ugovora, kao stari dobri običaj svih naših natječaja.
Sam Vi to prodajte zidovima iz Goldman&Sachsa pa ce te se voziti regionalnim cesticama na more....
nitko normalan neće dati 3000000000 eur za autoceste na 30 godina, to je previše novca i neisplativo. garancije su vrlo riskantna stvar. mislim da če u vrh glave neko ponuditi 2 milijarde a i to je upitno.
svakako da če kocesionari tražiti garanciju od vlade i ako se ne ispuni broj prometa preko autoputa onda če hrvatska da plača kaznu, zato što ja nisam išao autoputom Karlovac-Zagreb nego sam išao starom zagrebačkom cestom i ode ti tih tri milijarde nazad koncesionarima pa dali je naša vlada tako plitka i neču reći g-----va da se svakome dade da ju preveslaju žedne preko Save . dali nam nije dosta što još uvijek plačamo Bechtelu i Strabaku kaznu zato što nisu na vreme završili autobane . takovi su bili ugovori ako ne završe autoban na vreme hrvatska mora njima plačati penale tako nešto nema nigdije osim u hrvatskoj
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Hm, izgleda da će se samo Vlada voziti auto-cestama na kojima će koncesionari određivati cijene cestarina i tražiti jamstvo prometa i to molim, bez devalvacije. Dakle, dam ti tri milijarde, a ti tjeraj sve živo, pa i volovske zaprege daa voze cestama koje si ti napravio, a ja želim ubirati cestarine, bez obzira može li to netko platiti ili ne. Krajnji rezultat, - ršum, a plača stoka sitnog zuba. Poželjet će drumovi Turaka, al Turaka više biti neće.