Lidl je tek kod nas otkrio dobitni ključ do potrošača
Hrvatski potrošači natjerali su Schwarz grupu da promijeni svoj koncept prodaje i uvaži sklonosti domaćih kupaca
Komentari 18
LIdl iprodire na tržište niskom cijenom i ne gleda na kvalitetu proizvoda. Kvalitetu osiguravaju zakoni, bar donekle... Hrvatska je siromašna zemlja, zato Lidl ima toliki uspjeh. Ljudi kod nas ne mogu si priuštiti gledati Brand ili čitati deklaracije i birati bolje, primorani su kupovati što jeftinije... A što se tiče domaćih proizvoda, vrlo lako je moguće da npr. Krašu ili Jamnici više šteti biti na policama Lidla nego što imaju koristi. Kao prvo, moraju dati puno niže cijene nego inače, a kao drugo, tamo se nalaze uz iste Lidlove proizvode koji su obavezno 2 puta jeftiniji. Na kraju ispada da oni reklamiraju Lidlove Brandove. Imate npr. Bajaderu odmah do Lidllovog no name proizvoda koji je vrlo sličan, ali duplo jeftiniji. Kupac vidi poznati paket, dođe do police i kupi ono pokraj, jeftinije... No to je Hrvatska, dok god je država najveći poslodavac, to znači siromašno društvo i sigurno neće biti bolje...
Aha,otvorili oči kad su došli u hr.
Koliko su platili poreza na dobit otkad su došli?
previše njemackih stvari. najbolje voce imaju plodine
niko negleda kaj rade po tri prodavača po ducanima u lidlu gaze ih brutalno uzas
Lidl, će zabiti zadnji čavao u lijes hrvatskog gospodarstva, a posebno poljoprivrede...Nisu nama švabe došle ništa poklonuti, nego oduzeti tržište i sve ostalo što uz to ide...
LIDL definitvno ima najbolje povrće i voće kvalitativno gledajući a 90% asortimana kvalitetom okusom ne zaostaje nimalo za markiranim brendovima!
Plaća li Lidl uredno svojim dobavljačima u Hrvatskoj? Već na odgovoru na to pitanje trebalo bi završiti bilo kakvo pljuckanje naših dokonih seoskih filozofa po kvaliteti robe u njihovim trgovinama. Da je Agrokor to isto činio, danas ne bismo imali jezivo čudovište s pet milijardi eura duga. A što se tiče činjenice da su danas jedno od najvećih poduzeća u Hrvatskoj, to je nažalost posljedica socijalističkog koncepta gospodarstva u ovoj zemlji. Nitko tko želi proizvoditi ne dolazi ovamo jer mu je gotovo svugdje drugdje u srednjoj i istočnoj europi isplatljivije poslovati.
barem je otkrio
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
nije istina! U švicarskoj lidl ima obvezu prodaje svicarskih proizvoda, te im je ograničen broj artikala kao i veličina poslovnih prostora, a sve zbog toga da se zaštite švicarske kuće kao Coop i Migros