Krumpir s hrvatskih polja ove godine i u Chio Chipsu
Krumpir s hrvatskih polja od svibnja ove godine glavni je sastojak i internacionalnog brenda – Chio Chipsa, čime je Intersnack dodatno ojačao poziciju u RH i regiji.
Komentari 1
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Otkup će ćak 19 000 t krumpira. Prosječni prinos na 1 ha pri intenzivnoj proizvodnji je približno 10t. Znači površina 1900 ha ili površina 19 km duga i 1 km široka.