Kako je ruska invazija na Ukrajinu utjecala na poslovanje HŽ-a i Luke Rijeka
S obzirom na to da je ukrajinska kriza počela krajem veljače, podaci o prometu riječke luke za ožujak pokazuju da su generalni tereti u porastu 39 posto, rasuti tereti rasli su 22 posto, a kontejneri 298 posto
Komentari 1
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Još od Austro Ugarske je poznato da je najkarći put od Rijeke do Budimpešte bio upravo taj kroz Koprivnicu. Iako ju je autoput ominuo, možda željeznica neće. Godinama se nije ozbiljno ulagalo u željeznicu, luke pa nam danas računi dolaze na naplatu.