INA za benzinske postaje OMV-a nudi 126 milijuna eura
Ina želi 63 OMV-ove benzinske postaje u Hrvatskoj i 28 postaja na području Bosne i Hercegovine
Komentari 20
e pa danas su inina goriva puno kvalitetnija.nemoj toliko podcjenjivati domaće rasfinerije
Odi pa si toči to u rezervar, ali samo ako mrziš vlastiti automobil. Zadnji put sam točio Inino "gorivo" pred 3 godine. Tada mi se u dva navrata automobil skoro zgasio na semaforu. Nakon toga, u moje malo auto ulazii samo pravi benzin. Prede ko mačkica. Shvatio bih da su jednu cisternu kriminalci malo "doradili" s vodom, ali baš dvije...I to usred Zagreba...Fala lepa. S OMV gorivom, ama baš nikakvih problema. Nikakvih čudnih vibracija, nikakvog davljenja motora, ma divota jedna. Koliko čujemo iz medija, modernizacija rafinerija nije provedena pa uistinu ne znam na temelju čega se može zaključiti da je Inino "gorivo" danas bolje. Moja sumnja je potkrijepljena i činjenicom da u susjedstvu imam jednog bivšeg generalnog iz Ine. On isto toči na OMV-u. Ima objašnjenje zbog čega je Inin benzin lošiji, ali predugo bi trajalo. Zato, bolje nemojte. Mislim da diša ipak bolje zna.
05.09.2012. u 17:32h chemica je napisao/la: ================================================ A gdje ćeš tankati - pa razme se ne... LUKOIL :-)) ili slovenski Petrol tamo gdje postoji. Inače Lukoil derivate dovozi iz Srbije i Bosanskog Broda - nemam pojma kakve su rafinerije uje u Srbiji - pretpostavljam da su moderne jer im je NATO dosta toga zbombao 1999-e, ali za ovu u Bosanskom Brodu mislim da je još veća katastrofa od INA rafinerija. Ni sam nisam pametan, zapravo.
To nije ulaganje kakvo želi vlada. To je farbanje vlasti. Umjesto da ulože u obnovu, zaposle građevinske i druge firme, nabrzinu troše lovu na kupovinu
Ini i MOL-ubi bilo bolje popraviti benzinsku i odmorište Plitvice u Lučkom. Ako je to odmorište ogledalo Hrvatske onda je bolje skloniti ga s lica zemlje jer ruži naciju.
Ja gorivo kupujem uvijek na INA benzinskim crpkama i nisam do sada imao problema ni s benzincima ni s dizalašima( automobile vozimo preko 40 godina). Kupiti OMV benzinske stanice je jedino ispravno (još bi bilo bolje da ih kupi tvrtkatka u potpunom hrvatskom vlasništvu; ni Tifon nije trebao otići)) . Derivati se iz rafinerija u HR mogu produktovodima a i rijekom dostavljati u susjedne zemlje( u geografskoj smo prednosti) :Dobra vijest.
Iskustvo: Sa OMV-ovim 95BS vozim za 300kn 40 km dulje nego sa INI-nim. Lukoil - ni da bi više u moj auto! Jednom natočio i lergas mi je radio od 350-600 okretaja uz gašenje hladnog motora......otišao na OMV i natočio 15 l 100 oktanskog i malo ga provozao po obilaznici. Auto kao nov. Za Petrol ne znam. Bilo bi šteta da OMV kupi bilo koja druga firma.
hahahaahah NIJE to INA već MOL (Rusi ili netko treći!) :-)
Znam da predstoji prodaja OMV benzinskih postaja i žao mi je zbog toga. Gorivo je jako dobro (moji auti žive na OMV - u), imaju automatske praonice, pristojne kafiće i restorane, ljubazno osoblje, promet na kome im može pozavidjeti svatko. Zbilja me čudi da vlasnik tako nešto želi prodati. Na INA - i sam se opekao nekoliko puta i neću više. Ostaje Lukoil, Tifon i Petrol. S obzirom na broj pumpi, Petrol je najizgledniji. Može INA preuzeti sve po Hrvatskoj, ostaje činjenica da im je gorivo živa krapa.
chemica je napisao/la: "Prebjegao" sam OMV-u zbog Ininog šrot goriva, " Besplatna poduka br.1 : OMV toci gorivo iz INI-nih rafinerija.
KRALJ DMITAR ZVONIMIR je napisao/la: hahahaahah NIJE to INA već MOL (Rusi ili netko treći!) :-) " I vama velevisocanstvo Besplatna poduka br. 2: Rusi sudjeluju u valsnickoj strukturi MOL-a s okruglih 0%
Immanuell Posluzi se besplatnom podukom br.1. Porez na budale si vec platio :-)
Poduka br. 2: OMV možda toči manji dio goriva iz INA - inih rafinerija, ali veći dio ne toči. Petrol recimo je do nedavno imao gorivo 60% uvezeno iz Italije. Stoga, nemoj praviti pometnju, nećeš uspjeti.
Najbolje da Ina nista ne kupuje vec da za te novce modernizira rafinerije –ako zeli biti postena prema svojim musterijama. Na srecu rijetko moram tociti gorivo kod nas , a ovoga ljeta natocio sam Inin dizel BS Class.Drugo jutro auto upali i odma crkne,onda nakon duzeg verglanja opet upali a motor radi kao da je na samrti. I od tad svaki put isto, upali pa crkne pa verglanje i muko moja !, sta sam mogao pomisliti nego da je kvar u pitanju.S jednim punjenjem (80 l) obicno prelazim vise od 1000 km, ovaj put lampica se upalila tocno nakon 580km ! Nakon sto sam ponovno natocio u Austriji ,auto normalno radi i pali od prve. Napravio sam nesto vise od 800km a kazaljka goriva je na pocetku zadnje cetvrtine. Moj zakljucak : Ina = nevaljalo i neposteno!!
Immanuell je napisao/la: Poduka br. 2: OMV možda toči manji dio goriva iz INA " Da manji :-)))))))
Znači INA želi monopol da u miru može nabijati cijene kupcima. INI treba zabraniti kupnju MOL-a i monopolizam na tržištu.
Prijatelju, znam što mi se događa s autom kad tenkiram na INA - i. Zato ne tenkiram na INA - i. Stoga znam i da nisi u pravu. Zašto tiskaš toliko, e to vidiš ne znam. Nisam lik od popularnih marki pa da bih se svrstao uz ono što je najviše trendy, nego učim iz iskustva. Da ti se prije nekoliko godina konstantno dimilo iz auspuha posve novog Peugeota 307, samo zato jer si bio turbo naivni patriot, a sve je nestalo bez traga već prvim tenkiranjem na drugoj crpki, skužio bi o čemu pišem. Još kad ti se identična situacija pojavila i bila otklonjena na Corsi staroj tada 12 godina, jer nisi htio vjerovati da je razlika baš tolika, još bi više skužio.
Da si zimus stao u Austriji na Shellu s namjerom da dopuniš prije ulaska u Njemačku i da ti je auto crko (ti ga upališ, ali ne smiješ papučicu pustiti skroz u ler jer ti motor odmah potone, dijagnoza: prljavo gorivo, točnije velik postotak vode u gorivu) kad si ga htio normalno ugasiti prije punjenja - sreća i Bog, na benzinskoj crpki - definitivno bi skužio sve. Nisam jedini, ima nas ko u priči. Pogledaj malo na autocestu kad ideš prema Rijeci ili Splitu, ako na cijelom putu vidiš 10 automobila na INA - i, svaka ti čast. Ostali su puni, moraš čekati u redu, posebno OMV. Misliš da je to zato što mrze INA - u bez veze?!
Prvi će osigurati da AZTN ne ometa Mol i INA-u konsolidaciji svog monopolističkog statusa.
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
"Prebjegao" sam OMV-u zbog Ininog šrot goriva, a gdje ću sada tankati...Možda zna Agencija za zaštitu tržišnog natjecanja?