'Ikea efekt' - evo zašto su svi ludi za švedskim proizvođačem namještaja
Ikein uspjeh nije slučajan, već je sve rezultat psihološkog trika koji koriste velike korporacije, tvrdi Adam Ferrier iz agencije Cummins&partners
Komentari 3
ovo je psihologija za dječji vrtić. mlađa grupa. glavni razlog zašto ikea prodaje namještaj u kutijama je praktičnost i cijena - jeftinija proizvodnja, lakši i jeftiniji transport do trgovine, lakše i jeftinije skladištenje, kupci mogu čitavu kuhinju prevesti u osobnom autu, zadovoljstvo da čovjek sam sastavi svoju kuhinju. i u tome je čitava nauka... ne treba tu nikakva "psihologija".
A da VL razmisli o svom "psihološkom triku" ?! Što više ovakvih jadnih članaka, tlačenja s nekakvom Ikeom, Sevkom, Rozgom, anketama (?!) i drugim bedastoćama - to manje čitatelja! Pa si vi razmislite jel' vam dobar "trik" ....
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
18. stoljeće? Pa zašto druge firme ne koriste isti "trik"?