Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 121
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
Psihološki trik
Povratak na članak

'Ikea efekt' - evo zašto su svi ludi za švedskim proizvođačem namještaja

Ikein uspjeh nije slučajan, već je sve rezultat psihološkog trika koji koriste velike korporacije, tvrdi Adam Ferrier iz agencije Cummins&partners

Komentari 3

MA
MarijaM
16:05 25.08.2014.

18. stoljeće? Pa zašto druge firme ne koriste isti "trik"?

VL
Avatar nijeminišta
nijeminišta
17:40 25.08.2014.

ovo je psihologija za dječji vrtić. mlađa grupa. glavni razlog zašto ikea prodaje namještaj u kutijama je praktičnost i cijena - jeftinija proizvodnja, lakši i jeftiniji transport do trgovine, lakše i jeftinije skladištenje, kupci mogu čitavu kuhinju prevesti u osobnom autu, zadovoljstvo da čovjek sam sastavi svoju kuhinju. i u tome je čitava nauka... ne treba tu nikakva "psihologija".

VL
DU
Deleted user
15:16 25.08.2014.

A da VL razmisli o svom "psihološkom triku" ?! Što više ovakvih jadnih članaka, tlačenja s nekakvom Ikeom, Sevkom, Rozgom, anketama (?!) i drugim bedastoćama - to manje čitatelja! Pa si vi razmislite jel' vam dobar "trik" ....

VL
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.