Večernji List - najnovije vijesti iz Hrvatske, svijeta, sporta, showbiza i lifestyle
Naslovnica Biznis

I bez prevelikih ulaganja, s dobrom idejom, može se uspjeti

Koliko je važno pratiti promjene na tržištu i konstantno se prilagođavati i usavršavati pokazuje i zanimljiva priča Ljubice Ruklić i njezine internetske cvjećarnice Buket.hr
23. siječnja 2013. u 11:14 0 komentara 660 prikaza
buket.hr
Foto: Vedran Mušura

Prilagodba je ključ uspjeha – slažete li se s tom tvrdnjom? Slagali se ili ne, ta je tvrdnja moto Ljubice Ruklić, koja je sa svojim timom i kćeri Valentinom Ruklić, kao predstavnicom mlađe "online" generacije, pokrenula internetsku cvjećarnicu "Buket.hr". Kako je taj proces izgledao i zašto se u njega isplati investirati – saznajte u nastavku. 

Za početak možete li se predstaviti? Tko čini vaš tim, kako je cijela priča s cvjećarnicom krenula?

S cvjećarstvom sam se počela baviti 1982. godine kada sam završila zanat za cvjećara. Otvorila sam Cvjećarnicu Ljubica na Meštrovićevom trgu bb, u Zapruđu u Novom Zagrebu, gdje cvjećarnica i danas posluje. Početak je bio težak. Trebalo je uskladiti privatni i poslovni život jer rad u cvjećarnici podrazumijeva rad od 7-21 sat, vikendom i praznicima. U to vrijeme nije bilo nikakve potpore poduzetnicima, a kako suprug ni ja nismo iz Zagreba nismo imali mogućnost baka-servisa pa su mi kćeri u početku pravile društvo u cvjećarnici. Kako se posao razvijao, u jednom periodu poslovali smo na tri lokacije u Zagrebu: Zapruđe, Dugave i Sloboština. S obzirom na troškove poslovanja – poslovni prostor, troškovi komunalija, zaposlenici... odlučili smo se kvalitetno posvetiti radu jedne cvjećarnice i to one u Zapruđu koja je na dobroj frekventnoj lokaciji. Kako su se sve cvjećarnice nalazile u Novom Zagrebu, mušterije iz druge dvije radnje nastavile su dolaziti u Zapruđe. Cvjećarnica Ljubica već dugi niz godina pruža uslugu dostave cvijeća na području Zagreba pa smo, ponukani upitima klijenata za dostavu cvijeća i za druge gradove, pokrenuli internetsku cvjećarnicu buket.hr početkom 2012. godine. Klijenti sada mogu iz udobnosti vlastitog doma razveseliti svoje najmilije diljem Hrvatske. Imamo pet zaposlenih, dvije cvjećarke-aranžerke, web dizajnera, dostavljača i osobu za administrativno-marketinške poslove. Funkcioniramo tako da se vrši besplatna dostava za cijelu Hrvatsku koja se obavlja osobno preko mreže naših cvjećara/partner cvjećarnica, a ne poštom, čime se osigurava pravovremena dostava u dogovoreno vrijeme. Proces narudžbe/kupnje je jednostavan, nije potrebna prethodna registracija, što znači da klijenti mogu obradovati cvijećem svoje voljene, rodbinu, poslovne partnere u svega par klikova mišem. 

Kako ste došli do ideje da pokrenete online cvjećarnicu? Jeste li to dugo planirali prije pokretanja ili ste to brzo osmislili i pokrenuli?

Ideja za internetskom cvjećarnicom postojala je neko vrijeme jer smo htjeli pratiti korak s modernim načinom života. Spojili smo dugogodišnje iskustvo s novim tehnologijama i otvorili online cvjećarnicu buket.hr.

Ostatak intervjua pročitajte na Pametnoj kuni.

Christian Eriksen
Josip Vincelj
Naš priznati kardiolog objasnio što se dogodilo s Dancem Eriksenom: Da je infarkt, osjetio bi bol...
PPD
ENERGETSKA UČINKOVITOST
Najbolji savjeti za uštedu energije: Ugasi i iskopčaj te sačuvaj planetu i novac
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.