Naslovnica Biznis

Gilenium – aplikacija s kojom računovodstvo više nije bauk

18. kolovoza 2016. u 11:16 1156 prikaza
Gilenium
Foto: PR FOTO

Donosimo vam priču o projektu Gilenium – cloud poslovnoj platformi za poduzetnike te još jednom od finalista business plan natjecanja Postani/ostani poduzetnik (POP).

Tim Gilenium čine studenti Ekonomskog fakulteta sveučilišta u Zagrebu: Toni Maričević, Dragan Karanović i Toni Štefanac.

O motivaciji i prijavi na natjecanje POP članovi tima Gilenium su izjavili: „Za natjecanje POP saznali smo tijekom nastave na fakultetu u okviru kolegija Marketing MSP. Prezentirano natjecanje nas je privuklo te smo se odlučili prijaviti. Naime, u vrijeme prijave imali smo razrađen projekt koji je tada već bio u završnoj fazi razvoja. Želja nam je bila vidjeti kako će iskusni evaluatori ocijeniti naš rad. Ujedno smo bili otvoreni i željni stjecanja novih iskustva i praktičnih znanja. Tijekom natjecanja smo, zahvaljujući kvalitetnim i korisnim edukacijama, dodatno razvili vještine potrebna za razvoj poduzetničkog projekta te sastavljanje poslovnog plana.“

Kako bi nam što jasnije približili svoj projekt, Dragan Karanović nam je pojasnio kako funkcionira razrađena aplikacija: „Gilenium nudi poslovnu platformu i rješenja za poduzeća „u oblacima“ koja integriraju nekoliko modula: računovodstveni model, web shop, fiskalnu blagajnu i modul za upravljanje odnosima s klijentima (CRM). Osnovna inspiracija se stvorila kroz komunikaciju s poduzetnicima. Naime, često smo od strane poduzetnika iz našeg okruženja slušali o problemima koje imaju s računovodstvenim servisima koji im naplaćuju previše – u odnosu na njihov volumen prometa, kako ih visoki troškovi korištenja modula dovodi do toga da oklijevaju s online trgovanjem, kako ne razmišljaju mnogo o CRM-u , a zbog zakonske nužde koriste isključivo fiskalnu blagajnu. Navedeni mjesečni trošak računovodstva iznose između 700 i 1000 kn, web shopa između 150 i 600 kn, fiskalne blagajne između 150 i 300 kn, CRM-a između 100 i 400 kn.

Kada zbrojimo sve navedene troškove, mladi poduzetnik treba mjesečno izdvojiti između 1400 i 2300 kn i to za aplikacije različitih proizvođača koje ne mogu međusobno komunicirati. Naša ideja je da, navedene uslugu na našoj platformi, poduzetnicima ponudimo za samo 350 kn mjesečno. Prednost našeg sustava i jedinstvenost platforme očituje se i u jedinstvenost uporabe tako da korisnici ne trebaju imati specifična znanja iz područja IT-a i ekonomije kako bi koristila aplikacije. Tako naš korisnik ne mora znati računovodstvo da bi samostalno mogao voditi svoje poslovne knjige. Međutim, najveća konkurentska prednost našeg sustava očituje se u integriranosti aplikativnih rješenja koja na jednom mjestu nude cjelovitu podršku poduzetničkom poslovanju. Proizvodna diferencijacija u okviru proizvodne linije poduzeća tj. „verziranje“ temeljni je čimbenik dizajna ovog proizvoda. Verziranjem se nude različite inačice proizvoda, odnosno „verzije“ organizirane kroz pakete usluga koje omogućuju kupcima da odaberu varijantu koja im najviše odgovara.“

Prednost Gilenium sustava u odnosu na konkurenciju ostvaruje se kroz niz parametara, od korištenja inovativnih rješenja koja omogućuju knjiženje poslovnih događaja bez znanja knjigovodstva, preko jednostavnog načina povezivanja podataka iz nekih drugih rješenja pa sve do korisničke podrške kroz koju se u potpunosti pomaže korisniku da definira procese koje će kasnije koristiti „jednim klikom“.

Tim Gilenium u skoroj budućnosti očekuje lansiranje razvijene i prezentirane aplikacija na tržište, a mi im želimo puno sreće i uspjeha u plovidbi poduzetničkim vodama!

Wienerberger
NOVA GENERACIJA GRADNJE
Od 2021. godine svi novoizgrađeni objekti morat će zadovoljavati standarde gotovo nula energetske učinkovitosti