Dobit Podravke iz operativnih aktivnosti 32,5 milijuna kuna
U Podravki su se pohvalili rastom prodaje vegete od četiri posto, što se najviše može zahvaliti snažnom rastu prodaje toga najjačeg Podravkina branda na poljskom tržištu.
Komentari 1
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
dobit i pored ovakve drame koja se zbivala oko nje. Tuga što naš čovjek može sve napraviti. Koliko se dugo dizala Podravka da bi imala ovako poznato ime? Kolko je samo ljudi živjelo od Podravke? Koliko je djece odraslo uz podravku? Koliko malo ljudi treba da sve to razvale.