Bolt se u vrlo kratkom vremenu nametnuo kao jedna od popularnijih platformi za vožnju na zahtjev da bi nešto kasnije bila uvedena i platforma za dostave, Bolt Food. Nedavno je predstavljena nova europska regulativa platformskog rada, pa je i to, uz poslovanje Bolta čiji ured u Zagrebu zapošljava 60 ljudi te se i dalje širi, kao i navike korisnika u pandemiji bio dobar razlog za razgovor s Tomislavom Lukačevićem, direktorom Bolta u Hrvatskoj.
Kako je na Bolt djelovala pandemija koja traje gotovo dvije godine?
INTERVJU ZA VEČERNJI
Direktor Bolta: Tisuće dostavljača i vozača mogle bi ostati bez posla i to u najgorem mogućem trenutku
Ako samo tri vodeće platforme u EU budu prisiljene zaposliti vozače, to će rezultirati trenutačnim gubitkom 149.000 radnih mjesta diljem EU, a što je 58 posto ukupnog broja vozača. Prelazak platformi na model zapošljavanja s punim radnim vremenom negativno bi utjecalo na radne uvjete za radnike platforme, smanjilo njihove mogućnosti zarade i ozbiljno utjecalo na desetke milijuna europskih građana koji imaju koristi od usluga platforme, kaže Tomislav Lukačević.
Komentara 41
A sta ste ocekivali da ce rec direktor jedne firme, da je super to sto ce zaradjivati manje zbog toga sto drzavi moraju dati vise.
"Prelazak platformi na model zapošljavanja s punim radnim vremenom bi negativno utjecalo na radne uvjete za radnike platforme" kažu i lažu. Robovi bi postali radnici. Bolje grob nego rob.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Ljudi rade bez zdrastvenog, bez mirovinskog...