Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 200
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
oglašivački guru
Povratak na članak

David Shing: Marketing treba ciljati na srca i osjećaje ljudi

Vjerujem da humanistički pristup marketingu mora biti prioritet jer velika većina odluka o kupnji kreće od emocionalnog

Komentari 1

PS
psycho69
02:13 26.04.2015.

e vidis marketing bi trebalo dobrano ograniciti ...zabrana reklama koje "ciljaju" djecu, reklamiranje bilo kakvog lgbtq progtama ,subliminalne poruke i slicno..mozda nekad i dodje dan da se sjetite da bi vam najbolja reklama bila istina..

VL
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.