Croatia Airlines će zamijeniti sve zrakoplove iz svoje flote: Novi će imati kapacitet 148 i 127 sjedala
Zamjena flote Croatia Airlinesa realizirat će se kroz narudžbu 6 novih A220 zrakoplova, koji su ugovoreni kao dodatak postojećem ugovoru koji je kompanija zaključila 2008. tada za A319 zrakoplove, koji su potom 2015. godine zamijenjeni u A320 neo tip, da bi se konačno danas nakon usvojene strategije za novi razvojni ciklus odabrao tip A220, kapaciteta 127 i 148 sjedala.
Komentari 10
Prelaze na jeftinije znači.
Kak se sad budu vozili svi oni povezani s 2000 -3000 zaposlenih u croatiji i svi oni političari i njihova rodbina do sedmog koljena koji su se do sad vozili zabadava, jumbo jetovi bili bi prava kupnja
Koliku će nagradu za radne rezultate dobiti menadžeri te uspješne kompanije?
uhljebska gubitnička firma neradnika i neznalica. Da je drzava pametna davno bi ih dala Tradeairu za pola kune. KOmpaniji koja u krizi kupuje avione i širi se
Mozda spuste i cijene, jer su najmanje tri puta skuplji od Eurowingsa. I ko bi onda izabrao skuplje, osim onih kojima placa firma.
Mislim sa sadasnja strategija nije bila loša. Veći avioni A320/319 za velike hubove mali i stedljivi Dash 8 za regiju. CA ubija kao i svaku državnu firmu postavljanje kadrova po političkoj liniji, veliki management,oši kolektivni i komercijalni ugovori po CA, generalna nesposobnost te usmjerenost podlovanja isključivo na Hrvatsku. Da je pameti, bilo im je bolje uzeti Embraere E2 jer su 15% jeftiniji te opet uzeti neku flotu turboelisnih sviona tipa ATR za destinacije tipa Sarajevo, Mostar, Podgorica, Split... Također probati se probiti na neka nova tržista. Tražiti partnerstva i sl.
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
S obzirom na njihovu popunjenost najbolje i najjeftinije bi bilo da kupe cessne skylane ili skyhawk, 4-6 putnika , ako se naguraju, lako ih je održavati, a Minken im je u dosegu