Cijena Inine dionice zaključena na 3900 kuna
Promet Ininom dionicom bio je nešto veći od sedam milijuna kuna.
Komentari 6
@nikdva da smo bili sposobni sve što si spomenuo voditi sami nebi prodali mađarima. kamo sreće da tu nesretnu inu nismo prodali i ranije pa nebi služila za uhljebljivanje i pljačku političkim strukturama.
koga to interesira sa 3900 Kuna place, nemate sta da pisete, pisite malo sta Hrvatska producira i kako stojimo sa radnim mjestima...
promet dionicama INE 7 mil. kuna jaka stvar. Ima jedan vic na tu temu: hodali mujo i haso ulicom i vidi mujo govno na ulici i kaže hasi evo imam kod sebe 100 000 eura ako pojedeš govno dobiješ lovu. Haso se polakomi za novac pa pojede govno i uze torbu sa novcem. Hodali oni tako dalje te se haso sjeti da zajeb... Muju, te mu ponudi da i on pojede govno sa ulice za100 000 eura, na što mujo pristade u namjeri da povrati novac. ZAKLJUČAK nitko nije zaradio ali je bilo prometa 200 000 eura..........
Drži Inu dok izbori minu!!!
Tko je kriv za ovo što smo ostali bez INE?Već nekoliko godina se vode istrage a rezultata nigdje. Krivce za propast ili prodaju Ine znaju svi osim sudstva pa zar su oni toliki slijepci, pa kad će već jednom profunkcioniratii kako zakon nalaže ., i sve krivce smjestiti tamo gdje im je mjesto.
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Hrvatska je donedavno imala dvije rafinerije, terminale za rezerve,benzinske crpke, naftovod, vlastitu naftu......Što imamo sada? Našom domaćom naftom i crpilištima upravljaju Mađari. Našim rafinerijama upravljaju Mađari . Dio derivata već se uvozi iz Mađarske. Postrojenja robnih rezervi su završila uglavnomm u privatnim rukama i prodana su Mađarima ( Tifon..)- Benzinske su u rukama stranaca ili kao u slučaju INA-e njima upravljaju Mađari. OMV prodaje svoje crpke u Bih i Hr, a kupiti će ih opet stranac ( Rus?) -Hrvatska šuti. Rafinerija u BiH rapidno diže kapacitete, srpske se revitaliziraju, a sisačka je samo zbog politike u životu . I sad čekamo da Mađari i formalno preuzmu INA-u ( čijim dionicama se trgovalo i za vrijeme mirovanja), Pored svih tih postrojenja koja smo imali, naftovod koji imamo i koji je veza s ruskim izvorima, uz tankersku luku, dvije rafinerije, sisačku riječnu luku i centralni položaj , mi postajemo MARGINA, OVISNICI... Postaje izvjesno da ćemo uvoziti iz Bosne, Mađarske ,Srbije... Bez strategije i sposobnosti upravljanja industrijom došli smo do dna. Slijedi li dno ili ......