Autoceste zaradile 52 milijuna kuna više nego 2013.
Prihodi bi bili još veći da se nije dogodila srpanjska turistička rupa
Komentari 11
kada će konačno "novinar" koji piše ovakve tekstove naučiti da zarada i prihod NISU ISTO ???
autoceste treba prodat i vratiti dug jer vec sada godisnje iz proracuna ide 12 mlrd kuna samo na kamate. trebalo je reagirat kad je hdz mahnito i sumanotu svakom selu gradio autocestu i to debele preplacivao ali ni sada nije kasno.
Napraviti restrukturiranje HAC-a(pripojiti ACRZ HAC-u).Jedan direktor i jedan njegov pomoćnik.Sve ostale direktore na burzu rada,niže rukovoditelje smanjiti i spustiti na nivo poslovođe.Sa postojećim prometom,za godinu dana,dobit bi tolika bila,da bi i otplatu kredita samostalno servisirali.
Autoceste je lako rijesiti. Predstecajna nagodba s laznim vjerovnicima, preliti iz supljeg u prazno, nova firma koja je lazni vjerovnik preuzme autoceste na racun nepostojeceg duga i nastavi naplacivati cestarinu bez ikakvih dugova. Rjesenje courtesy of Linic and SDP. AhAh da, to prolazi samo u Hrvatskoj, stranim vjerovnicima se to ipak ne usude napraviti!
Recite koliko su zaradili ,a ne uprihodovali. Vi mijesate kruske i jabuke te tako narodu iznosite lazi.
Auto-cesta Zagreb - Bregana nije u sistemu naplate cestarine te nije mogla ništa ni uprihodovati.
Kak su zaradile, kad su dugu puste nofce????
A još da im Hajdaš Dončić nije oteo milijardu i četristo milijuna, gdje bi im bio kraj, da Pusićka nije postavila Jasmina Krizmanića i njegove guzičare,gdje bi im bio kraj...zato NE DAMO NAŠE AUTOCESTE!!!
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Nisu autoceste zaradile 52 milijuna kuna vise, nego su imale 52 milijuna kuna visi prihod. Zarada je u principu dobit a te nema! Treba im preko 700 milijuna kuna godisnje pomoci od drzave da bi servisirali kamatu. Zaposlite konacno nekog novinara, koji barem donkele poznaje ekonomiju.