Air Serbia 2014. preotela Croatiji Airlinesu titulu regionalnog lidera
Bivši JAT protekle godine ostvario je veće prihode i veću dobit nego hrvatska aviokompanija, a prevezao je i više putnika
Komentari 19
Ne razumijem sto je tu cudno kada Srbija ima 2 i pol puta vise stanovnika od Hrvatske.Ono sto je lose i u Srbiji i u Hrvatskoj je monopol ovih zrakoplovnih kompanija.CA je sigorno jedna od najskupljih aviokompanija Evrope razmjerno standardu stanovnika a bez konkurencije i uz skrbnistvo drzave ne moze propasti.To je sve kopija onog sistema od prije: JAT i Juga!Koji paradoks,ha,ha,ha.
Bravo Air Serbija I opet moramo poslovne odnose ućiti od naših susjeda. Između ostalog brinu se za svoje građane koji rade u inostranstvu. Imaju povoljnje cijene za svoju domovinu. Ne sjećam se kada je CA ponudila cijenu povratne karte odd Ciriha za Zagreb za 130 Franaka ili do Podgorice za 170 Franaka. Zato bi trebala Hrvatska vlada dozvoliti Air Serbiji da preuzme i unutarnji promet u Hrvatskoj a CA zatvoriti.
bilo bi više putnika da nisu kupili ono smeće od Dasheva kad se voziš u toj krami kao da ti je glava tokom cijelog leta u mješalici za beton dok je unutra samo šoder
povratna karta London Dubrovnik 500 funti, ej 500 funti,
Čuj preotela : ), ali svidja mi se vasa konstantnost pjluvanju po svemu sto je Srpsko po vasem Srbijansko.
Nevažne su bezveznjačke usporedbe sa "regijom", bolje je pravilno se organizirati i pozitivno poslovati
Piece of cake! Hrvatska bi se trebala usporedjivati sa drugima. Air Serbia je div.
Kad ponovo Hrvatsku bude vodila hrvatska a ne nehrvatska vlada Air Serbija će se vratit tamo gdje je i bila.
Air Serbia ne plaća domaćem aerodromu (jednom jedinom; mi ih imamo "malo više") nikakve takse i one se prebacuju na teret državnog proračuna. Da nije tako, opet bi zabilježili ogroman gubitak, ali su si lijepo naštimali da mogu prezentirati plus u knjigama i obmanuti javnost. Može i CA biti daleko profitabilnija tvrtka na takav način. U Srbiji su muljaže prema kojima su sve naše "mala maca". Recimo, između ostalih stvari koje ne pišu u tekstu, Srbija je doslovce platila 100 milijuna eura Etihadu da uzme 49% vlasništva tvrtke. Avioni nisu njihovi, nego Etihadovi, posuđeni, i već prilično stari. I tako dalje.
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Svašta sam krenuo pisat al shvatih kako nema smisla. Svaka čast Air Serbiji - zasluženo nose tu titulu. CA je uništen i upropašten zahvaljujući hrvatskim ekonomskim i političkim stručnjacima, kao i sve ostalo u propaloj nam (hrvatskoj) državi.