Ovaj zrakoplov planira prekinuti dominaciju Airbusa i Boeinga
Proizvođač, Commercial Aircraft Corp of China Ltd (COMAC), nazvao je prvi let prekretnicom kojom je zrakoplov ušao u fazu certificiranja.
Komentari 18
3500 godina od posljednja 4 milenija, Kina je imala najveći bruto nacionalni dohodak u svijetu, te najrazvijeniju znanost i tehnologiju.
Navodno Indija sada ima više stanovnika od Kine jer već godinama uvoze kondome iz Kine...
Kinezi mogu napraviti proizvod bolji i kvalitetniji od njemačkog ili švicarskog,kvaka je u tome što nemaju renome i image da to pokriju cijenom i prodaju(za sada)sa zaradom ,korak po korak je tako išao i Japan i Koreja.Koreanci su prijeije 200 godina počeli lifrati svoje automobile i svi su se smijali i podcjenjivali ih a recimo samsungov TV je koštao 1/3 cijene Sonya i bio u razini Vivaxa i takvih proizvoda a danas je u egalu sa njime a u mnogo čemu i cijenjeniji.
Ne bi se vozili u kineskom avionu, ali ste svakodnevno okruženi kineskom tehnikom. Pa i ove retardirane komentare pišete na 90-100% kineskim mobitelima. Kinezi su uspješni, njihovi rezultati su spektakularni i to je nepobitna činjenica. Ako se Zapad ne trgne, steći će prednost koju stoljećima nećemo dostići. Dolaze Žuti.
Da nije komunizma, Kina bi vec odavno bila svjetska sila broj jedan.
ima 100 vrsti modela i proizvođača aviona pi cemu je sad ovaj poseban ,, ,,,svi imaju trup,motor,krila, rep, stajni trap
Kinezi kao i Rusi ako nemogu sami smisliti nešto, oni to ukradu i prodaju kao svoje. (mora se priznati da imaju i svoju vrhunsku tehnologiju )
Sad, kad je Trump zabranio Airbusu posao za 100 kom zrakoplova za Iran, i kada Kinezi kupuju Iransku naftu na veliko...miriši mi tko će biti prvu veliki kupac.
C919 je točnaekzaktna kopija prve generacije A320. Ne samo da je C919 gotovo u centimetar isti kao A320, već su i perfomanse iste. A s obzirom da je Airbus već počeo isporučivati treću generaciju A320 dok je Boeing također razvioo već 4. generaciju 737, C919 ima šanse samo na tržištu Kine i možda ako ih daju gotovo zabadava u Afriku. Mogu se oni busati u prsa koliko hoće, taj avion nećemo nikada vidjeti u bojama jedne Lufthanse ili Uniteda...
Sigurnan zrakoplov kao i kineski automobili, koji su zbog katastrofalnih NCAP-testova nakon nekoliko mjeseci doživjeli totalni fijasko i opet nestali sa njemačkog tržišta, jer nitko takve proizvode unatoč prihvatljivim cijenama nije želio kupiti.
Jos se nisam namjerio na nesto 'made in china' da valja.
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Poznavajući njihovu kontrolu kvalitete nikada ne bih putovao zrakoplovom proizvedenim u Kini.