Znate li što su GPF filtri? Citroën, Peugeot i Opel već nude benzince s njima
BMW je najavio da će svi njihovi benzinski modeli koji će zadovoljavati Euro 6d-TEMP normu koja postaje obvezna 1. rujna 2019. godine biti opremljeni s GPF filtrima
Komentari 19
Neznamo sto su GPF filteri ali ce sigurno biti poprilicno skupi i cesto ce se morati mjenjati....a bojim se bez znatnijeg utjecaja na zastitu okolisa.
Evo malo za razmišljanje. Da, auti proizvode između ostalog i čađu i to "rasipaju" na području radijusa kretanja. Većina spojeva pa i čađa razgrađuje se u prirodi bez većih posljedica po okoliš ako koncentracija nije prevelika. Kada te filtere budemoo pohranjivali na jednom mjestu, milijune tona, e onda se neće razgrađivati i imamo katastrofu. Prvo treba osmisliti sustav iskorištavanja i recikliranja te čađi i filtera, pa onda dalje. Sve drugo su trikovi bogatih proizvođača automobila da unište slabiju konkurenciju. Načelo poznato, da bi prodao proizvod, oni izmisle zakon, urede da trebaš certifikat "A" i uređaj "A1" koji oni već imaju, onda ti kreneš certificiranju svoje firme čiji su program oni osmislili i naravno debelo platiš njima.Čim stekneš sve što treba da im konkuriraš, oni već imaju zakon za potrebni certifikat "B" i uređaj "B-1" i tako bedake vozaju od nemila do nedraga.
ak počne bacati ulje , trenutno če ga začepiti, nek pređu na lpg njima ne treba filter
I elektro vozila zagađuju pogotov baterije samo se sada o tome još ne raspravlja, kad sve troškove zbrojiš još te Taxi ispadne najjeftinije....
Danas je Euro6 diesel čišći od benzinaca, čak ispušta i manje CO2, jer, jednostavno, manje troši. Tako da je ovaj medijski linč protiv diesela jednostavno usmjeren da bi NJemačka auto industrija opet profitirala... I ovaj puta, kao i svaki puta do sada, koriste se zeleni u svrhu jednog lobija. Kao i s prosvjedima protiv nuklearki ili sa štednim žaruljama. Koliko su tek tu štete nanijeli. Uh...
Da je nekima do ekologije zabranili bi proizvodnju BMV-a auta koja za pogon koriste duplo vise goriva i duplo jace motore nego auta normalne snage za potrebe prevoza max 4-5 osoba.
Ma niti taj dizel euro 6 d temp nije siguran od zabrane vožnje koje već ima u pojedinim Njemačkim gradovima nego se forsira proizvodnja električnih automobila. Veliki proizvođači kao VW i neki drugi ukidaju veće planirane modele sa benzinskim motorimaa i dizelaša zbog tih novih mjera iz Brisela jer se okreću proizvodnji el. automobila i tvornici baterija za te aute.Budućnost su el. auti i autonomna vožnja i u to ulažu sada svi veliki proizvođači.
trebali su razviti hybride na bazi Plin-struja, sve ostalo zagađuje, ali to je toliko malo u postotoku prema industriji i drugim zagađivaćima. Do 2015 vrijedila je EURO 5 norma s kojom uskoro nećeš moći voziti po gradu, sve je to smišljeni lopovluk da se izmuzu ljudi opet za kupnju novog vozila, smao što stari neće vrijediti gotovo ništa.
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Da je nekima do ekologije onda DPF filter kod dizela ne bi prosječno kostao 15.000-20.000 kuna. Pa tko to može isfinancirat ljudi Bozji. Vjerujem da ce slicni filteri kod benzinaca koštati i više.