Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 67
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
Vozači, razmislite
Povratak na članak

365 eura za blokiranje tramvaja: Beč uvodi masne kazne, znate li kolike su u Zagrebu?

Beč se drastičnim povećanjem administrativne kazne odlučio boriti s vozačima koji ne vode računa o tome gdje i kako ostavljaju svoje automobile. Kod nas kazna za isti prekršaj iznosi – 30 eura

Komentari 10

MA
marcellus
08:35 13.09.2023.

a koliko treba biti kazna za klimatske aktiviste koji blokiraju promet po Njemačkoj i po Londonu, ne puštaju ni ljude koji s novorođenčetom hitno moraju doktoru (ima snimka)?

VL
Avatar Gilles Auguste Kremer
Gilles Auguste Kremer
07:54 13.09.2023.

Mislim da bi zagrepce trebalo kažnjavati i više.

VL
Avatar Zgubider..
Zgubider..
07:30 13.09.2023.

Naši kaznodavci su Kune jednostavno pretvorili u Eure 1:1...

VL
TM
trade_mark
08:47 13.09.2023.

30 eura? baš me zanima je li itko ikada platio tu kaznu?

VL
DE
Dex
10:23 13.09.2023.

Terran ti si isti kao oni lumeni koji su htjeli srušiti sve kuće u Ilici i tamo napraviti nebodere od Trga do Črnomerca .... po tebi najbolje ukinuti tramvaj jer tebi krkanu smeta kad se parkiraš na prugi i odeš po burek

VL
RA
racman
11:19 17.09.2023.

Kolika je kazna i dali je ikad naplačena vozačima koji koriste traku za tramvaje, autobuse i taxi vozače, traka koja je označena žutom bojom.

VL
MI
MislimNeznam
10:05 13.09.2023.

:D

VL
TE
terran
09:40 13.09.2023.

Usporedba Zagreba sa Bečom je besmislena...Beč ima ogroman metro i gradsku željeznicu, denivelirane glavne gradske prometnice, ringove, tunele, vijadukte itd...tramvaj u Beču i Budimpešti je više turistička atrakcija nego bitna javno prometna mreža i ne prolazi kroz najprometnije gradske prometniceice jer bi samo smetao... u Zagrebu je tramvaj dio najprometnijih gradskih prometnica što bi trebalo biti nezamislivo jer u biti on smeta autima i auti u istom koridoru smetaju njemu te u biti na taj način usporava gradski promet...Tramvaj bi trebao biti pomoćno javno prijevozno sredstvo u gradovima veličine Zagreba i tramvajski koridor osim u pješačkim zonama ne bi smio ići istim koridorom kao i aurtomobilski tj. trebao bi cijelom svojom trasom biti odijeljen u vlastitom koridoru...

VL
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.