Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 66
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
STRUČNJACI UPOZORAVAJU
Povratak na članak

Vozači isključuju važan sustav u autima, a to bi ih moglo skupo koštati. Evo i zašto

Sve veći broj vozača namjerno isključuje ovu funkciju, a razlozi sežu puno dublje od puke iritacije zbog stalnog gašenja i paljenja motora.

Komentari 28

CR
crocro
17:37 26.08.2025.

Ovdje se govori o tome da je dobro isključiti start-stop sustav, koji troši skupe komponente na vozilu. Ali kada gledam naslov i sadržaj nešto mi ne štima, jer u naslovu se govori o tome da vozači isključuju start-stop sustav i da bi ih to isključivanje moglo skupo koštati. Sadržaj se suprotan naslovu, jer se govori o tome da je bolje isključiti start-stop sustav, jer će ih uključivanje start-stop sustava skupo koštati. Ili sam ja krivo pročitao, pa se ispričavam sko jesam.

VL
Avatar AGRAM
AGRAM
14:49 26.08.2025.

Imamo dva ista auta 7 god. Ja gasim SS, a žena ne. Još imam prvi akumulator, a njoj uskoro ide treći. Znači da sam ušparao jedan akumulator u 7 god. a košta 220€. Sa druge strane ona prelazi godišnje 11000km, a ja 9000km, znači 22°više. Tankamo na istoj pumpi isto gorivo, ali jasno, nemamo iste relacije. Čak ja imam više semafore od nje. Potrošnja goriva godišnje (to si pišemo) ja oko 650 litara, a ona 780 litara. I kada se sve oduzme i zbroji potroši manje 0,2 litre na 100km. Ponavljam , ja imam 16 semafora, ona 13. Dakle oko 20 Litara uštedi godišnje, a to je 30€. i kada se oduzme radi toga jedan akumulator ispada da sam ja uštedio, a ne ona u 7 god. oko 200€. toliko o tom famoznom SS sustavu. A habanje anlasera. Lako za hibride pa to odradi baterija, ali kod čistih benzinaca SS sustav je beskoristan.

VL
GO
Gof33
16:08 26.08.2025.

Još jedna od tehničkih mudrologija koje su ugradili u automobile da kraće traju, više se kvare te da klijenti više troše....

VL
Avatar Psychlist
Psychlist
13:44 26.08.2025.

Kupio Mazdu atmosferca bez turba, i obavezno isključujem start/stop svaki puta kad sjednem u automobil. Niti mi treba turbo punjač u životu niti start/stop, a ni određen broj drugih "značajki" koje poskupljuju proizvodnju a ponekad i smanjuju radni vijek automobila.

VL
MA
MarkoMarkoM
22:44 26.08.2025.

Naslov nema veze sa sustinom teksta. Hello?!

VL
Avatar VargaiBoric
VargaiBoric
21:07 26.08.2025.

Nešto toliko glupo u razini s čepom zavarenim za bocu

VL
CA
Carabit
23:02 26.08.2025.

To su danasnji mladi ing.. Starijoj generaciji ing. nikad na pamet takovo nesto palo nebi. Motori, a pogotovo dizeli trpe najveca opterecenja kod palenja.

VL
MM
Marljivi mrav
22:32 26.08.2025.

Sve pogasiti, eegr, dpf, start-stop i produžio si život autu za 10godina

VL
AN
Anteo
22:39 26.08.2025.

Ma da sada bi vi htjeli uvjeriti ljude da konstanto paljenje i gašenje motora ne šteti motoru. Od kada postoje auti ljudi znaju da se ne treba svaki čas paliti i gasiti auto. Sada odjednom nas pokušavaju uvjeriti da se može svaki čas gasiti i paliti auto. Tehnologija nije toliko napredovala da su sustavi u autu izdržljiviji naprotiv još su sve komponente u autu napravljene tako da se brže kvare. A za sve koji kažu da nisu imali problema to je zato što mijenjate aute svakih par godina kada vam istekne najam za auto. Zato smatram da se tavi ljudi ni nemaju što žaliti, ali ni komentirati šta je bolje.

VL
JA
Jasamlutalica
20:30 26.08.2025.

Nakon mojih prvih 12 automobila ovaj najnoviji je ujedno i prvi koji vozim marke Mercedes. Kupio sam njega isključivo što je tipka za isključenje SS integrirana u Start dugme pa tako istovremeno kod starta motora gasim i SS. Jednostavno da su ostale marke ugradile mehaničku tipku za SS umjesto traženja po touchscreenu ostao bih kod Francuza s kojim sam inače bio vrlo zadovoljan. Sada zbog te tipke živim u strahu da će me ovaj mercedes izdati na cesti jer sumnjam da je pouzdan kao bivši Peugeot ali pričekajmo par godina vrijeme će na kraju pokazati.

VL
CE
cenzura
09:09 27.08.2025.

Mene samo zanima jel ovaj što piše naslove pročita uopće tekst ispod naslova?

VL
DA
dallas1974
04:22 27.08.2025.

Ja vozim na auto-plin. Moje zagađenje je 0. Ovaj sustav koji mi gasi auto na semaforu koji moram isključivati svaki put je iritantan. Na žalost, iako je moje zagađenje 0 (LPG) ne mogu ga trajno isključiti.

VL
Avatar IvanR
IvanR
21:36 26.08.2025.

Ne gasi se motor tek tako svaki puta. Postoje parametri koji se kontroliraju. Korisno u gradu. Koga smeta može isključiti.

VL
VE
vecernji2505
14:38 29.08.2025.

ovo je još jedna od mudrolija "smart" ljudi poput onih koji su izmislili da je čep uvijek na PET ambalaži. Gotovo nikakva ušteda, ali je "in".

VL
TU
tutek
03:59 29.08.2025.

Negdje sam čitao da bi automobili izdržali više od milijun kilometara kad bi radili bez gašenja. Sa svakodnevnim hladnim starovima na početku vožnje ta brojka pada na 250000. A start stop po gradu može paliti/gasiti motor i stotinu puta dnevno, a sistem je konstruiran tako da se motor gasi ne kad dostigne radnu temperaturu nego nekad već i na prvom semaforu. Dakle jedno veliko zlo za motor i automobil uopće.

VL
TU
tutek
03:51 29.08.2025.

Već je napisano u komentarima, no da ponovim, naslov bi trebao biti: "Vozači NE isključuju važan sustav u autima, a to bi ih moglo skupo koštati. Evo i zašto" Dakle potvrđeno je ono što svi već godinama znamo, uz minimalnuu trenutnu financijsku dobit, dugoročno start stop je prilično štetan za automobil a njegovo korištenje može napraviti velike troškove. Dakle gasite to čudo čim upalite motor.

VL
Avatar 404_ZLO
404_ZLO
20:26 26.08.2025.

Od 2009. godine vozim modele (različiti proizvođači) sa Start-Stop funkcijom. Do sada nikada ni na jednom od modela nije bilo ali baš nikakvog problema, a osim toga nije me ništa "skupo koštalo"!

VL
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.