'Neprihvatljivo je da u 21. stoljeću pojedinci pokušavaju prijetnjama i nasiljem zaustaviti rast tehnologije'
Američka trgovinska komora u Hrvatskoj (AmCham) te direktor za jugoistočnu Europu Ubera Davor Tremac, pak, predlažu da Hrvatska u svoje zakonodavstvo uvede tzv. unaprijed definiranu uslugu prijevoza kao novu kategoriju usluge dijeljenja prijevoza.
Komentari 10
Da mafija hoće svima koji to žele, i imaju uvjete, dati taxi dozvole, ne bi ni bilo problema sa uberom. Na tržištu bi opstali samo najsposobniji. Oni loji su kulturni, točni i ljubazni, i koji imaju zadovoljavajuća vozila. Sve dok mafija ima monopol na taxi dozvole, ljudi će i dalje mrziti šahiste. Jer im monopol omogućuje da budu neljubazni i sa trulim starim autima bez klime.
Klasični taxi je pred izumiranjem skupa sa njegovim pratiocem, klasičnim telefonom. Automobili koji sami voze i aplikacije kojim ih se naručuje će preuzet taj posao. Da li će to sutra biti uber koji će se rješit vozača i kupit samovozeće aute ili netko drugi je nebitno. Tehnologija postoji i otpor današnjih taxista je uzaludan. Da bi opstali u poslu trebaju se udružit u razvoju vlastitih aplikacija ,i u skoroj budućnosti trebaju počet investirat u samovozeće aute.Taxi prijevoz budućnosti nije sjedenje u autu nego organizacija posla. Otpor prema napretku je uzaludan.
Sta ima americka komora sa nama .Mi imamo svoje zakone i toga se treba pridrzavati a ne od Hrvatske raditi eldorado i raditi kaos .Ugasiti uber nek se natjecu za dozvole i placaju dazbine Hrvatskoj da i mi imamo korist od toga a ne samo njihov miljunas .Da radi posteno nebi tako puno imao dobiti
Uber nije nikakva napredna tehnologija a čini veliku štetu ukupnom gospodarstvu. nije donijeo ništa novo sto već ne postoji već se naprosto gura na silu u jednu djelatnost koja je regulirana već više od 100 godina na način da zadovolji i korisnike i pruža želje usluge kao i porezni interes cijelog društva. time ne unapređuje već ruši kvalitetu usluge. sav promet odlazi u drugu državu gdje uber na odvojenih25posto našoj državi ne plaća porez a tek vozači plate ovdje porez na ostvareni prihod a taj bi iznos ionako uplatili oni koji se već bave uslugom prijevoza. taxisti su uglavnom u pausalu sto znači da i dalje plaćaju isti porez a promet im je jako pao zbog ubera. taxisti žive od toga kao i svi u ovoj zemlji a vozači ubera vec imaju nekakav posao ili mirovinu a ovo im je dodatni prihod. korisnici ubera se dovode u životnu opasnost. pa ja ne vidim korist od toga a očito tako misle i u većini europskih zemalja gdje je isti zabranjen. bravo za struku koja nam od početka ove priče daje podršku i konačno za odlučnost da se to prekine.
Klasični taxi je pred izumiranjem skupa sa njegovim pratiocem, klasičnim telefonom. Automobili koji sami voze i aplikacije kojim ih se naručuje će preuzet taj posao. Da li će to sutra biti uber koji će se rješit vozača i kupit samovozeće aute ili netko drugi je nebitno. Tehnologija postoji i otpor današnjih taxista je uzaludan. Da bi opstali u poslu trebaju se udružit u razvoju vlastitih aplikacija ,i u skoroj budućnosti trebaju počet investirat u samovozeće aute.Taxi prijevoz budućnosti nije sjedenje u autu nego organizacija posla. Otpor prema napretku je uzaludan.
hahaha 1500 vozača zivi od ubera....od ubera zivi samo taj amer i ovaj treminac, jer uzimaju vozacima 25%....inace vozaci ubera u zagrebu imaju 2400kn placu, pa ti sada vidi kako zive od toga nekad je sinonim za malu placu bila teta na blagajni u konzumu...i mislilo se da nemoze nize od toga, ali evo moze u uberu. a time samo ruse ionako nisku cijenu rada.
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
U Edmonton je Uber zabranjen. Dok recimo 300 km dalje u Calgary nije. I u Americi ga nema u svim gradovima.