U Hrvatskoj se na struju vozimo duplo jeftinije nego u Njemačkoj
Po trenutačno aktualnim cijenama električne energije, u Hrvatskoj se 100 km može prijeći za 30 kuna, a u Njemačkoj stoji od 7,95 € naviše
Komentari 11
S obzirom na plaće u Njemačkoj i Hrvatskoj naša struja je skuplja , znači vozimo se na struju skuplje ,a ne jeftinije od Njemaca kako tvrdi autor.
Što znači ovaj članak da struja treba poskupiti. Nemam ništa protiv toga samo potrebne su nam i Njemačke plaće .
pod hitno dignuti cojene struje... naš standard nam to dozvoljava..dje smo mi-dje njemačka
Po mom misljenju potpuno elektricna vozila su neisplativa iz nekoliko razloga. Mali broj punionica na kojima koliko mozemo procitati krece i naplata punjenja, mali doseg pogotovo ako su ukljuceni i ostali potrosaci poput klime, svjetala... Jedan od velikih problema je i tko ce htjeti kupiti polovan elektricni automobil sa baterijom kojoj se blizi kraj roka trajanja a njena izmjena je dosta skupa. Hibrida sam vidio dosta po cesti vjerojatno i zbog poticaja koje drzava daje za kupnju takvih automobila. Nikad mi nije bilo jasno zbog cega drzava nekome placa dio nabavke osobnog vozila ali dobro. Iako hibridi ne trebaju punjenje baterija jer se pune tijekom voznje koliko sam citao testove potrosnja goriva je veca nego kod dizel motora jer i hibridi zapravo najvise u voznji opet koriste klasicno gorivo uz povremeni rad elektro motora. Isto tako prodaja polovnih hibrida je dosta upitna jer je i njihove baterije ne traju vjecno a zanima me i koliki su troskovi odrzavanja ovog sustava.
Neće još dugo. Za 10 god. cijena KW ćw biti na razinama litre benzina. E automobili bit će uskoro neeekonomični. A ako se gleda kakti ekologija, itekako je E-automobil skodljiv za okoliš. Koliko se samo zagadi vode za jednu bateriju. Baterija u prosjeku traje oko 7 god. a njezina cijena se kreće u prosjeku na razinama 50.000kn na više. Danas je tih 50.000kn oko 5.000 litara goriva. ili ako to pretvorimo u kilometre oko 75-80.000km. a što je sa infrastrukturom. dokazano ekonomski i matamatički da ustvari ako usporedimo dva ista automobila struja/benzin i to samo stavku potrošnje, E-auto je skuplji duplo. Da ne govorim o njihovij cijeni. Zato je hibrid daleko bolje prijelazno rješenje.
Još nisam našao da piše koliko traju akumulatori? Za benzinske i dizelska motore mijenjaju se za 3/4godine a koliko traju akumulatori koji pogone električne automobile i koliko tisuća kilometara traju?A cijene električnih automobila su znatno više od klasičnih auta!
Nekada dok su rijetki vozili na plin on je bio skoro pa daba. Medutim kad je puno ljudi odlucilo uloziti da bi stedjeli cijena se poduplala. Pa su izmislili ateste samo da uzmu lovu a poslje toga ispalo da oni koji nemaju plin i voze na benzin voze jeftinije. Tako ce biti i sa strujom. Trenutno je to super ali kad se pojavi puno veci broj auta na struju nemojte misliti da ce te voziti jeftinije. Biti ce to ista stvar kao da vozite na benzin s time da neugodno cekanje u redu i cekanje da se napuni dovest ce do stresa vlasnika auta i zaljenja sto uopce vozi auto na struju.
Ja sam stvaranje više od $ 25k mimo događaj jednostavan posao online od kuće u moje slobodno vrijeme samo. Ja sam puno radno vrijeme student i samo radiš ovaj posao za 2 saTa. Zaradio sam $ 27496 na ovom poslu u posljednjih mjesec dana. Vrlo strašan posao i zarada od toga su sjajni. Svatko može dobiti ovaj posao i početi zarađivati samo detaljima koji slijede. >>>>>>>>>>>>>>>>>>> www.WebJob99.Com
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
kad (i ako) električna vozila budu češća pojava kod nas, onda će naravno porasti i cijena struje za iste (to se zove zakon ponude i potražnje). Jer nove elektrane se ne grade, dakle uz istu ponudu struje, mora popustiti druga strana jednadžbe