Renaultova limuzina cijenom od 171.900 kuna napada svoj njemački uzor VW Passat
Izdašnom paletom sigurnosne tehnologije i multimedije u bogatije opremljenim primjercima upravlja se tabletom
Komentari 11
Renaultov sljedeći model će imati veći logo i drugačija prednja i zadnja svjetla a kvarovi će ostati isti. To je Renolova filozofija. Izgubit će starog kupca ali će dobiti novu naivčinu.
Stvarno prekrasan automobil, on je bar ljep za razliku krampwagena a o kvarljivosti bi se dalo. Recimo meni osobno marka Wolksvagen se pokazala totalno ne pouzdana i preskupa za održavanje u odnosu na ono što nudi, tak da ja nebi baš podcijenjivao Renaulta bez obzira na njegovu reputaciju!!
Vito, mene je Golf ostavio dva puta na cesti i nije ni približno dobar kao što neki ljudi misle niti je Renault tako katastrofalno loš, jednostavno to je tako, bio si pehist sa Renaultom. Čak i najbolji premium automobili imaju katastrofalne propuste i pogreške u proizvodnji određenih mehaničkih ili elektroničkih sklopova.
ovaj na slici 500 hiljada
Renault svakog kupca prevari jedanput jer kupac nasjedne na dizajn. Poslije kupac skuži da je kvaliteta važnija od dizajna. Kako Renault nema kvalitetu onda sve ulaže u dizajn. To je radio i Fiat i nestao je sa tržišta. Tako je nestao i Renaultov Vel Satis, tako će nestati i Talisman i cijeli Renault.
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
od kud ovom "novinaru" suluda ideja da je Renaultu uzor VW?????To je kao da napisete da je Mercedesu uzor Audi. ili jos bolje da je Alfi uzor Opel....