Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 37
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
VODIČ KROZ 2014.

Što nas ove godine čeka u svijetu automobila

hostese
Foto: Davor Puklavec/PIXSELL
1/3
01.01.2014.
u 18:52

Nakon punih šest godina ponovno ćemo u Zagrebu gledati premijere automobila i atraktivne hostese

1. Nissan Qashqai

ožujak 2014.

Jedan od najiščekivanijih noviteta u 2014. godini druga je generacija japanskog crossovera koji je prije šest godina pokrenuo trenutačno najbrže rastuću klasu automobila. Bit će pet cm duži od prethodnika (4,38 cm), ali i 40 kg lakši. Osnovni motor će biti 1,2-litreni turbobenzinac, a u ponudi će biti i cijela paleta modernih i štedljivih motora. Početni dizelaš je 1,5-litreni dCi sa 110 KS. Prtljažnik je narastao za 20 litara i sada prima vrlo dobrih 439 l. Sigurnost je dodatno poboljšana pa Nissanov Safety Shield sada obuhvaća i sustave za autonomno kočenje u nuždi, prepoznavanje prometnih znakova i održavanje vozačeve pozornosti.

2. Infiniti Q50

veljača 2014.

Luksuzni brend japanskog Nissana u 2014. godini želi ozbiljnije napasti europsko tržište gdje u premium segmentu vladaju njemačke marke. Kao konkurenciju Audiju A4, Mercedesu C-klasi i BMW seriji 3 ponudit će limuzinu srednje klase Q50. Potpuno novorazvijeni automobil izrazito je sportski nastrojen i ponajprije cilja na kupce bavarske trojke, od koje je ipak duži 17 cm (4,79 m). U Hrvatskoj će se moći kupiti samo sa 2,2-litrenim dizelskim motorom sa 170 KS, koji je Infiniti posudio od Mercedesa. Osnovna verzija stajat će 298.680 kuna.

3. Mercedes C-klasa

ožujak 2014.

Nova generacija Mercedesove C-klase, njihova najbitnijeg modela, u Hrvatsku dolazi u ožujku uz potpuno nov model GLA, kompaktni crossover na temelju A-klase. Nova C-klasa veća je za 10 cm od prethodnika (468 cm) što povećava komfor. Prema izgledu, ali i sigurnosti, udobnosti i luksuznosti djeluje kao smanjena S-klasa. Početni je motor 1,6-litreni turbobenzinac sa 156 KS, a početni dizelaš je 2,2 CDI sa 170 KS.

4. Novi Mini

ožujak 2014.

Treća generacija legendarnog Minija otkad je engleski brend preuzeo njemački BMW porasla je za 10 cm i novi će Mini biti najveći u povijesti, dug 382 cm. Više je prostora za putnike, a i povećao se prtljažnik na 211 litara. Velika su novost novi trocilindarski turbobenzinci sa 116 i 136 konjskih snaga.

5. Hyundai i10

veljača 2014.

Novi najmanji Hyundai znatno je porastao, za 8 centimetara, dok je prtljažnik za mini klasu vrlo prostran – 252 l. Dizajniran je i razvijen u Hyundaijevu razvojnom centru u Njemačkoj pa je potpuno prilagođen Europi, a proizvodit će se u Turskoj. Proglašen je automobilom 2014. srednje i istočne Europe.Već u siječnju u Hrvatsku stiže i redizajnirana Hyundai Elantra.

6. Geneva motor show

ožujak. 2014.

Ženevski salon automobila donosi pregršt noviteta. Najzanimljivije će biti europske premijere Nissan Qashqaija, Mercedesa C-klase, novog Minija, nove generacije Volkswagen Pola, nove Alfa Romeo Giuliette, posebne serije Opel Adama Rocks, redizajnirane Kije Sportage, Sorenta i Optime te nova Kia Soul...

7. Zagreb Auto Show

ožujak 2014.

Nakon dva otkazivanja i punih šest godina čekanja napokon će se održati automobilski salon u Zagrebu. Zadnji je održan u ožujku 2008. godine, a posjetilo ga je 215.000 ljudi. Razlog je neodržavanja financijska kriza koja je uzdrmala tržište. Ono i dalje konstantno pada, u 2013. prodano je nešto više od 27.000 novih vozila, dok je rekordne 2008. registrirano više od 88.000 automobila. Potvrda održavanja zagrebačkog salona na koji će stići većina premijera sa ženevskog budi nadu u oporavak.

8. Pariz auto show

listopad 2014.

Parna godina rezervirana je za Pariz koji se održava bijenalno izmjenjujući se svake godine s frankfurtskim salonom. Očekujemo dugoočekivanu novu Opel Corsu, treću generaciju gradskog Renault Twinga, novi Citroenov crossover B segmenta Cactus, novu Volkswagen Jettu, redizajn Toyote Yaris, talijanski crossover Fiat 500X. Moguće je da nas neki od francuskih proizvođača iznenadi nekim novitetom na domaćem terenu.

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije