Troškovi održavanja automobila među najmisterioznijim su troškovima, kad je riječ o posjedovanju bilo čega. Pri tome mislimo na nemogućnost spoznaje hoćemo li kupiti dobar automobil ili će nas zapasti neki s “dječjim bolestima”, potom na nemogućnost prognoziranja u kojem bi trenutku neki sklop automobila mogao otkazati poslušnost, ali i na financijsku neizvjesnost kad automobil završi u servisu. Jer, malo gdje možete prije ulaska u servisnu radionicu znati koliko ćete na izlasku iz nje morati platiti za pojedinu uslugu i ugrađene dijelove.
Upravo je to i glavni razlog zbog kojeg je svakom vozaču odlazak na servis prava noćna mora. Svima nam je jasno da to moramo odraditi – bilo da je riječ o redovnom održavanju ili popravku – ali izbjegavamo dok god možemo jer održavanje automobila skupo je i samo po sebi, a pogotovo što pravu cijenu najčešće ne znamo dok sve nije gotovo. A onda više nemamo izbora. Moramo platiti koliko god da traže ili se oboružati odvjetnicima i procjeniteljima te se upustiti u bitku. No, mora li zaista tako izgledati održavanje automobila? U biti, ne mora i ne bi trebalo jer svaki proizvođač automobila jasno i precizno propisuje koje je sve radove periodično potrebno obaviti na svakom pojedinom modelu automobila.
Što nam automehaničari sve skrivaju? Cijena servisa nikad ne smije biti tajna
Nerijetko će u servisu ovlaštenom za drugu marku vozila posao odraditi jeftinije nego u servisu ovlaštenom upravo za vašu marku. No, u tim će situacijama serviseri obično posegnuti za zamjenskim dijelovima.
Komentara 7
Problem je kaj je većina mehaničara, pogotovo mlađih da prostiš tupava - produkt hrvatskog školskog sustava - gdje te škole za mehaničare upisuju oni koji ne uspiju upisati išta drugo - takav prvo uzme čekić i ne razmišlja previše. Rijetki su oni koji stvarno znaju kaj treba napraviti kada se pojavi van standardni problem. Ovlašteni su srednja žalost - skupo i neefikasno , no kad naletite na dobrog majstora ne puštajte ga lako :)
Vecina automehaničara promijeni uz onaj pokvareni dio jos i 5 ispravnih, ili popravi sve okolo, ali ne ono i u sredini pokvareno, pa se vracas dva, tri puta s istim kvarom.... Zaraduju na nama masno..
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Kočioni diskovi 2 kom i disk pločice na autodoc stranici za golfa tog koji ste naveli koštaju ukupno od 60 do 100€, s tim da su ovi u rangu cijene od 100€ najbolji svjetski proizvođači (ate, brembo, jurid...) da napomenem za one koji ne znaju da proizvođači automobila ne proizvode dijelove za automobile tako da ne postoje original VW diskovi nego su to diskovi nekog od proizvođača diskova na koje je pored oznake proizvođača utisnut i znak VW, ruke za taj posao (koji realno traje pola sata) mogu biti 100kn kod lokalnog mehaničara, dakle ukupno 600 - 900 kn s tim da ćete u ovoj varijanti od 900 kn vjerojatno dobiti bolje dijelove od "originalnih"