Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 2
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
KOREKCIJE TROŠARINA NISU DOVOLJNE
Povratak na članak

Stari automobili ulaze u Hrvatsku, novac i dalje ostaje drugima

Blagim pristupom unosu rabljenih vozila ostajemo bez ozbiljnog prihoda. Od toga država ima samo trošarinu, jer je PDV plaćen u inozemstvu kako bi se izbjegao naš PDV koji je od 5 do 9 posto viši nego u drugim zemljama

Komentari 11

DU
Deleted user
10:20 28.01.2021.

Koliko laži i gluposti u jednom članku. Ovlašteni trgovci automobilskih marki su zabrinuti za sigurnost na cestama, loše servisiranje automobila van njihobih servisa, upitno zbrinjavanje otpada.... Mi smo kao članica EU dio jedinstvenog tržišta,gdje nema carine i gdje nema dvostrukog oporezivanja na isti proizvod. Bilo da se tu radi o televizoru, hlačama ili salami. Rabljeni automobili su za razliku od većine zemalja EU pod poprilično visokom svotom carinjenja (koju su zbog prilagodbe na jedinstveno tržište preimenovali iz carine u PPMV). Svi ovi prodavači novih vozila koji su zabrinuti za sigurnost na cestama i koji pričaju bajke o tome kako su njihova nova vozila opremljenija od 4-5 godina starih znaju jako dobro da to nije istina, jer svaki sigurnosni sustav osim kočnica i volana oni masno naplaćuju i nude kroz dodatnu opremu. Nitko me neće uvjeriti da je 4-5 godina star auto,iz srednje ili više klase sa nekih 100 tisuća prijeđenih kilometara manje siguran i da će kraće trajati od novog vozila niže klase, kojima je cijena ista. O cijeni i kvaliteti ovlaštenih servisa je bolje ne pričati, jer svatko ko je s njima imao posla zna o čemu se radi.

VL
MO
MorciTheCroat
11:51 28.01.2021.

Koliko laži i gluposti u jednom članku. Ovlašteni trgovci automobilskih marki su zabrinuti za sigurnost na cestama, loše servisiranje automobila van njihobih servisa, upitno zbrinjavanje otpada.... Mi smo kao članica EU dio jedinstvenog tržišta,gdje nema carine i gdje nema dvostrukog oporezivanja na isti proizvod. Bilo da se tu radi o televizoru, hlačama ili salami. Rabljeni automobili su za razliku od većine zemalja EU pod poprilično visokom svotom carinjenja (koju su zbog prilagodbe na jedinstveno tržište preimenovali iz carine u PPMV). Svi ovi prodavači novih vozila koji su zabrinuti za sigurnost na cestama i koji pričaju bajke o tome kako su njihova nova vozila opremljenija od 4-5 godina starih znaju jako dobro da to nije istina, jer svaki sigurnosni sustav osim kočnica i volana oni masno naplaćuju i nude kroz dodatnu opremu. Nitko me neće uvjeriti da je 4-5 godina star auto,iz srednje ili više klase sa nekih 100 tisuća prijeđenih kilometara manje siguran i da će kraće trajati od novog vozila niže klase, kojima je cijena ista. O cijeni i kvaliteti ovlaštenih servisa je bolje ne pričati, jer svatko ko je s njima imao posla zna o čemu se radi.

VL
RI
Ringo
10:56 28.01.2021.

"Naši sugovornici" su zastupnici stranih marki auta koji bi najradije zabranili uvoz/unos rabljenih i ukinuli trošarine tako da što više prodaju svojih auta i više zarade. Logično i razumljivo. S druge strane su kupci koji za svoj novac žele dobiti što više. I većina ih se odluči za rabljene aute iz uvoza/unosa. Logično i razumljivo. Sa treće strane je država koja gleda ubrati što više poreza što poskupljuje aute.

VL
ST
stefj
11:01 28.01.2021.

A što sad, imamo više poreze nego većina drugih zemalja, normalno da su auti u drugim zemljama jeftiniji te da ih ljudi kupuju vani. Ista stvar kao i neke prodaje preko WEB-a ili kataloške narudžbe ili, u krajnjem slučaju, odlazak negdje van i kupovina... Razlike kod skupljih stvari su dovoljne da se isplati i put i papirologija te se prođe jeftinije. Imamo skupu državu, s hrpom ljudi na proračunu, niti ovako visoki porezi nisu dovoljni za njih... Da imamo PDV 20%, nitko ne bi išao van kupovati vozila, čak niti sada kada je u nekim zemljama na snazi reduciran PDV radi covid krize... Naravno da onda u takvoj državi nije fokus na tome da se smanji država, odnosno PDV, već na tome kako povećati davanja, u konkretnom slučaju, kako povećati davanja na rabljene automobile...

VL
Avatar salaso
salaso
10:23 28.01.2021.

Umjesto da smo sklapali ,već, neku novu fabiu,clia ili ibizu...kao narodni auto..za jedno 60 000 kn +...mi sad mantramo kako nagovoriti narod koji je postao sirotinja, da kupuju aute malo ispod 100 000 kn..kao najjeftinije.....uvijek kontra i u nekoj nemogućoj misiji hbg..

VL
DU
Deleted user
10:11 28.01.2021.

Mi proizvodimo tek sporedne dijelove i ne slažemo automobile kao finalni proizvod i dok je tako biti ćemo tržište svega i svačega.

VL
VA
Valentin
13:48 28.01.2021.

Hrvatska jest smetiste EU. Najsiromasnija clanica i zadnje ruglo. Svu smece iz EU se uvaza u hrvatsku jer se nista ne proizvodi i zivi se 2 mjeseca od turizma

VL
Avatar Pezo
Pezo
10:47 28.01.2021.

Hajde ne serite.

VL
EH
enigmus-hr
10:31 28.01.2021.

Dajte dajte, narod da si može priuštiti ne bi kupovao izraubane šklopocije nego bi si kupio nove aute. Ali narod novaca nema pa je prisiljen na snalaženje.

VL
DU
Deleted user
11:44 28.01.2021.

Za uvoz novih automobila mora se ukljuciti drzava i postaviti uvjete proizvodjacima o vrsti motora i kolicini opreme.Porez se placa samo jednom i to u HR a treba posloziti tablicu tako da vozila sa ugradjeni dijelovima proizvedenim u HR imaju nizi PDV. Za rabljena vozila ostaviti i ekolosku taksu ,sto je vozilo starije i vise zagadjuje vise se placa.

VL
FA
fajlpz
06:05 04.02.2021.

Kad pročitam ovo unos vozila okrene mi se želudac.A ovi rone krokodilske suze zbog nas. Ne može me niko uvjeriti da je sigurniji auto kupljen u Hrvatskoj sa malo dodatne opreme jer se obično kupuje osnovni model i dobro opremljen auto star 8 godina iz Njemačke gdje ne možeš prodati auto bez opreme.

VL
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.