Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 76
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
ANALIZA

Šoping uživo putem društvenih medija – nova era kupnje

07.01.2025.
u 15:30

Današnji kupci brendove najčešće otkrivaju na Instagramu, a iznimno važno mjesto u ovom segmentu zauzima i YouTube

Kupnja putem društvenih mreža uživo u 2025. zauzet će važno mjesto u online trgovini. Ovaj fenomen, koji kombinira društvenu interakciju s e-trgovinom, postao je nezaobilazan alat za brendove i influencere. Globalne brojke pokazuju kako šoping uživo postaje nezaobilazan dio e-trgovine, pri čemu sve veći broj kupaca koristi upravo društvene mreže kao glavne platforme za otkrivanje i kupnju proizvoda. Ovaj trend stigao nam je iz Kine, koja će ubrzo postati najveća ekonomija svijeta te skuplja i komunikacijske bodove na tom putu. Platforme poput Taobao Live dominiraju, ali i jako utječu i na globalno tržište.

Ključne riječi

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije

Kupnja