Rimac: Zbog famoznog investitora 'Johna' i Hammonda izgubio sam 10 godina života
Početne muke izgleda da nisu bile ništa prema onome što se Rimcu i njegovoj kompaniji događalo 2016. godine
Komentari 32
Sretno!
I kad misliš da si konačno na konju konj se može poplašiti i izbaciti te iz sedla. Poduzetnik uvijek hoda po rubu jer ga na to tjera cijeli mehanizam vezan uz investiranje kako bio konkurentan.
Svaka čast na priči, teško je biti poduzetnik to znaju svi koji su probali. ljudi misle da je osnovati startup fora a najmanje 90% njih propadne. I izgubiš godine u kojima drugi ostvare karijeru a ti si na početku opet.. Ali Rimcu jedan iskreni savjet, neka kao i osnivači Google-a uzme nekog stranca operativnog direktora koji će poslovno voditi firmu. Tu treba veliko iskustvo i znanje čak su i osnivači Googlea izjavili da bez Erica Schmidta Google ne bi bio ono što je danas. Čovjek ne može znati sve. Svako dobro
Dugo sam bio skeptik ali veliki BRAVO Mate
Nekako mi pada na pamet, Rimac, možeš li pomoći Končaru kod projektiranja vlakova i tramvaja - i oni su električni. Ili, kad već imaš ekipu, možete li isprojektirati električne gradske autobuse ? Nekad je u Zagrebu postojala tvornica autobusa - TAZ-ZAGREB. Bilo bi lijepo kada bi Zagreb imao svoje električne autobuse. Kad već imate baterije koje mogu tjerati te vaše avione od auta, što ne bi tjerale gradske autobuse. Oni ne trebaju voziti 300-400 na sat, dovoljno bi bilo 70-80 max. za gradski autobus. Može li se tu što smisliti. Električni autobusi bi bili "mrak" za grad. Nema zagađenja, nema buke.
Kapa do poda ,dakako, bravo i sve čestitke. Samo,oprezno,neka ide oprezno jer,kako je sam rekao, njegova firma nema veću akumulaciju kapitala, on nema veliku prodaju pa time ne stvara veću dodanu vriujednost iz koje se onda mogu "izvući" sredstva zaa daljne funkcioniranje poduzeča... Oslanjati se stalno na invenstitore,ma koliko to bilo in, zapravo na dulje staze stvara ovisnost o gotovini ,a Rimac očito taj problem ima stalno . Ukoliko on ne promijeni stanje iz bombastičnog stvaranja bombastičnog super autiča u bombastičnu prodaju bombastičnog autića,bojim se da će imati iste probeleme za neko vrijeme . Ako pak prodajom baterija i inih komponenti financira dio poduzeća koji proizvodi automobilem onda je to također opasno jer takvo prelijevanje novca nikad ne završi dobro,odnosno sam sebe pojede . Hoću reći, sjajan je i doista odlično radi,samo neka se više pozabavi proljevom novca od vlastite prodaje. To što mu plješću mnogi ne znači ništa ako ti koji mu plješću ne kupe njegov auto. Napokon, ni veliki igrači u bilo kojoj indirstriji ne stavraju inovacije, nove koncepte etc da bi im publika pljeskala već da bi prodajom istoga ostvarili što veće profite . Samo kompanija koja ima vlčastiti novčani potencijal može preživjeti . Ovisnost o dobroj volji ulagača je ipak malo rizična ,iako je to uglavnom pravilo, ne znači da 100 posto novca može biti samo od tog izvora financiranja .
Samo se može reći svaka čast! Genijalac vizionar!
Svakako gosp. Rimcu treba čestitati na dosadašnjem trudu i radu jer nije napravio malo, već jako puno. Lako je filozofirati, ali momak je krenuo iz ničega. No jedna me druga stvar intrigira u cijeloj priči: što se to dogodilo da je nakon početnih uspjeha s "Koceptom Jedan" gosp. Rimac došao do toga da nije imao novca za plaće i najam prostora pa čak ni za avionsku kartu do Londona, kako je izjavio za tiskani broj Večernjaka? Zanimljivo je da su se kroz cijelo to krizno vrijeme u medijima i dalje objavljivali hvalospjevi gosp. Rimcu i nije se stjecao dojam da je tvrtka u golemim problemima. Kako to objasniti? Što se to promijenilo u poslovnoj politici da je danas bolje? Inače, jako mi je drago da je gosp. Rimac neizravno "raskrinkao" i tzv. Poslovne anđele od kojih uglavnom nema koristi. Lijepi pozdrav svima.
svaka čast na napravljenom...samo, malo mi je čudno da investitor isplacuje place...investicija bi se trebale trositi u razvoj i projekte, eventualno neke nove genijalne zaposlenike koji donose znanje, tehnologiju ili nesto drugo sto nemas..a trositi investiciju na place, znaci da nemas prihode od core businessa dovoljne da pokrijes troskove (a place bi trebale biti najveci trosak).
Ako se svi složimo da su klimatske promjene najveći izazov pred današnjim čovječanstvom onda bi cilj trebao biti pristupačno / povoljno električno vozilo. Ne nekakvi superatomobili za bogate. Dakle, stimuliranje korištenja javnog prijevoza, bicikala i sl, kao i značajno oporezivanje emisije stakleničkih plinova - pri korištenju, ali i tijekom proizvodnje.
Sad se hrvatomrsci pitaju "di je lova od državeeee"? To je iz njihovog džepa uzelo 😉
Jel se prica sto o vozacu koji je vozio 170 vise od dopustenoga i da li ce biti kaznjen?Ili je samo Rimac rekao da kad ovako nesto radi da se vise ne snima
I sam Rimac je objasnio na koji način funkcionira sve dok ima investitora koji ulazu novac,jer on nista ne proizvodi niti prodaje osim prica o futurizmu
"privukli smo dosta kapitala"... a najviše su privukli budžtskog "kapitala"
Koga boli k.... za tu malu prodanu Hrvatsku dušu. Dao Bog da se odselio i nikada ne vratio.
srećom pa tu je tu bio tata sa neiscrpnim kapitalom...ukucati Rimac..pogled s druge strane
iskače iz paštete....
Tipicna hrvatska biznismenska prica. Zaposli hrpu ljudi I ne placaj ih.
Pazi ti njega, "privukli smo više od 200 milijuna eura ozbiljnog kapitala". Niste to vi privukli nego su ćaćine veze u HDZ-u skuhale da startup firma Project 3 Mobility od Vlade dobije EU novce bez natječaja, što je u osnovi novac koji se kroz članstvo u uniji i poreze otima od svih nas.
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Neznam što me od uvijek više impresioniralo, nevjerojatni proizvodi, kako je organizirao tvrtku podređenu vlastitoj viziji (od strategije, privlačenja talenata, istraživanja i razvoja, proizvodnje i kvalitete do komunikacije, marketinga i ne zadnje privlačenja kapitala), kako dolazi do svih tih ideja (koje onda još i tehnički savršeno kao gotovo razvijenu funkciju pušta u gotovi proizvod), kako je to nosio od nula do sto, kako je to uspio u Hrvatskoj ili jednostavno njegova sposobnost interdisciplinarni koktel od ideje do gotovog djela bez posustajanja realizirati (imati ideju ne znači realizirati je, realizirati elektomotor ne znači graditi auto, graditi auto ne zanći graditi Hypercar, graditi Hyperca ne znači u svim disciplinama biti sam vrh). Neznam koliki je on udio u svemu - ali iz moje pozicije gledano izgleda jasno, on je GENIJALAC! I još neznam što me od svega najviše impresionira...