Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 146
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
Concept S
Povratak na članak

Rimac više vrijedi svijetu nego Hrvatskoj

Svjetska premijera Concepta S na Geneva Motor Showu pokrenula je raspravu o tome je li Mate Rimac zaista zvijezda

Komentari 26

DU
Deleted user
11:32 03.03.2016.

Mozda je osnovni kapita stekao od svog oca, ali to sto vidimo nije napravio otac nego sin. Koncept takvog, a ne nekog prosjecnog elektro automobila je dobar, jer se razlikuje od ostalih - prosjecnih. Kod automobila koji razvijaju brzinu vecu od 300 km/h je potrebno dodatno teh. znanje i sigurno nije prosjecno. U svakom slucaju bravo.

VL
PK
Pero Kŕ
11:48 03.03.2016.

Koliko god hejteri raznih vrsta boja o oblika na forumima prosipali žuč i jal iz svojih udobnih fotelja i/ili uhljebničkih radnih mjesta gdje imaju beskonačno slobodnog vremena - ostaje nesporna činjenica koju samo totalni slijepci ne vide - g.Rimac je sposoban, vrijedan, pametan dečko, koji je uspio sam stvoriti sve što je stvorio. Ideje se ne mogu kupiti. Ma i da nije imao podršku oca, mislite da bi danas sjedio negdje u uredu i tipkao po kompjutore hejterske komentare ili bi malo teže, ali opet svojim fanatičnim trudom i upornošću uspio stvoriti nešto vrijedno i napredno?

VL
RI
Ringo
13:30 03.03.2016.

Bravo Rimac. Zna proizvesti, ali što je još važnije zna i prezentirati.

VL
Avatar deziderij
deziderij
11:52 03.03.2016.

To je normalno u hrvatskoj tradiciji. Hrvati su, na žalost, pokondireni narod koji već stoljećima cijeni tuđe, usvaja tuđe i strano dok sve svoje vrijednosti, u ljudskim potencijalima, inteligenciji, domaćim izumima, prirodnim resursima i prirodnim ljepotama - u pravilu bagatelizira. U prilog ovoj tvrdnji imamo nebrojene povjesne primjere i dokaze a to se događa i sada kao što će i ubuduće. Pa nama i tuđi drek manje smrdi od našeg. Nije ni čudo što smo uvijek bili tek dobri slugani i tuđe sluge a gospodari - baš očajni i nikakvi.

VL
MO
mobitel20
12:57 03.03.2016.

Samo profesionalni siritelji depresije mogu bilo sto zanovijetati. Ovo sto Rimac radi je jednostavno, cudo ! Svaka mu cast! Idejom i inovacijom stati na celo,ili uz bok svejedno, najjacim svjetskim igracima ne zasluzuje nista drugo nego divljenje. Kada sve to ostvari bez oslonca na drzavnu sisu i standardnog kmecanja, onda zasluzuje skidanje kape do poda. Veselimo se sto stotine hrvatskih inzenjera tu ima posao i nadajmo se da ce se suradnjom sa nekim masovnim proizvodjacem to povecati na nekoliko tisuca zaposlenih ljudi. Pa ce onda,valjda, i drzava od povecanih poreznih prihoda dio toga uloziti i ostati jedna od rijetkih zemalja u svijetu sa vlastitim brandom u auto industriji .

VL
Avatar dmitarX
dmitarX
12:10 03.03.2016.

Ljubomora na hrvatski način, uvijek i sugdje...to je naš najveći problem.

VL
AN
anteS
16:30 03.03.2016.

Elektro pogon automobila je star, koliko i automobilska industrija. Pogodan je za naglo ubrzanje i postizanje velikih brzina. Kod toga brzo trosi baterije, pa su te performanse vremenski ogranicene. Zbog toga je za sada prevladao motor s unutarnjim izgaranjem. G.RimacRimac zasluzuje postovanje, jer je njegov auto tehnoloski uspjeh. To vise, sto je rezultat entuzijazma i upornosti.

VL
Avatar ambientocclusser
ambientocclusser
20:18 04.03.2016.

Čudi me da autorica tako malo u stvari zna i o vijestima iz vlastitih novina. Rimac je već surađivao na pogonu sportskih automobila, i to na električnom dijelu pogona upravo na ovom sajmu predstavljenog koenigsegg regera. Citat sa koenigsegg stranice: "The battery pack and PDU for the KDD were developed and manufactured together with Electric Supercar virtuoso Mate Rimac and his engineering team. " Također su radili električni pogon trkaćeg Monster Sport E-Runner od Nobuhiro Tajime kilowattne snage s kojim su bili drugi na pikes peaku. Nisam neki navijač lika i djela, ali neke stvari ova novinarka totalno amaterski iznosi. "obični mali gradski auto" košta daleko više za masovnu i konkurentnu proizvodnju nego trkaća ekskluziva. Nije mi jasno da te osnove autorica ne zna?

VL
DU
Deleted user
12:29 03.03.2016.

Automobil je bomba, ali šta sada? Da li netko misli da bi država trebala uložiti u Rimčev projekt, hm, hajmo reći neka uloži. I šta onda? I državu i Rimca samljet će multinacionalne nafne korporacije i postojeća auto industrija. Gdje je rješenje? Rimac, prodaj to Mercedesu ili BMWu uz uvjet da ti stvore mogućnost ustrojavanja tvog tima pod jihovim imenom i tada nekako pokušaj proizvodnju uz njihov kapital dovući doma. Ovako, pa mi smo bokci, nemamo prebite kute, pomoći ti ne možemo, možemo ti se samo diviti i maštati da ćemo se nekada fotografirati pokraj ovog tvojeg auta. Možda je alternativa da napraviš narodni auto, nešto kao nekada Buba, Spaček i slični. Proizvodnja bi bila jeftinija, a i bi si to mogli priuštiti, misli nešto kao projekt Tata Nano u Indiju.

VL
AA
aabbcc
12:43 05.03.2016.

pojuriti 355 km/h. .. do stotke stiže za samo 2,6 sek._ Naravno NE za Hrvate, jer kako svijetu da ih predstavlja bolesnicima u mozak !

VL
VE
vecernji55
13:44 03.03.2016.

I s tim Rimcom ste vise dosadni. Dajte pokazite koliko je tih famoznih auta prodao i dajte neki link gdje se moze vidjeti test tog auta i sta sve moze. Ovo sve lici na placenu reklamu.

VL
A1
A1ibaba
17:34 03.03.2016.

mda ... http://www.tportal.hr/biznis/gospodarstvo/137929/Kako-je-skromni-poduzetnik-zavrsio-u-zatvoru-s-Kruljcem.html

VL
WA
waltercronk
12:33 03.03.2016.

Novinarka na dobrom tragu. Kad će napraviti i nešto za raju, onda će biti vrijedan i Hrvatskoj. Ovako na prvu, lako je s ogromnom lovom napraviti neki ludi prototip..

VL
A1
A1ibaba
16:42 03.03.2016.

Normalno da je placena reklama. Kako inace lopov moze prezentirati svoj pranje novca dokazivanjem ugleda i znanja,osim reklamiranjem. Jos samo fali da snimi film o svojim pocecima u nekoj prljavoj garazi sa 20 kuna u djepu i stavlja elektricni pogon sa baterijama u vrijednosti 150.000 eura u bmw kockicu od 1500 eura."Tata,jbg,fali mi jos pola miliona za novi motor,onaj sam sprzio"

VL
HA
hacker
14:28 03.03.2016.

-Najveći problem toga auta je upravo puno razvikani All-Wheel Torque Vectoring sustav, sa njihovih web stranica postoji podatak da razno razni senzori prikupljaju podatke i da se te informacije obrađuju 100 puta u sekundi što je za mene bio šokantan podatak jer sam očekivao da će ta brojka za jedan supersportski automobil biti barem 1000 puta u sekundi. Samo za usporedbu, nova Mazda CX-3 za upravljanje 4wd pogonom informacije sa raznih senzora obrađuje 200 puta u sekundi. Iz ovog je vrlo jasno vidljivo zašto Rimac Concept one ima probleme sa trakcijom, dok tu brojku inžinjeri tvrtke Rimac ne podignu na minimum 1000 ciklusa po sekundi taj All-Wheel Torque Vectoring je beskoristan u ovakom supersportskom automobili.

VL
Avatar tituš
tituš
11:33 03.03.2016.

što je tu nelogično, pa tko to u Hrvatskoj može platiti!?? Za koga on uopće to radi??

VL
DU
Deleted user
11:00 03.03.2016.

hrvatskoj ne vrijedi nista jer nema grb na sebi.

VL
Avatar Admin nabijem te
Admin nabijem te
10:59 03.03.2016.

rimac je to sve napravil zaslugom svog oca koji je maznul brdo love hrvatskim građanima!o tome vam se neda pisat???

VL
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.