Rimac više vrijedi svijetu nego Hrvatskoj
Svjetska premijera Concepta S na Geneva Motor Showu pokrenula je raspravu o tome je li Mate Rimac zaista zvijezda
Komentari 26
Koliko god hejteri raznih vrsta boja o oblika na forumima prosipali žuč i jal iz svojih udobnih fotelja i/ili uhljebničkih radnih mjesta gdje imaju beskonačno slobodnog vremena - ostaje nesporna činjenica koju samo totalni slijepci ne vide - g.Rimac je sposoban, vrijedan, pametan dečko, koji je uspio sam stvoriti sve što je stvorio. Ideje se ne mogu kupiti. Ma i da nije imao podršku oca, mislite da bi danas sjedio negdje u uredu i tipkao po kompjutore hejterske komentare ili bi malo teže, ali opet svojim fanatičnim trudom i upornošću uspio stvoriti nešto vrijedno i napredno?
Bravo Rimac. Zna proizvesti, ali što je još važnije zna i prezentirati.
To je normalno u hrvatskoj tradiciji. Hrvati su, na žalost, pokondireni narod koji već stoljećima cijeni tuđe, usvaja tuđe i strano dok sve svoje vrijednosti, u ljudskim potencijalima, inteligenciji, domaćim izumima, prirodnim resursima i prirodnim ljepotama - u pravilu bagatelizira. U prilog ovoj tvrdnji imamo nebrojene povjesne primjere i dokaze a to se događa i sada kao što će i ubuduće. Pa nama i tuđi drek manje smrdi od našeg. Nije ni čudo što smo uvijek bili tek dobri slugani i tuđe sluge a gospodari - baš očajni i nikakvi.
Samo profesionalni siritelji depresije mogu bilo sto zanovijetati. Ovo sto Rimac radi je jednostavno, cudo ! Svaka mu cast! Idejom i inovacijom stati na celo,ili uz bok svejedno, najjacim svjetskim igracima ne zasluzuje nista drugo nego divljenje. Kada sve to ostvari bez oslonca na drzavnu sisu i standardnog kmecanja, onda zasluzuje skidanje kape do poda. Veselimo se sto stotine hrvatskih inzenjera tu ima posao i nadajmo se da ce se suradnjom sa nekim masovnim proizvodjacem to povecati na nekoliko tisuca zaposlenih ljudi. Pa ce onda,valjda, i drzava od povecanih poreznih prihoda dio toga uloziti i ostati jedna od rijetkih zemalja u svijetu sa vlastitim brandom u auto industriji .
Ljubomora na hrvatski način, uvijek i sugdje...to je naš najveći problem.
Elektro pogon automobila je star, koliko i automobilska industrija. Pogodan je za naglo ubrzanje i postizanje velikih brzina. Kod toga brzo trosi baterije, pa su te performanse vremenski ogranicene. Zbog toga je za sada prevladao motor s unutarnjim izgaranjem. G.RimacRimac zasluzuje postovanje, jer je njegov auto tehnoloski uspjeh. To vise, sto je rezultat entuzijazma i upornosti.
Čudi me da autorica tako malo u stvari zna i o vijestima iz vlastitih novina. Rimac je već surađivao na pogonu sportskih automobila, i to na električnom dijelu pogona upravo na ovom sajmu predstavljenog koenigsegg regera. Citat sa koenigsegg stranice: "The battery pack and PDU for the KDD were developed and manufactured together with Electric Supercar virtuoso Mate Rimac and his engineering team. " Također su radili električni pogon trkaćeg Monster Sport E-Runner od Nobuhiro Tajime kilowattne snage s kojim su bili drugi na pikes peaku. Nisam neki navijač lika i djela, ali neke stvari ova novinarka totalno amaterski iznosi. "obični mali gradski auto" košta daleko više za masovnu i konkurentnu proizvodnju nego trkaća ekskluziva. Nije mi jasno da te osnove autorica ne zna?
Automobil je bomba, ali šta sada? Da li netko misli da bi država trebala uložiti u Rimčev projekt, hm, hajmo reći neka uloži. I šta onda? I državu i Rimca samljet će multinacionalne nafne korporacije i postojeća auto industrija. Gdje je rješenje? Rimac, prodaj to Mercedesu ili BMWu uz uvjet da ti stvore mogućnost ustrojavanja tvog tima pod jihovim imenom i tada nekako pokušaj proizvodnju uz njihov kapital dovući doma. Ovako, pa mi smo bokci, nemamo prebite kute, pomoći ti ne možemo, možemo ti se samo diviti i maštati da ćemo se nekada fotografirati pokraj ovog tvojeg auta. Možda je alternativa da napraviš narodni auto, nešto kao nekada Buba, Spaček i slični. Proizvodnja bi bila jeftinija, a i bi si to mogli priuštiti, misli nešto kao projekt Tata Nano u Indiju.
pojuriti 355 km/h. .. do stotke stiže za samo 2,6 sek._ Naravno NE za Hrvate, jer kako svijetu da ih predstavlja bolesnicima u mozak !
I s tim Rimcom ste vise dosadni. Dajte pokazite koliko je tih famoznih auta prodao i dajte neki link gdje se moze vidjeti test tog auta i sta sve moze. Ovo sve lici na placenu reklamu.
mda ... http://www.tportal.hr/biznis/gospodarstvo/137929/Kako-je-skromni-poduzetnik-zavrsio-u-zatvoru-s-Kruljcem.html
Novinarka na dobrom tragu. Kad će napraviti i nešto za raju, onda će biti vrijedan i Hrvatskoj. Ovako na prvu, lako je s ogromnom lovom napraviti neki ludi prototip..
Normalno da je placena reklama. Kako inace lopov moze prezentirati svoj pranje novca dokazivanjem ugleda i znanja,osim reklamiranjem. Jos samo fali da snimi film o svojim pocecima u nekoj prljavoj garazi sa 20 kuna u djepu i stavlja elektricni pogon sa baterijama u vrijednosti 150.000 eura u bmw kockicu od 1500 eura."Tata,jbg,fali mi jos pola miliona za novi motor,onaj sam sprzio"
-Najveći problem toga auta je upravo puno razvikani All-Wheel Torque Vectoring sustav, sa njihovih web stranica postoji podatak da razno razni senzori prikupljaju podatke i da se te informacije obrađuju 100 puta u sekundi što je za mene bio šokantan podatak jer sam očekivao da će ta brojka za jedan supersportski automobil biti barem 1000 puta u sekundi. Samo za usporedbu, nova Mazda CX-3 za upravljanje 4wd pogonom informacije sa raznih senzora obrađuje 200 puta u sekundi. Iz ovog je vrlo jasno vidljivo zašto Rimac Concept one ima probleme sa trakcijom, dok tu brojku inžinjeri tvrtke Rimac ne podignu na minimum 1000 ciklusa po sekundi taj All-Wheel Torque Vectoring je beskoristan u ovakom supersportskom automobili.
što je tu nelogično, pa tko to u Hrvatskoj može platiti!?? Za koga on uopće to radi??
hrvatskoj ne vrijedi nista jer nema grb na sebi.
rimac je to sve napravil zaslugom svog oca koji je maznul brdo love hrvatskim građanima!o tome vam se neda pisat???
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Mozda je osnovni kapita stekao od svog oca, ali to sto vidimo nije napravio otac nego sin. Koncept takvog, a ne nekog prosjecnog elektro automobila je dobar, jer se razlikuje od ostalih - prosjecnih. Kod automobila koji razvijaju brzinu vecu od 300 km/h je potrebno dodatno teh. znanje i sigurno nije prosjecno. U svakom slucaju bravo.