Rimac Nevera postigla brzinu od 412 km/h i postala najbrži serijski električni automobil na svijetu
Za volanom je bio Miroslav Zrnčević, glavni testni i razvojni vozač. Njegov je izazov bio postići savršen ulazak na ravninu iz zakrivljenih dijelova staze kako bi osigurao najbolju moguću priliku da dosegne najvišu brzinu
Komentari 70
kako ne biti ponosan. čestitke mati i družini njegovoj.
Životopis Mate Rimca predstavlja nesvakidašnju simbiozu hercegovačkog njemačkog talenta!
Puna usta u mrzitelja. Čega? G….
Bravo Mate! A sada jeftina auta za male ili meni naprimjer samo prebaci par stotina tisuca Eur. Kada vec mozemo postavljati zelje.
I Bugatti Veyron postiže 420 km/h i nakon vožnje od cca 8 min gume mogu u otpad
Idemo Mate na 500 kmh!
Ej Mate, moš posudit 100 evra do prvoga? 😂 Ok, šalu na stranu, svaka čast Care! I, ako smijem savjet da ti dam, nemoj se nikada pretvoriti u E. Musk-a. Let´s go Croatia! Auf geht´s! Idemoooo!!!!!!! Ajde, ajde Ajdeeee!!!!!
zna mate!
Hvala EU Fond!
pa nije trebao do njemaćke da proba koliko ide,u zg od velikog polja do izlaza za vg ima 5km ravnice ili oko udbine ili oko zadra,
I za minutu ispraznila bateriju.
Kolika je serija?
Pitam se kako stići stim autom od Zagreba do Splita? U fiću bi stalo dovoljno goriva i 80 Km /h. Ovako sa neverom najuriš i fićo te pristigne kod Zadra.
super, ali koliko kilovata baterija potroši na 100 km !? brzina kod električnih auta je najveći problem, jer auto pri većim brzinama već od 120 počinje naglo trošiti energije, zbog toga se puno takvih auta mogu kretati samo elektronski ograničenom brzinom, često samo do 160, osim toga nigdje se u europi zbog ograničenja, osim možda još u njemačkoj smiješ nez kazne kretati 412 na sat, no prije ili kasnije u dojčlandu uz pomoć zelenih tako neće ostati. zanimljivije i logičnije bi bilo rimcu napravit auto sa velikim dometom.
Na kojoj će to cesti vozit,bolje da ide 150 domet 1000,a ne da baterija izdrži 100 km
rh za sada još nije osjetila niti jednu korist od rimca, mada smo mu dali lijepe novce za potpore. kako i dolikuje inovatorima. samo, tesla je električni auto vozio prije 120 godina... koja inovacija? bluetooth ugraditi i ekran na dodir? kad se riješi jedini problem el auta, baterija, onda možemo razgovarati. ovako, kad baterija ima težinu od 600 kila i više, a domet realno ni 300 km (ajd probajte voziti teslu u norveškoj zimi), puni se sat-dva, nemamo što tu tražiti.
Kadce oni robotaxi napokon sobzirom na lovu koju si uzeo za taj projekt
koja prodaja magle, nevera u tom modu voznje moze izdrzat manje od 5 minuta - o kakvom serijskom automobilu se tu blebece? kakve su to serije ako se auti proizvode po narudzbi :)
da i ?prodavanje fora u stilu brace Mamici!! to ne se može nauciti s time se radas, kakve to ima veze sta je najbrzi kada bude prodao najvise primjeraka onda dodite s placenim clankom
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Bravo Rimac! Raduje me svaki uspjeh hrvatskog čovjeka, i želim vam još puno uspjeha, s nadom da ćete jednom razviti jeftin el. auto za nas male ljude :)