Renault Symbol, produženi Clio, u Hrvatskoj ni nakon redizajna
Thalia je kod nas bila uobičajena pojava, no njezinu je ulogu kod nas preuzela Dacia
Komentari 2
FU
Vrlo skladan obiteljski auto. Čudi me što se neće prodavati u Hrvatskoj. U puno bogatijim zemljama će se prodavati. Renault je očito zaključio (vjerojatno ispravno) da je riječ o prejeftinom autu za izbirljivo hrvatsko tržište. Mi smo skloniji zaduživanju do groba i kupnji dvaput skupljeg auta koji nudi mrvicu više. Nedavno mi je došao u posjet prijatelj iz Engleske pa se nije mogao načuditi kako skupe aute Hrvati voze.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Bože, ružnog li auta:(