7 stvari koje morate provjeriti na autu prije duljeg putovanja
Kontrola razine ulja trebala bi se obaviti nakon svakog punjenja goriva, što rijetko tko radi, a osobito je nužna nakon duljeg putovanja
Komentari 8
sreća pa ne treba kočnice provjeriti.
Još treba imati prvu pomoć broj dva u obliku pajsera ili sličog alata ispod vozačeva sjedala da bude pri ruci. A ono sa rezervnom gumom je drek na šibici ako ista nije balansirana. To je pametnjaković zaboravio napisati jer tvornički dobiješ rezervni kotač, ali rijetko koji je izbalansiran. Osim toga svaki puta kada se kontrolira tlak u gumama treba za svaki slučaj provjeriti i tlak u rezervnom kotaču. Što ti vrijedi rez. kotač ako nije balansiran i ako nema ispravan tlak. To je kao da ga i nemaš.
Ak idete u EU inozemstvo ne zaboraviti HR oznaku (ukoliko nemate nove tablice). ...nevjerovatno da prosla nesposobna vlast nije uvela nove tablice jos 2013....
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Sigurnosna oprema je uvijek u autu, u gepeku kalašnjikov u pretincu HS 45-ica a ponekad znam zakvačiti VBR i voziti ga kada idem na pecanje.