Više od 47 posto poslodavaca priznalo je da su zabrinuti zbog vremena koje njihovi zaposlenici provode na Twitteru, prenio je Telegraph rezultate nedavnog britanskog istraživanja. Dodatnih 15 posto reklo je da su "vrlo zabrinuti" zbog gubljenja vremena na toj stranici.
Također, većina radnika (63 posto) priznala je da provodi kratko vrijeme na osobnom Twitter-računu na poslu, dok samo 13 posto djelatnika priznaje da tvita više od 45 minuta tijekom radnog vremena.
– Nitko ne voli priznati da zabušava na poslu, tako da su te brojke zapravo puno veće. Stoga je vrlo teško točno odrediti koliko vremena prosječan radnik provede na Twitteru – kažu provoditelji istraživanja te dodaju:
– Prema našoj procjeni zaposlenici dnevno provode 20 minuta na Twitteru. Za relativno male tvrtke sa 30 zaposlenih to je jednako gubitku od 50 sati tjedno.
Neka se presele u Hrvatsku, ovdje je to poželjno. Moći će twitati sa Milanovićem i hrvatskom vladom.