Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 169
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
neće SE tako skoro riješiti
Povratak na članak

Planirate kupiti električni automobil? Prometni stručnjak otkriva koja su 3 ključna problema

Krajem 2023. u Hrvatskoj je bilo nešto manje od 6500 registriranih električnih vozila. Ta bi brojka trebala rasti s raspisivanjem natječaja za poticaje Fonda za okoliš.

Komentari 24

Avatar patkovic
patkovic
08:25 18.02.2024.

jasno da su takva vozila tehnička i financijska prevara jer šalju poruku o uštedi i ekologiji a obadve poruke su - laž, kada bi to bilo racionalno i isplativo napravili bi standardnu bateriju kraćeg dometa koja bi se na račun proizvođača mjenjala prazna za punu za minut ili dva na puno stanica

VL
Avatar nisam_robot
nisam_robot
08:54 18.02.2024.

Autoindustrija sama sebi kopa rupu i upasti će u nju. Automobili su preskupi, održavanje je preskupo, popravci i dijelovi kao baterija još gore.Ovaj hipe oko el. automobila je opet jedan mjehur koji će se raspršiti i ostaviti naivne kupce spuštenih gaća. El.automobil se ne isplati, jedino možda kao u članku rečeno za otoke i velike gradove kao city car. Fali infrastruktura i vjerujem/nadam se da nema puno naivnih koji će kupiti polovni elektroauro sa istrošenom baterijom jer nakon par godina mu auto neće vrijediti ništa, a samo problemi sa elektronikom.

VL
Avatar razmaknica
razmaknica
08:48 18.02.2024.

Dok god sa golfom dvojkom mogu prije stiči u njemačku, električni automobil me ne zanima. ;)

VL
MO
modovisisajteMaraschino
08:52 18.02.2024.

Dosta je da radni narod plaća poticaje onima koji ionako imaju para za hobby zvan auto na baterije.

VL
Avatar spica1
spica1
11:21 18.02.2024.

sve više informiranih kupaca odbija kupovati električna vozila!

VL
MI
mikimouse12
07:32 18.02.2024.

Pa dajte onda nekog europskog strucnjaka sa cijenama u eurima. Sto pricate o Americi kad znate da se tu jos porez na ovu cijenu placa.

VL
Avatar Aurel
Aurel
08:48 18.02.2024.

ajme meni koji tekst!!! baterija za i3 po 70.000$ ???? hahahahahahahaha... za 3 sekunde guglanja čak i polupismen čovjek dođe do cifre od 10.000$. ne znam gdje je i koje škole završio ovaj "stručnjak", ali da je sramota - sramota je.

VL
PO
poluprovokator
11:00 18.02.2024.

Baterije na bazi litija nevole brzo punjenje ni stajati full pune niti full prazne. Nevole ni pregrijavanje od ganjanja. Idealno na 50% kad stoje. Nevole bit vruće (parking na suncu), niti hladne (ima, auto vani). Ako mu osigurate uvjete koji ovo većinom isključuju produljiti ćete rok degradacije i broj ciklusa više nego duplo... Sretno.

VL
PV
prcko.vita
08:36 18.02.2024.

Naravno da planiram kupiti električni automobil. Ima se može se. Hvala Plenki na plaći od 840 brutto. Ne mogu s tim novcem kupiti ni bicikl na struju kamo li auto.

VL
Avatar Idler 3
Idler 3
08:53 18.02.2024.

Pitajte teg stručnjaka jel dobro met i vatrogasni aparat nutra jer se stalno samozapaljivaju...mal-mal na autobanu nekaj kuri !

VL
ST
sttipe
15:37 21.02.2024.

Hitno triba zakonom zabranit, prodaju bilo čega na integrirane baterije!! Standardizirati ih. I povećati obaveznu garanciju, koja ne obuhvaća bateriju. Netko će već prodat bateriju, kojoj se može lako zaminit neki članak...

VL
TR
tratincica68
10:48 18.02.2024.

Smece do jednoga.pa koja god marka bila.

VL
Avatar Point_of_view
Point_of_view
15:33 18.02.2024.

Čitajući hrvatske komentare pomisliš da su Norvežani iznadprosječno glup narod. Naime, kod njih je godišnji udio novo-prodanih automobila preko 50%.

VL
Avatar ŽutiKarton
ŽutiKarton
14:41 18.02.2024.

Osim ako se u skorije vrijeme ne dogodi tehnološka revolucija u proizvodnji baterija ne postoji ni jedan argument u korist EV-a.

VL
KI
kingtom
16:59 18.02.2024.

Nikad pa ni sada. Da ih djele badave ne bi ga uzeo.

VL
ST
sttipe
15:32 21.02.2024.

Ako hitno ne zarate s Kinom, kolektivnom Zapadu je najpametnije odma sve tvornice prodat kinezima. Uskoro će kinezi otvarat i "europske" tvornice, i marke. Kopirat će Toyotu Aigo, napravit ju s lakim motorom i cvt mjenjačom i remenom, i s 5 baterija koje se daju vadit i stavljat svaki put drugu, nadopunit, ili sve od jednom. I fotonaponom na krovu, i limovima okolo. Mali kvalitetni autić, kojem možeš svako par godina prominit 1 standardnu malu bateriiju, i koji nema milijun nepotrebnih tehnologija, koje se stalno kvare. Narodi koji imaju željeznicu za veće udaljenosti, to mogu već sad prodavati. Njemci i sada prodaju aute, koje u 25 godina platiš triput, kvare se 10x više od "njemaca", prodanih od 1995, do 2005..

VL
Avatar Hazl113
Hazl113
14:59 18.02.2024.

Ima i još jedan ključan problem. Prodaja. Nitko živ neće kupovat polovnjake. Kada kupiš novi auto imat ćeš ga dok traje baterija, a onda u smeće sa njim, samo kuda.

VL
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.