Ovome se nisu nadali: Otkriveno koliki je zapravo vijek trajanja baterije u električnim autima
Istraživanje koje se temelji isključivo na stvarnim podacima električnih automobila na cesti pokazalo je da baterije u praksi traju duže nego što se očekivalo. Nije uobičajeno vidjeti izvađene baterije, čak ni iz najranijih automobila Tesla.
Komentari 16
Na vijek baterije ne utječe samo broj kilometara koji govori o broju punjenja. Batetiha propada i stajanjem odnoso jroz vrijeme. Nadalje, nije isto je li auto u garaži u mediteranskoj klimi ili na parkingu u Švedskoj. Također način i frekvencije punjenja i dopunjavanja. Ova "studija" je samo jalov pokušaj bacanja prašine u oči.
Tesla je kanta!
hahahahaha.Samo kaj nisu napisali za 100godina vožnje bude na 70%.Koji auti su testirani?Tko je platio Test?
Ne piše tko je financirao tu studiju koju je provela CleanTechnica koja je promotor "zelenih energija".
i na kraju nismo saznali KOLIKI je vijek baterije!!!!!!!!
Puno je tu lijepih stvari napisano ali one osnovne nema . E automobili još uvijek ne mogu parirati ni po čemu osim u brzini i ubrzanju automobilima sa Npr diesel motorom .
Iz prve ruke... nije problem koliko ce baterija izgubiti u nekom vremenskom periodu..jer i sa 85% baterije jos uvjek mozete imati solidan range. Problem je kad softver vaseg auta (Battery Management Sytem - Tesla btw.) skuzi da je kapacitet baterije pao radi sigurnosti vozila (!?) vas ili kompletno izbaci iz upotrebe jer vam da oprilike 30 km toliko da se dovucete do Teslina servisa ako ne slep, ili jos bolje ako ste van garantnog perioda a baterija izgubi kapacitet softver vam javi da morate zamjeniti bateriju i iskljuci vame neke sisteme, recimo klimu i grijanje. Sad to isto nije problem ali zamjena baterije kosta red velicine 12000 eura, pri cemu u servisu vasu bateriju skinu i uvale vam repariranu (ko zna ciju). Naravno treba reci da servis nema vremena i nacina zamjeniti baterije koje su se pokvarile tih par celija svaka velicine srednjeg prsta, nene cijela baterija ide van uz pomenuti trosak...stoga ja mogu reci da sam prosao cijeli krug od zagrizenog dizelsa do elektricara (Leaf i tesla model S) i nazad na dizel..nikad vise nazad na elektricno smece dokle god bude bilo moguce...
e auti su trebali biti jeftiniji i to je jedina greška posle dolazi do jedinstvenih baterija i jedinstvenog punjenja tj.zamjene puna prazna baterija
ili jos bolje...usteda elektricnog u odnosu na klasicni dizel u 100000 km je 5960 eura , (8 lit/100km dizela), no kad pribrojis zamjenu baterije elekricni je skuplji za 6040 eura...da ne kazem da se NE PREPORUCA kupiti elektricni stariji od 5 godina i sve preko 70000 km prijedenih je lutrija..jednostavno tehnologija nije dorasla vremenu ...
"Analizirali su vozila koja su prešla više od 300.000 kilometara" - hahahaha.. a koliko je takvih vozila? dvadesetak? ili tridesetak
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Do prvog samozapaljenja.