Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 104
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
direktor Peugeota:
Povratak na članak

Nove trošarine uništile su prodaju luksuznih vozila

Mali automobili trenutačno se najbolje prodaju. Ulaskom u EU povećao se uvoz rabljenih automobila, ali ta su vozila uglavnom “mačci u vreći”. Peugeot u Hrvatskoj zauzima treće mjesto s više od osam posto ukupne prodaje na tržištu automobila – kaže direktor Peugeota

Komentari 18

TO
tom2802
08:14 28.11.2013.

kada vi gospodo iz hrvatske auto prodaje prestanete prodavati maglu, možda će vam i ljudi početi vjerovati; naime, svjedoci smo vaših stalnih akcijskih reklama za automobile po izuzetno povoljnim cijenama, opremom..............nažalost kad kupac dođe u jedan od vaših salona priča krene otprilike ovako; nažalost takovih automobile više nema, ali imate taj model sa drugom opremom ili motorom i 20-tak tisuća kuna većom cijenom.........

VL
X3
xstone 35
08:37 28.11.2013.

I ja sam kupio mačka u vreći kada sam kupio novu "opel zafiru" koja je u prvih šest mjeseci bila sedam puta na popravku radi curenja ulja na brtvi glave. Oni su uporno mijenjali brtve , a ja sam samo tražio da riješe taj problem trajno , oni su rekli da će mijenjati brtve dok traje garancija, a onda sve na moj trošak. Auto sam odmah prodao da bih sačuvao živce, jer sa njima je nemoguće istjerati pravdu, onda sam uvezao iz njemačke mercedes C 200cdi rabljeni ide bez greške. Inače zafira je kupljena u PSC i to nisu isti auti kao za zapadno tržište...

VL
NO
Nordik
09:31 28.11.2013.

Osnovni model RAV4: Hrvatska 27.200 E, Slovenija 23.300 E, Srbija 22.400 E. Čisto guljenje naroda.

VL
Avatar ivo587
ivo587
08:56 28.11.2013.

poseban porez na co2 je abnormalan, a št aje najbolje nije ni dokazano da ispuštanje co2 iz mojeg auta uzrokuje bilo kakvo zatopljenje, nego je to mantra znanstvenika koji su potplaćeni da šire te laži, pa je to još jedan porez samo da se ubere. Dakle isplate se kupovat samo najslabiji modeli koji ispuštaju najmanje co2. Možda je u jednu ruku to dobro jer koji je smisao i kupovanja jakog auta kad na AC imaš ograničenje 130km/h i nove kazne za obijesnu vožnju, a auto ide preko 200. Čemu plaćati više kad 130km/h može postić bilo koji slabi auto.

VL
EF
ede.franeker
09:11 28.11.2013.

i ja sam kupio mačka u vreći kad sam 2003. izbrojao skoro 23000 eura za novi 307 SW 2.0 HDi 110 KS koji nas je u prvih 2 godine pod jamstvom ostavio 3-4x i dobivali smo zamjenski auto i rent-a-car... Ali onda kad ga poprave nitko ne pita do kada se radi, da li je čovjek taj dan zauzet i slično već ajmo odmah na put. I onda u sljedeće 3 godine još 4-5x.... Senzor protoka zraka imao sam rezervni u pretincu naprijed jer to je rikavalo samo tak, žaruljica sam se namijenjao za 2000 kn godišnje... Triput sam imao Peugeot - prvi put, zadnji put i nikad više! A po komentarima drugih znam da nismo bili jedini. A što se tiče uvoza limuzina - i sam razmišljam o jednom autu starom 6-12 mjeseci i primjerice sa 6-10.000 km i jamstvom od 5-7 godina... Primjerice sa svim davanjima - takvi auti su najmanje 25-35% ispod cijene novog auta u HR

VL
TO
tovaravot
10:47 28.11.2013.

no, peugeot nema veze sa luksuzom pa se nemaju kaj ni bojati

VL
RI
Ringo
10:14 28.11.2013.

Rabljeni nije mačak u vreći ako se dobro pregleda. Po meni je novi veći mačak u vreći.

VL
Avatar NenadNikolicZagreb
NenadNikolicZagreb
09:37 28.11.2013.

Strašno! Suze puštam jer Francuzi ne mogu prodati svoje najskuplje automobile Hrvatima. A Hrvatska će smanjiti uvoz i automobila i nafte. Ma dajte, nema bolje vijesti. To znači da se ipak manje krade. A to je već neki uspjeh, pa nema dovoljno bogatih za tržište najskupljih vozila.

VL
RE
retfala
09:41 28.11.2013.

svaki polovni Mercedes je bolji od vašeg novog Peugeota...

VL
BL
Blekpanther
16:27 28.11.2013.

Strasna sudbina je zadesila Hrvatske proizvodace automobila! Hocemo li izgubiti radna mjesta? Probleme francuskog prizvodaca nece rjesiti radnici u hrvatskoj sa 3.000 kuna place koji mnogi i nedobiju ili ce se dalje zaduzivati pa kupovati novi Peugeot? Zasto bi stariri automobili bili problem u Hrvatskoj a nisu u Austriji ili Njemackoj ili smo mi Bogom dati da su nam potrebni samo novi automobili. Izgleda da svi moramo biti Sanaderi, Vidosevici ili ona zupanica sisacko-moslavacka lijepa Marinica!!!

VL
MT
marina.tot.djuricic
12:16 28.11.2013.

Nije svaki auto uvezen "mačak u vreći", a i opće je poznato da većina Hrvata svoje aute servisira ofrlje, tako da bi ja radje uvezla auto npr. iz Njemačke koji ima 200.000km autoputa, nego kupila poluservisirani isti takav iz zagreba koji ima 100.000 gradske vožnje. I druga stvar je ta što vani dobiješ auto sa full opremom za istu cijenu kad uključiš davanja državi, dok je kod nas opće poznato da ljudi kupe karoseriju bez ičega, tek tako da se vidi izvana, a nema automatske klime, nema ksenona, nema tempomata, nema pola toga... A što se Peugota tiče, da, baš oni imaju luksuzne aute... A druga stvar je što ljudi nemaju što za jest, pa ne znam s čim da kupe skuplje automobile?

VL
BI
bigred1
19:07 28.11.2013.

na luksuzne aute je trebalo davno nametnuti veća davanja. ali banke su mnogo lakše davale kredite za auto nego za traktor ili alatni stroj. naravno kad su banke u vlasništvu onih iz čijih država smo automobile uvozili.

VL
Avatar NJUŠKALO
NJUŠKALO
14:49 28.11.2013.

U svakom slučaju novi auto je najbolji auto. Naravno ako imaš 7-godišnje jamstvo,povoljno kasko osiguranje, kvalitetan ovlašten servis s kvalitetnom uslugom i pristupačnim cijenama,povoljno kreditiranje, i ono najbitnije da radiš veliki broj kilometara tada je ipak novi auto najjeftiniji.To bi trebala biti strategija prodaje a ne kukati da država zaštiti trgovce i uvoznike visokim trošarinama i carinama. Isti automobili koji se prodaju u Njemačkoj i Hrvatskoj nisu iste kvalitete.To se može uočiti kod uvoznih rabljenih automobila koji su bili za njemačko tržište.Kvaliteta usluge servisa i garancije za novi auto je bila očajna. Servisi za nova vozila su bili bezobrazno skupi a ovlašteni servisi su gulili građane jer su bili uvjetovani zbog jamstava a kada se treba nešto reklamirati piši molbe.A o kreditiranju auta u švicarcima ? Mnogi su se na novom autu opekli.

VL
N6
ninja 69
19:05 28.11.2013.

Nije istina da se obezvređuje proizvod ukoliko je cijena smanjena. Ja kao kupac da idem sutra kupiti novi auto, ne bih sigurno išao po Peugeota, jer je ova izjava smiješna. Kupcu je cijena u današnja vremena najbitnija stavka. Srećom, ima puno proizvođača, pa mogu birati po salonima, a danas tko kupi novi auto bilo kojeg proizvođača, taj je heroj u državi (ne mislim na službene aute poduzeća).

VL
RI
Ringo
10:13 28.11.2013.

Pa svrha novih trošarina je da se smanji prodaja luksuznih, a stimulita prodaja onih koji manje troše. U čemu je problem?

VL
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.