Istočna Njemačka i danas profitira od Trabanta i Wartburga
U saveznim pokrajinama Saskoj, Saskoj-Anhaltu i Tirinškoj automobilska industrija i danas slovi kao jedan od najvažnijih poslodavaca.
Komentari 11
Miske3 Posebno za vas izlazi sportska izvedba Trabija .
pa ja bi warburga vozil
Ja bi rado kupil Trabanta. Ne bi ga vozal ljeti na morje neg onak, za po goricami il za na cugu dol v gostionu >;-))
Zna li netko kako izgleda sportska izvedba Trabija .
Pise ovako.... "Istočni dijelovi Njemačke još uvijek gospodarski profitiraju od istočnonjemačke automobilske industrije".... pa onda ispod ...""Nakon propasti istočnonjemačke automobilske industrije u tim dijelovima bivšeg DDR-a".......pa dobro ljudi, jesu li propali ili nisu. nije mi jasno ako auto industrija propadnedne gospodarski kako u isto vrijeme PROFITIRAJU od te "propale" industrije...... onda to pod hitno treba Todoricu dati taj patent gdje u isto vrijeme biznis propadna i profitira ....a i ovo, "zbog know-howa"...i sto mu je ovo know-how, na kojem je ovo jeziku, ne sjecam se da je ikad moja baba na Peljescu spominjala nekog know howa
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Dvotaktni Wartburg sa tri cilindra je bio tada fenomenalan auto u odnosu na ostalo sa istoka. Bio je prostran, robustan, mogao je ići svuda (skoro pa terenac), jednostavan i jeftin za popravak i održavanje. Pravi sirotinjski mercedes. U sudaru sa zastavom 101 dotična nije imala šanse ni u fizčkom sudaru. Nama u Slavoniji je bio dodatno dobar za zadimljavnja komaraca. Napraviš krug oko mjesta izleta i miran si što se tiče komaraca neko vrijeme.