VELIKO ISTRAŽIVANJE

Ostaje simbol luksuza: Stariji, imućniji i odvjetnici obožavaju ovu marku automobila

Zagreb: Test automobila Mercedes CLE 220d Coupe
Foto: Davor Puklavec/PIXSELL
1/4
12.03.2025.
u 10:39

Unatoč stereotipima, Mercedes-Benz nastavlja bilježiti odlične prodajne rezultate. U listopadu 2018. godine tvrtka je zabilježila novi prodajni rekord, isporučivši 190.021 vozilo širom svijeta. Posebno su popularni bili Coupé, Cabriolet i Roadster modeli

Mercedes-Benz, simbol luksuza i kvalitete, oduvijek je privlačio pozornost vozača širom svijeta. No, tko zapravo najčešće sjedi za upravljačem ovog prestižnog automobila u Njemačkoj? Nedavno istraživanje otkrilo je zanimljive podatke o demografiji vozača Mercedesa, potvrđujući neke stereotipe, ali i donoseći neočekivane rezultate.

Istraživanje portala Verivox, koje je analiziralo ugovore o osiguranju, potvrdilo je ono što su mnogi pretpostavljali: vozači Mercedes-Benza u Njemačkoj su u prosjeku stariji. Najveći udio vozača Mercedesa nalazi se u dobnoj skupini od 80 i više godina, čak 75% iznad prosjeka svih vozača, prenosi Fenix magazin. Slijede ih osobe u dobi od 70 do 79 godina (35% iznad prosjeka) i od 60 do 69 godina (10% iznad prosjeka). S druge strane, mlađi vozači znatno rjeđe biraju Mercedes. U dobnoj skupini od 30 do 39 godina, udio vozača Mercedesa je 20% ispod prosjeka, dok je kod mladih od 18 do 29 godina taj broj još niži, 18% ispod prosjeka.

Jedan od glavnih razloga za manju zastupljenost mlađih vozača je, naravno, visoka cijena. Mercedesovi modeli, poznati po svojoj kvaliteti i luksuzu, često su izvan financijskog dosega mlađih generacija. "Mnogi vozači žele se nagraditi za svoja postignuća u radnom životu visokokvalitetnim automobilom u mirovini", objašnjavaju iz Verivox Versicherungsvergleich GmbH.

Mercedesova strategija usmjerena na luksuz dodatno je smanjila broj pristupačnijih modela. Najjeftiniji model, A-klasa, košta najmanje 34.000 eura. Istraživanje je također otkrilo koje profesionalne skupine najčešće voze Mercedes. Očekivano, to su uglavnom osobe s višim primanjima. Odvjetnici voze Mercedes-Benz 63% češće od prosječnog vozača, a liječnici 36% češće. S druge strane, sestre specijalizirane za brigu o starijim osobama, prodavači i medicinski pomoćnici znatno rjeđe biraju ovu marku.

Zanimljivi su i podaci o regionalnoj raspodjeli. U Baden-Württembergu, matičnoj državi Mercedesa, udio vozača ove marke je 23% iznad njemačkog prosjeka. Međutim, još je veći u Hamburgu, gdje je 26% vjerojatnije da će vozila biti marke Mercedes. Najmanje Mercedesa ima u Tiringiji, Saskoj-Anhalt i Saskoj. Unatoč stereotipima, Mercedes-Benz nastavlja bilježiti odlične prodajne rezultate. U listopadu 2018. godine, tvrtka je zabilježila novi prodajni rekord, isporučivši 190.021 vozilo širom svijeta. Posebno su popularni bili Coupé, Cabriolet i Roadster modeli. Iako istraživanje potvrđuje da su vozači Mercedesa u Njemačkoj u prosjeku stariji, to ne umanjuje privlačnost i prestiž ove marke. Mercedes-Benz ostaje simbol kvalitete, luksuza i uspjeha, privlačeći vozače različitih profila, ali ponajprije one koji si to mogu priuštiti.

>> FOTOGALERIJA Mehaničari otkrivaju 5 automobila s kojima nećete prijeći ni 160 tisuća kilometara

Zagreb: Test automobila Mercedes CLE 220d Coupe
1/7

 
Ključne riječi

Komentara 4

OR
orson
11:55 12.03.2025.

Podatci za listopad 2018.? Kaj vam informacije dostavlja HŽ putem Internet Explorera?

DA
dario5555
15:16 12.03.2025.

2018ta?????

NI
nitkoinista
13:30 12.03.2025.

kad ce clanak da su ljudi bili na mjesecu?

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije