Korisne informacije za one koji planiraju kupiti rabljeni auto: Pogledajte listu najpouzdanijih u Njemačkoj
Mercedes i Porsche s najmanjim udjelom kvarova
Komentari 23
Hahahah, njemci su zakon...godinama su sva prva mjesta držali japanski proizvođaći....sad kad su njemačke uhvatili da varaju softverima, kad su zbog ogromnih kazni i potencijalnih sudkih troškova u ozbiljnoj opasnosti, odjedamput su postali najpouzdaniji. Treba oporavit tržište, ponovo izvarat ljude...
Ništa ajmo svi kupiti Porsche 911.
Plaćen oglas. Njemalki list, sve jasno. Japanci i u zadnje vrijeme Koreanci vode na svim svjetskim tablicama sa najmanje kvarova. Ne znam tko će na ovo nasjest. Vjerojatno naivci.
Imao VW Sharana 2005 god., 1.9 TDI, 130 KS, 404.000 km prešao, motor odličan bio klad sam ga prodao, nikad ali baš nikada nikakvoga kvara osim potrošnih dijelova, a po ovom bezveznom člankom, taj moj nekadašnji Sharan je u klasi kvarova od 40%!! A vidim da i novi model isto u klasi kvarova, sad vozim taj novi model Sharan 2.0 TDI 140 KS iz 2015 godine, evo prešao 150.000 km, nikad ništa od kvarova. Ovo su gluparanja teška!
Polovno je polovno kako se održavalo tko ga je vozija ,čim kupiš auto odma u startu od 3-5 tisuća kuna ćeš dati mehaničarima.
Koristan članak. Nema druge nego svi po Porsche.
Njemačka autoindustrija je "izgubila nevinost" onog momenta kada je otkriveno da su najobičniji kriminalci, što ja već desetljećima tvrdim,sredinom veljače sam kupio rav 4 hybrid, super auto sa super kondicijama o kojim krim. njemci mogu samo sanjati
Baš sam sad u ovoj krizi odlučil da bum kupil Porsche-a za iti na posel. Nekog mercedesa terenca za izlete, i još jednu limuzinu za kazalište i zabave, Audija da se najde pri ruci...
Koliko kostaju poprvaci vise ne znas je li rabljeno- jeftinije.
ovo je stara vijest... copy-paste tek toliko kako bi se popunio virtualni prostor
Laura, 27. WWW.︆︅LOVEXX.︆︅CLUB
a︆b︆r︆e︆.︆a︆i/a16n
w︆︅w︅︆w︆︆.︆︆l︅︆o︆︅v︅︆e︆︆x︆︆x︅︆.︆︅c︅︆l︆︅u︅︆b
w︆w︆w︆.︆k︆i︆s︆s︆i︆a︆.︆c︆l︆u︆b
w︆w︆w︆.︆Ki︆s︆s︆i︆a︆.︆c︆l︆u︆b
Ovo nema veze sa tržištem u HR. Mi možemo kupovati eventualno aute klase “C” ili još manje. Dežurni pljuvači po Golfu i sličnim autima nikada da shvate da to kupuju ljudi sa limitiranim budžetom i koji očekuju jeftinije servisiranje. Posjedujemm A4 2.0 tdi CR iz 2008 koji na satu ima 420000 km i naravno da su na tom autu ulaganja veća nego nego na Golfu npr. U HR se auto vozi bez dobrog servisiranja i kada se nagomilaju problemi onda se auto proda i to u katastrofalnom stanju: tada mu ne valjaju dva kraja i sredina!
Laura, 32. w︆︅w︆︅w︆︅.︆︅Ki︆︅s︆︅s︆︅To︆︅k︆︅.︆︅c︆︅o︆︅m
Sharon, 28. w︆︅w︆︅w︆︅.︆︅l︆︅o︆︅v︆︅e︆︅x︆︅x︆︅.︆︅c︆︅l︆︅u︆︅b
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Automobil je, recimo to tako, za zaposlenog čovjeka potreba. Ali već sada godišnji troškovi za vozilo su već toliki, da si čovjek stvarno već razmišlja, da li mi to sve treba. Troškovi registracije, održavanja, goriva, popravaka, guma, pranja i ostali troškovi već su toliki da čovjek koji recimo godišnje napravi 2-3 000 kilometara - pa to se uopće ne isplati. Ja već sada razmišljam kako će u budućnosti sigurno se netko dosjetiti da se recimo nekoliko ljudi složi pa zajedno dijele automobil i snose troškove. Već danas se mogu iznajmiti automobili, ali je to još uvijek na neki način ljudima nedostupno, jer je dnevni najam dosta skup. Moje je mišljenje, kako će biti i više "car sharing" poduzeća, da će i cijene najma padati, pa će biti isplativije iznajmiti automobil kada ti treba, nego ga imati. U 11. mjesecu sam bio na registraciji. Vozilo staro već 15 godina, prešlo 330.000 km, ali u principu ispravno. Samo što kada dođeš na registraciju sa njime, doživljavaš stres. Što će mi sada naći da nije ispravno. Dobio spisak što trebam popraviti, popravio i ponovno na pregled. Sada je bio drugi kontrolor. Gospon, ali ovo svjetlo vam opet nije dobro. Što nije dobro ? Pa zamjenio sam far. Da nije baš svjetlosni snop po PS-u. I što sam mu mogao odgovoriti. Rekao sam pa vidiš čovječe da je auto star 15 godina, prošao 330 000 km. Pa da imam lovu, ja bih si kupio novi auto, al nemam, pa moram ovog voziti. Ali i ovako ću već razmisliti da li ću uopće više voziti. ZA 2-3000 km godišnje ?