Japanska ljepotica s pravom cilja na vrh kompaktne klase
Početnu cijenu od 162.000 kuna za 2-litreni benzinac sa 122 KS opravdava visokokvalitetna izvedba i bogata oprema koja uključuje i LED svjetla, radarski tempomata, navigaciju, 7" multimedijski ekran, head-up dispjel, parkirani senzore
Komentari 14
Malo previše lima po boku na krmi, tu pada
Ma puno je to love za običnog kompakta, previše lima na stražnjem kraju, al tko ima samo naprijed.... Ja ču se siromah zadovoljiti 5 godina starim Meganeom u GT line izvedbi za 40 tis. kuna. Pa da se vozim još 5 godina nisam puno popušio... 😆
Premaleni kotači (u promjeru)-(205/60R16 vs. npr. Opel Astra koja ima 215/60R16)) naspram velikih limenih ploha, premale staklene površine, preveliki C stup. Velike limene površine će biti vrlo zahtjevne za održavanje s obzirom da azijski proizvođaći nisu na dobrom glasu s kvalitetom laka pogotovo Mazda, bilo bi dobro da je nano boja s obzirom na ovakav dizajn. Uglavnom auto je čudnih i neskladnih proporcija, ali svaka roba ima svog kupca.
Samo ti kupuj talijane?!?! Ja ću japance!👍
Nekada je Mazda imala i lijepih automobila. Ovo nije nista za oko.
Još kad bi znali nešto sami nacrtat,umjesto da Talijane kopiraju u dizajnu!?
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Ponosni vlasnik Mazda 3 sedana iz 2014. SportPaket. (velik dio ovih gadgeta vec tada si dobio u tom Sport Paketu ). Top auto! Ne bi ga mijenjao za nikakav golf ili nedajboze talijana ili fancuza...Elegantan, sportski ,a opet srednja klasasa auta. Ova pak nova Mazda 3 i 6 iz 2019. nije bas toliko jako odskocila u samom vanjskom dizajnu od recimo one iz 2014. a ako si kao i ja kupio sport paket 2014. nije cak tolika razlika ni u unutrasnjosti sa novom. Najveca je u biti u tim novim SkyActive motorima tj. benzicima sa predkompresijom, a time i dodatnom ustedom goriva. Uglavnom iz mog iskustva (vozac Mazdi vec 10ak godina ) preporucam!