Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 6
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
NOVA ANALIZA
Povratak na članak

Google udara na TV: 'Oglasi na YouTubeu puno su učinkovitiji'

Google savjetuje oglašivačima da bi trebali u YouTube ulagati do šest puta više od sadašnjih iznosa

Komentari 6

NA
narod1
11:05 21.04.2016.

TV oglašavanje je totalni promašaj.Ja probao iz prve ruke više puta. Ne samo da je neučinkovito i preskupo nego nijedna TV kuća neće vam reći stvarni doseg tj koliko će ljudi vidjeti vaš oglas. Taj broj je puno manji nego što oni tvrde. No i digitalno oglašavanje nije naročito ako čovjek nije upućen, treba biti vrlo oprezan sa trošenjem sredstava za oglašavanje. Najveća ludost je što korporacije plaćaju velike iznose etabliranim agencijama za tobože efikasno oglašavanje. Taj model mora propasti i korporacije moraju početi uzimati ljude koji im znaju donijeti učinak a ne plaćati astronomske sume neefikasnim etabliranim agencijama. Novo doba je došlo nepovratno

VL
Avatar think pink
think pink
10:53 21.04.2016.

baš slatko - google savjetuje firmama da oglašavaju na njegovom servisu, a ne kod konkurencije.... genijalno - tko bi se toga samo sjetio....

VL
Avatar think pink
think pink
10:50 21.04.2016.

"Prava vrijednost televizijskog oglašavanja nije samo u povratku ulaganja već u postizanju povratka ulaganja na najvišim razinama ulaganja – rekao je Matt Hill iz Thinkboxa." - ????

VL
CT
ctx
11:59 21.04.2016.

Neznam baš. Oglase na internetu ja zaobilazim bez problema. Na tv-u je to malo teže. Moram promijeniti kanal kada počinju reklame i procijeniti kada su završile da se mogu vratiti gledanju onoga što želim.

VL
DU
Deleted user
10:59 24.04.2016.

Kompjuterski programi danas idu tako daleko sa špijuniranjem da vam gledaju sve što radite po kompjuteru, koje igre imate, te koje proizvede gledate preko neta i onda vam pokušavaju uvaliti reklamu na osnovu toga. Tako ako ne želite da vam neka korporacija njuška po vašem kompjuteru najbolje imati dodatni disk na kompjuteru koji se ne smije spojiti na net, to je jeftinija verzija, ili imati dva kompjutera ako imate para.

VL
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.