Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 142
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
Prebrza vožnja
Povratak na članak

EU nameće nove propise: Limitatori u svim novim autima od 2022.

Europska komisija predlaže da svi auti budu opremljeni automatskim kočenjem u nuždi s detekcijom pješaka i biciklista, "crnom kutijom", sustavima za praćenje umora vozača, zadržavanja vozila u prometnom traku i detekciju prepreke pri vožnji unatrag

Komentari 24

DA
dado56
16:56 31.05.2019.

Uvesti jednaka davanja na automobile u citavoj eu, omoguciti unos auta iz bilo koje zemlje bez ikakavih nameta ... hrvati placaju najveci pdv trosarine cestarine homologacije poreze i ostalo

VL
IT
I-To
16:51 31.05.2019.

Koliko sam ja proučavao EU sustav mislim da EU može samo nešto predložiti a ne zakon praviti.

VL
MA
marcel
18:06 31.05.2019.

fašizam. Svesti broj mrtvih na nulu je moguće jedino tako da se brzina ograniči na 40 na sat i ljudima zabrni da voze nego se to prepusti stroju. Mi smo ono glupi i nesposobni.

VL
Avatar Asterix
Asterix
17:43 31.05.2019.

Vratiti kočije, zabraniti aute.

VL
DU
Deleted user
17:02 31.05.2019.

I onda ćeš sa starim GTI-om iz 80-ih godina pokazivati zadnju štosštangu ovim novim pilama poslije 2022...

VL
DU
Deleted user
20:56 31.05.2019.

mogli bi i satnicu izjednačiti da hrvati i ostali ne odlaze ista prava za sve sumnjam

VL
BO
BoštjanGornik
20:08 31.05.2019.

uh, uh... kad se to počne kvarit... pa kad zakoči sam od sebe nenadano pri brzini...

VL
Avatar dzambo
dzambo
17:01 31.05.2019.

And what can we say about this?...It is simply constantly trying to equalize the Western standard...opsss..opet Engl...ajmo po ''naski''....To je lako ''uvoditi'' taj standard i cijene proizvoda sa Zapada ''brze bolje'' u sve one zemlje koje se ''zilion'' god. daleko da moze njihovo stanovnistvo to pratiti jer jednostavno gradjani u tim zemljama nimaju tak visoke osobne dohotke (mislim na vecinu) gradjana i sa time ih se gura u veci privatni dug...nisam siguran al ogromna vecina auta u HR. trenutno sad je ''postarija'' i da bi se ''upute'' Zapadni filozofa dostigle tribace mnogi ''promjeniti'' svoj auto....ili barem pokusat ubacit te ''korekcije'' koje nece biti jeftine....It's always very interesting right now or in the near future Western sales prices are coming fast and their standard on many laws and rules is always late or is too slow for the Economy to be strong enough for the need FIRST to come in so that the population can pay and track these standards and prices. …sto ''bukvalno'' znaci…da bi se to pratilo ''red bi bija'' stvoriti prvo ili uvesti jake strane kompanije sa poslom koji dobro placaju a ne obrnuto…sa Hotelima,shopping centrima i slicno sa tim poslovima ne bu se tak ''brzo'' popravila prosjecna starost auta u tim zemljama gdje prvo dolaze Zapadne cijene a kasne svi oni koji dobro placaju da bi se te cijene mogle pratiti....E SAD CE ME OPET BLOKIRAT...ma nima veze...''Business as usual''....

VL
BE
Berlioz
18:41 24.09.2019.

Čitanje prometnih znakova je napredniji i bolji sustav ali ne smije se ograničiti brzina na taj način jer bi se mogla ugroziti sigurnost vozača u doduše rijetkim slučajevima.

VL
SM
siki_miki
17:20 31.05.2019.

sve je to ok osim glupih citaca brzine i "otpora" papucice, kao i blokade skretanja bez zmigavca.

VL
IS
istinaizlike
16:54 31.05.2019.

To je ok. Tko želi voziti formulu, nek se javi u Berniju.

VL
NE
Nepokolebljiv
17:06 31.05.2019.

Danas svaki auto ima nekakav sistem za navigaciju. Ti sisteme “znaju” dozvoljenu brzinu na cesti/ulici gdje se vozilo nalazi. Navigacioni sistem mora biti u stanju ne dozvoliti brzinu vecu od dozvoljene na tom mjestu. SVE smrtne slucajeve o kojima smo citali posljednjih mjeseci u Hrvatskoj bi se eliminiralo! Jos prije 12 godina smo imali u nekim autima sisteme koji su djelomicno mogli to ciniti a danas su vrlo cesti. Starije modele koji nemaju odgovarajucu opremu privremeno iskljuciti iz prometa dok ih vlasnici moderniziraju. To me bi smjelo biti vise od stotinjak eura.

VL
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.