Ovaj crossover najisplativija je kupnja na našem tržištu
Serijska oprema već početnog modela odlična je i obuhvaća, primjerice, klima-uređaj, audio sustav, prednje i bočne zračne jastuke...
Komentari 4
-Što se tiče dizajna istina je da nije baš privlačan oku, no s druge strane upravo zbog jednostavnog dizajna s ravnim bočnim stranicama, ravnom haubom, relativno velikim staklenim površinama vrlo je pregledan i vrlo ga je lako voziti gradskim ulicama za razliku od recimo jedne Mazde MX-3 koja je katastrofa što se tiče preglednosti iz kabine, i samim time manevrisanjem gradskim ulicama je vrlo otežano. -Vitara je pun pogodak, osim toga nudi se i u Turbo-benzinskoj varijanti sa 140 KS, 4x4 pogonom ,modernim HD auto mjenjačem s 6 brzina za 184.582 Kuna. Sva ostala konkurencija s takvom kombinacijom pogona i mjenjača je skuplja za barem oko 60 000 do 100 000 Kuna. Za usporedbu cijena slične motorozirane i opremljene Mazda CX-3 4x4 A/T je 240.588 Kuna. Jedini veći plus Mazde spram Vitare je bolja kvaliteta plastike interijera. Dakle dali bolja plastika unutrašnjosti Mazde vrijedi čak 57.000 Kuna više? -No da ne ispadne da držim isključivo stranu Vitare ja sam fan Subaru-a XV koji sa cijenom od 159.990 Kuna je najpovoljniji i najsposobniji Crossover za off-road na HR tržištu možda uz Duster i jedini.
-Najpovoljniji CrossOver sa 4x4 pogonom i u kombinaciji sa automatskim mjenjačem - konkurenti sa sličnom opremom i u toj kombinaciji pogona su debelo iznad 200 000 kuna. -Također u toj klasi samo Subaru XV te Duster imaju višu podnicu udaljeniju od tla u usporedbi s Vitarom. -S druge strane malo ljudi uistinu treba 4x4 pogon i SUV vozilo - dokaz, ovih dana gdje po dubokom snijegu s FWD osobnim vozilom + zimske gume sam gazio bez problema i tamo gdje ralica nije prošla.
Ne mogu se odlučiti je li ova Vitara ružnija naprijed ili nazad, naprijed liči na kombinaciju ruskog tenka i Lade, a nazad na haubicu. Opremu u osnovnoj izvedbi imaju i konkurenti sličnu, Kadjar, Tuchson, dakle ništa posebno osim što je 4WD jeftiniji od konkurencije. No kako rekoh takva vozila se kupuju srcem na vizuelni izgled, a ne da vam treba stroj za oranje planina. Meni osobno je eksterijer ove Vitare bljak a i iznutra mi nije nesto posebno! Još kad se doda nedostatak turba koji imaju svi konkurenti i buka, ova cijena mi ne djeluje baš nešto preatraktivno.
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
premali prtljaznik za obiteljski auto, šteta