Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 109
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
Opel Astra GTC
Povratak na članak

Coupe kojem je najvažnija zadaća ugoditi vozaču

Vrhunski HiPerStrut ovjes Opel Astru GTC čini upravljivijom i preciznijom, ali i udobnijom

Komentari 6

Avatar flegmatik
flegmatik
08:30 25.08.2012.

Za mene auto mora imati zadnji pogon da bi bio auto. Prednji pogon je za prometna vozila, bilo da u sufiksu imaju GTC, GTI, CC, ili sto god.

VL
AA
aabbcc
11:20 25.08.2012.

...zadaća ugoditi vozaču __________________ pa kako da mu fale dvoja vrata da ne ulaze preko glave vozacu ?

VL
CR
crocro
13:08 25.08.2012.

Kako god i na koji način ga najavljivali, u realnosti je automobil vrlo prosječan i njegova cijena ne bi trebala biti puno veća od 100 000 kuna. Dakle vozilo nije dostojno cijene jer za takvu cijenu možete kupiti automobil puno bolji i ljepši. Naravno samo oni koji mogu i koji primaju dobre plaće i mogu platiti vozilu u gotovini ili na kredit. Malo koji obični smrtnik može pomisliti na takvo što. Ali meni se u potpunosti ne sviđa armatura, vrlo je konvencionalna i djeluje čak zastarjelo i malo inovativno. Za taj novac mora biti sve vrhunsko u svim segmentima. Naravno ako ga žele prodati u zamišljenom broju primjeraka. No, doći će vrijeme kada će cijene vozila biti vrlo prihvatljive, jer će ih štancati kao što štancaju dijelove računala, kupovna moć sve slabija, a vozila će se rastakati na lagerima. Svakoj industriji je bvolja računica proizvode učiniti dostupnima svim kategorijama ljudi a ne samo pojedincima. Više bi zaradile industrije nego kada njihove proizvode mogu kupiti samo određene skupine ljudi.

VL
Avatar commentator
commentator
15:09 25.08.2012.

Jedino što ovom smeću valja je onaj stražnji tamni dio koji se diže do visine registracije. Kad kažem smeće mislim na svu hrpu prosječnih vozila koji se natječu u sumanuto agresivnim dizajnima. Kad gledam prednji dio, onda svijetla, pa način na koji dolazi do "konflikta" između metalnih i tih plastčnih oblika svjetala. Jednostavno ti dizajni danas moraju biti u konfliktu, nema harmonije kaoja je vladala nekad. Samo agresije i konflikti, vjerovatno se u autima reflektira stanje svijeta. Zatim te kante nikako nemogu se personalizirati, u stvari vlasnik nikada ne posjeduje auto danas, jer ili ga ima država (osiguravajuča društva i ostali) ili ga posjeduje superopremljene specijalne mehaničarske radione, ili ga se čuva za sljedečeg kupca koji će ga kupiti iz druge ruke pa mora biti u što boljem stanju i nikako odražavati ukus prijašnjeg vlasnika.

VL
Avatar commentator
commentator
15:09 25.08.2012.

2 To da je auto u startu "tuđi" primječuje se i na suvozačevom mjestu tamo kod airbaga, ona polukružna površina ispod stakla, površina na kojoj nemožeš staviti ni knjižicu, ni kartu, ni neki ključ ni bilošta jer će odmah otkliznuti dole, za razliku od auta nekad, gdje si mogao staviti tamo bilošta što ti je pasalo i činilo putovanje ugodnim. Zar nebi bez obzira na airbagove ta površina mogla biti sa nekakvim rubom da se može nešto lagano staviti tamo? Ili možda se nesmije jer onda tvornica ne odgovara ako se airbag ne otvori? Znači li to čim se sjedne u ta vozikala mora odmah misliti na airbagove i sudare? Naravno treba se i privezati pojasem za spasavanje. Ali evo sad su izmislili kompjutore i razne ekrane u koje se može u vožnji gledati i mislima "odletjeti" iz tog umjetnog tuđeg prostora vašeg novog automobila.

VL
AA
aabbcc
17:32 25.08.2012.

. Danas proizvodjaci sparaju materijal i na branicima, zastitnim lajsnama na vratima pa stalno neko zapne na parkingu ...a u ovo sranje moras da ulazis -izlazis preko vozaca jer nema ni 4-vrata. Ne misle oni na vozace vec na budale da ih ogule za pare a nista od auta !!

VL
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.